Furnizorii de servicii intermediare trebuie să notifice ANCOM în maximum 45 de zile de la data începerii oferirii serviciilor
Publicat:Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind Serviciile Digitale (Regulamentul DSA).
Potrivit unui comunicat de presa al ANCOM, transmis joi AGERPRES, prevederile procedurii de informare se aplica atat furnizorilor de servicii intermediare existenti la data intrarii in vigoare a deciziei, cat si celor care vor oferi, dupa intrarea in…
Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…
Sursa articol si foto: stiripesurse.ro
Stiri pe aceeasi tema
Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave
19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…
Un pas important catre digitalizare. Se lanseaza serviciul online „My ANCOM”
13:06, 25.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) lanseaza in consultare publica proiectul de decizie privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului electronic „My ANCOM”. ”Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii lanseaza…
Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial
20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…
DSA: Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM cu privire la tipul serviciilor oferite
16:35, 07.03.2024 - ANCOM a lansat in consultare publica proiectul de decizie privind procedura de informare pentru furnizorii de servicii intermediare. Proiectul de decizie stabilește anumite aspecte procedurale menite sa contribuie la aplicarea normei naționale elaborate pentru aplicarea Regulamentului privind serviciile…
Autoritatea din Comunicatii: Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM cu privire la tipul serviciilor oferite
15:00, 07.03.2024 - ”ANCOM a lansat in consultare publica proiectul de decizie privind procedura de informare pentru furnizorii de servicii intermediare. Proiectul de decizie stabileste anumite aspecte procedurale menite sa contribuie la aplicarea normei nationale elaborate pentru aplicarea Regulamentului privind serviciile…
Autoritatea din Comunicatii va putea dispune declansarea unei investigatii daca furnizorul de servicii intermediare reclamat isi are locul principal de stabilire sau resedinta in Romania
14:55, 14.02.2024 - ”ANCOM lanseaza astazi in consultare publica proiectul de decizie cu privire la stabilirea procedurii de solutionare a plangerilor privind serviciile digitale si proiectul de decizie pentru stabilirea procedurii de certificare a organismelor de solutionare extrajudiciara a litigiilor initiate impotriva…
ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie
17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…
Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale
17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…