Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Volvo, mașina în care nu va mai muri nimeni

Publicat:

Volvo se incapațaneaza atat de tare sa fie constructorul auto care construieste cele mai sigure masini din lume incat se arunca la declaratii care par departe de realitate. Volvo spune ca pana in 2020 vor avea masina in care nimeni nu va muri indiferent de natura accidentului, nici nu va fi grav ranit. Pare ireal, nu e asa? Inginerii suedezi nu sunt de aceeasi parere, ba din contra, sustin ca tehnologiile lor vor face din Volvo o masina „rezistenta la moarte”.

 

Tehnologia ar fi atuul celor de la Volvo atunci cand spun ca masinile lor vor fi atat de sigure incat nimeni nu va muri in…

Citeste articolul mai departe pe digi24.ro…  

Sursa articol: digi24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Tesla reduce pretul software-ului de asistenta a soferului cu o treime, pana la 8.000 de dolari

07:55, 22.04.2024 - Musk pariaza ca tehnologia va deveni o sursa importanta de venituri pentru cel mai valoros producator de automobile din lume. Dar de ani de zile nu a reusit sa atinga obiectivul de a oferi vehicule autonome, tehnologia sa fiind aflata sub un control de reglementare si legal din ce in ce mai mare. Musk…

Producatorul de cipuri Micron Technology urmeaza sa primeasca subventii de 6,1 miliarde de dolari de la Departamentul pentru Comert al SUA

08:55, 19.04.2024 - Pachetul de subventii, care nu este inca finalizat, va finanta unitati de fabricare a cipurilor din New York si Idaho, prin intermediul legii cipuri si stiinta, a declarat senatorul din New York, intr-un comunicat. ”Aceasta investitie federala monumentala si istorica va impulsiona si va propulsa Micron…

SUA acorda Samsung granturi de pana la 6,4 miliarde de dolari pentru extinderea productiei de cipuri in Texas

08:56, 16.04.2024 - Finantarea prin intermediul Legii pentru Cipuri si Stiinta din 2022 va sprijini doua unitati de productie de cipuri, un centru de cercetare si o unitate de ambalare, in Taylor, Texas, a spus agentia, dupa cum a relatat anterior de Reuters. De asemenea, finantarea va permite Samsung sa-si extinda fabrica…

AT&T: Datele a 73 de milioane de fosti si actuali detinatori de conturi la companie au fost publicate pe ”dark web”

09:55, 31.03.2024 - Compania a spus ca setul de date pare sa fie din 2019 sau mai devreme. AT&T a declarat ca nu are dovezi ale accesului neautorizat la sistemele sale ca urmare a incidentului si ca inca nu se stie daca datele provin de la AT&T sau de la unul dintre furnizorii sai. AT&T a declarat ca incidentul nu a avut…

Shanghai Zhenhua din China neaga ca macaralele pe care le livreaza in SUA ar reprezenta un risc pentru securitatea cibernetica a porturilor americane

07:55, 11.03.2024 - Comisiile de securitate ale Camerei Reprezentantilor, care examineaza instalarea de catre ZPMC a echipamentelor grupului de inginerie elvetian ABB pe macaralele destinate porturilor din SUA, au invitat in ianuarie directorii ABB la audieri publice pentru a clarifica relatia companiei cu ZPMC, despre…

Prețul, prima condiție in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere

15:25, 25.02.2024 - Prețul domina deciziile de achiziție a mașinilor in piețele dezvoltate, cum ar fi Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), conform studiului Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study. In contrast, calitatea produsului primeaza pentru consumatorii din India (65%) și Asia de Sud-Est…

Moda mașinilor electrice franeaza brusc - Mașinile cu motoare pe combustie interna revin pe creștere (studiu Deloitte)

00:10, 24.02.2024 - Consumatorii de pe pietele dezvoltate, atat din Europa, cat si de peste Ocean, se uita la pret atunci cand isi aleg o masina noua, iar performanta vehiculelor este pe primul loc in optiunile cumparatorilor din China si Coreea de Sud, timp in care masinile cu motoare pe combustie interna revin pe crestere…

Un european, un american și un asiatic merg sa-și cumpere o mașina. La ce se uita mai atent fiecare dintre ei

13:25, 23.02.2024 - Prețul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru pentru consumatorii de pe piețele din Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est (62%), iar performanța vehiculelor, pentru cumparatorii…


Ce parere ai despre aceasta stire?