Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

A. Paunescu, CSALB: Vrem sa imbunatatim rata cererilor acceptate de banci

Publicat:

Dezideratul pentru 2019 al CSALB este scaderea ratei de refuzuri din partea bancilor la sub 30%, in conditiile in care in acest moment exista banci care sustin acest procent. Cu toate acestea, anumite banci trag in jos procentul de acceptare a dosarelor, contribuind la o medie actuala de 40%-45% de refuzuri.

Numarul romanilor care apeleaza la Centrul de a Litigiilor in (CSALB) pentru gasirea unei solutii de rezolvare a unui conflict cu banca sau IFN este in continua crestere.

Asta inseamna, spune , membru al Colegiului

Citeste articolul mai departe pe business24.ro…  

Sursa articol: business24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat

17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a Litigiilor in domeniul Bancar

20:50, 13.02.2024 - Numarul de dosare constituite la nivelul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) in 2023 a urcat la 758, de la 658 in 2022, cel al solutionarilor amiabile a scazut la 555... The post LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a…

Cum și-a redus o bacauanca ratele creditului prin negociere cu banca

15:05, 07.02.2024 - O bacauanca a reușit sa obțina o reducere semnificativa a ratei creditului sau, negociind cu banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacau a solicitat ajutor pentru eșalonarea ratei creditului, invocand motive medicale grave, iar…

Cum și-a redus semnificativ ratele creditului o bacauanca prin negociere cu banca

15:00, 07.02.2024 - O bacauanca a reușit sa obțina o reducere semnificativa a ratei creditului sau, negociind cu banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacau a solicitat ajutor pentru eșalonarea ratei creditului, invocand motive medicale grave, iar…

Conflictele dintre banci și consumatori au fost tranșate in 2023 mai degraba in favoarea oamenilor

18:35, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…

CSALB: Bancile au negociat mai mult și s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023

17:50, 06.02.2024 - Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu bancile s-au dublat in 4 ani Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu bancile și IFN-urile desfașurate anul trecut in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Bancile au negociat mai mult si s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023. Beneficiile obtinute de consumatori in urma negocierilor cu bancile au depasit anul trecut 3,3 milioane euro

14:55, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…


Ce parere ai despre aceasta stire?