Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

ANCOM a primit şi soluţionat anul trecut peste 3.800 de reclamaţii privind serviciile de telefonie şi poştă

Publicat:
ANCOM a primit şi soluţionat anul trecut peste 3.800 de reclamaţii privind serviciile de telefonie şi poştă

pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor postale, potrivit Agerpres. Conform datelor centralizate de ANCOM și transmise AGERPRES, principalele nemultumiri din totalul reclamatiilor care au vizat serviciile de comunicatii electronice furnizate de operatori s-au referit la probleme legate de relatia contractuala cu furnizorii,…

Citeste articolul mai departe pe ziarulprahova.ro…  

Sursa articol si foto: ziarulprahova.ro


Stiri pe aceeasi tema

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Un pas important catre digitalizare. Se lanseaza serviciul online „My ANCOM”

13:06, 25.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) lanseaza in consultare publica proiectul de decizie privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului electronic „My ANCOM”. ”Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii lanseaza…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

 ANCOM va finaliza strategia de reglementare in comunicații electronice 2026 

13:50, 07.02.2024 - ANCOM lanseaza in consultare publica planul sau de acțiuni pentru anul 2024. Autoritatea iși propune pentru acest an, printre altele, continuarea proiectelor care privesc cadrul de reglementare tehnica și economica a serviciilor de comunicații electronice, o atenție deosebita fiind acordata planificarii…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

Autoritatea din Comunicatii a primit in 2023 peste 3.800 de reclamatii vizand servicii de comunicatii electronice si de servicii postale. 70% au vizat serviciile de comunicatii electronice. Vodafone, furnizorul cel mai frecvent reclamat

18:56, 31.01.2024 - ”In cursul anului 2023, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice,…

Peste 3.800 de reclamații in piața telecom anul trecut. Topul operatorilor cu cele mai multe plangeri la ANCOM

18:40, 31.01.2024 - Autoritatea de reglementare in comunicații (ANCOM) a primit și soluționat anul trecut 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor poștale.

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?