Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Moda mașinilor electrice frânează brusc - Mașinile cu motoare pe combustie internă revin pe creștere (studiu Deloitte)

Publicat:
Moda mașinilor electrice frânează brusc - Mașinile cu motoare pe combustie internă revin pe creștere (studiu Deloitte)

Consumatorii de pe pietele dezvoltate, atat din Europa, cat si de peste Ocean, se uita la pret atunci cand isi aleg o masina noua, iar performanta vehiculelor este pe primul loc in optiunile cumparatorilor din China si Coreea de Sud, timp in care masinile cu motoare pe combustie interna revin pe crestere in preferinte pe anumite piete, releva studiul "Deloitte 2024 ", dat publicitatii vineri.

Potrivit cercetarii, criteriul principal in alegerea urmatoarei masini este pretul pentru consumatorii din Germania (55%), Japonia (58%) si ale Americii (59%), iar…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol si foto: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

Ursula von der Leyen, pusa la zid de un ministru german: „Au fost ani pierduți”

20:25, 11.04.2024 - Ministrul german de finante Christian Lindner a criticat-o joi in termeni duri pe presedinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, acuzand-o pentru dificultatile economice ale UE in competitia globala, relateaza AFP. „Sa o spunem direct, anii petrecuti sub responsabilitatea unei Comisii prezidate…

Tim Cook spune ca Apple Vision Pro se va lansa in acest an și in afara Statelor Unite

12:05, 25.03.2024 - Apple Vision Pro se gasește momentan (oficial) doar in Statele Unite, insa acest lucru se va schimba curand, pentru ca Apple a promis ca va aduce setul sau de realitate mixta și in alte piețe pana la sfarșitul lui 2024. Intr-o vizita in China efectuata in aceasta saptamana, Tim Cook, CEO-ul companiei…

Sondaj EUROCHAMBRES: Tensiunile geopolitice raman principalul motiv de ingrijorare pentru mediul de afaceri internațional, in 2024

07:16, 05.03.2024 - Sondajul se bazeaza pe raspunsurile organizațiilor de reprezentare a mediului de afaceri din state ale caror economii insumeaza aproximativ 70% din totalul Produsului Intern Brut (PIB) global. Pentru al doilea an consecutiv, instabilitatea cauzata de tensiunile geopolitice continua sa cantareasca cel…

Sondaj EUROCHAMBRES: Tensiunile geopolitice raman principalul motiv de ingrijorare pentru mediul de afaceri internațional, in 2024

14:10, 04.03.2024 - Sondajul se bazeaza pe raspunsurile organizațiilor de reprezentare a mediului de afaceri din state ale caror economii insumeaza aproximativ 70% din totalul Produsului Intern Brut (PIB) global. Pentru al doilea an consecutiv, instabilitatea cauzata de tensiunile geopolitice continua sa cantareasca cel…

Prețul, prima condiție in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere

15:25, 25.02.2024 - Prețul domina deciziile de achiziție a mașinilor in piețele dezvoltate, cum ar fi Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), conform studiului Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study. In contrast, calitatea produsului primeaza pentru consumatorii din India (65%) și Asia de Sud-Est…

Moda mașinilor electrice franeaza brusc - Mașinile cu motoare pe combustie interna revin pe creștere (studiu Deloitte). Fabricarea unei baterii pentru masini electrice poate genera tot atata poluare cat sofatul pe benzina timp de 8 ani

12:00, 25.02.2024 - Consumatorii de pe pietele dezvoltate, atat din Europa, cat si de peste Ocean, se uita la pret atunci cand isi aleg o masina noua, iar performanta vehiculelor este pe primul loc in optiunile cumparatorilor din China si Coreea de Sud, timp in care masinile cu motoare pe combustie interna revin pe crestere…

Un european, un american și un asiatic merg sa-și cumpere o mașina. La ce se uita mai atent fiecare dintre ei

13:25, 23.02.2024 - Prețul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru pentru consumatorii de pe piețele din Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est (62%), iar performanța vehiculelor, pentru cumparatorii…

Prețul, primul criteriu in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere in preferințele consumatorilor

12:40, 23.02.2024 - Studiu Deloitte Prețul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru urmatoarea mașina pentru consumatorii de pe piețele dezvoltate, inclusiv Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est…


Ce parere ai despre aceasta stire?