Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

20:55, 23.04.2024

Obișnuiești să faci cumpărături de pe Shein sau Temu? Atunci trebuie să fii atent la aceste lucruri!

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) derulează, în această perioadă, o acţiune de verificare a site-urilor de cumpărături şi aplicaţii care funcţionează ca o piaţă online, Temu şi Shein,…




09:35, 16.03.2024

”Nu pot plăti rata de 2.000 de lei la bancă! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat

Până la jumătatea lunii martie, băncile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate băncilor). De la începutul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din…




17:55, 14.03.2024

Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Până la jumătatea lunii martie, băncile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate băncilor. În 98% dintre negocierile purtate în acest an, părţile s-au împăcat

Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Până la jumătatea lunii martie, băncile au acceptat 175 cereri de negociere din 420…

”Ziua mondială a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcată în fiecare an pe data de 15 martie. Această zi promovează drepturile şi nevoile consumatorilor din toată lumea. De la începutul…




16:00, 14.03.2024

Ce solicită și ce obțin consumatorii de la bănci în 2024

Ce solicită și ce obțin consumatorii de la bănci în 2024

Mâine e Ziua mondială a drepturilor consumatorilor. Această zi promovează drepturile şi nevoile consumatorilor din toată lumea. De la începutul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare…




18:40, 07.03.2024

Nu reușești să îți rezolvi problema cu RCA? Există o soluție să scapi mai ușor

Nu reușești să îți rezolvi problema cu RCA? Există o soluție să scapi mai ușor

Unul dintre obiectivele ASF este să promoveze SAL-Fin. Activitatea acesteia poate constitui un indicator timpuriu pentru posibile probleme ce ar putea apărea în companiile de asigurări, în special. Entitatea de…




12:40, 07.03.2024

Consumatorii care au apelat la SAL-Fin au obținut sume totale de 1 milion de lei în 2023

Consumatorii care au apelat la SAL-Fin au obținut sume totale de 1 milion de lei în 2023

SAL-Fin (Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar) din cadrul Autorității de Supraveghere Financiară a finalizat, în anul 2023, un număr de 411 litigii între consumatori…




20:50, 13.02.2024

LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Soluţionare a Litigiilor în domeniul Bancar

LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Soluţionare a Litigiilor în domeniul Bancar

Numărul de dosare constituite la nivelul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) în 2023 a urcat la 758, de la 658 în 2022, cel al soluţionărilor amiabile a scăzut la 555...…




15:05, 07.02.2024

Cum și-a redus o băcăuancă ratele creditului prin negociere cu banca

Cum și-a redus o băcăuancă ratele creditului prin negociere cu banca

O băcăuancă a reușit să obțină o reducere semnificativă a ratei creditului său, negociind cu banca în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacău…




15:00, 07.02.2024

Cum și-a redus semnificativ ratele creditului o băcăuancă prin negociere cu banca

O băcăuancă a reușit să obțină o reducere semnificativă a ratei creditului său, negociind cu banca în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacău…




18:35, 06.02.2024

Conflictele dintre bănci și consumatori au fost tranșate în 2023 mai degrabă în favoarea oamenilor

Conflictele dintre bănci și consumatori au fost tranșate în 2023 mai degrabă în favoarea oamenilor

”Consumatorii de servicii şi produse financiare au obţinut beneficii mai mari din negocierile cu băncile şi IFN-urile desfăşurate anul trecut în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul…




17:50, 06.02.2024

CSALB: Băncile au negociat mai mult și s-au împăcat mai des cu consumatorii în 2023

CSALB: Băncile au negociat mai mult și s-au împăcat mai des cu consumatorii în 2023

Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu băncile s-au dublat în 4 ani Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu băncile și IFN-urile desfășurate…




14:55, 06.02.2024

Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Băncile au negociat mai mult şi s-au împăcat mai des cu consumatorii în 2023. Beneficiile obţinute de consumatori în urma negocierilor cu băncile au depăşit anul trecut 3,3 milioane euro

Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Băncile au negociat mai mult şi s-au împăcat mai des cu consumatorii în 2023. Beneficiile…

”Consumatorii de servicii şi produse financiare au obţinut beneficii mai mari din negocierile cu băncile şi IFN-urile desfăşurate anul trecut în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul…




11:55, 06.02.2024

Cazuri concrete ale oamenilor care, nemulțumiți de relația cu banca, s-au adresat CSALB / Cât durează negocierile și cu ce te alegi concret la final

Cazuri concrete ale oamenilor care, nemulțumiți de relația cu banca, s-au adresat CSALB / Cât durează negocierile și cu ce te alegi concret la final

„În 2007 am achiziționat un apartament în valoare de 60.000 Euro, creditul fiind în franci elvețieni. Rata pe care o plătesc este 547 CHF, în jur de 2.700 lei. Am cerut băncii să-mi reducă rata, dar nu am primit…




00:10, 18.01.2024

„Pacea cu banca“, metodă din ce în ce mai folosită de buzoienii restanțieri

„Pacea cu banca“, metodă din ce în ce mai folosită de buzoienii restanțieri

Beneficiile obţinute în 2023 de un client care s-a adresat Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) în urma negocierilor cu banca s-au ridicat în medie la 4.980 euro, fiind cu…




16:55, 16.01.2024

Un consumator care s-a adresat Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar a obţinut anul trecut, în medie, beneficii de aproape 5.000 euro

Un consumator care s-a adresat Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar a obţinut anul trecut, în medie, beneficii de aproape…

”Ultimii doi ani au adus modificări importante în profilul consumatorului care se adresează Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Analiza celor 5.560 de cereri de negociere…




12:00, 16.01.2024

Beneficiile obţinute în 2023 de clienţii băncilor în urma negocierilor au fost, în medie, de aproape 5.000 de euro

Beneficiile obţinute în 2023 de clienţii băncilor în urma negocierilor au fost, în medie, de aproape 5.000 de euro

Beneficiile obţinute anul trecut în urma negocierilor de consumatorul care s-a adresat Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) au fost, în medie, de 4.980 de euro, în creştere…




13:00, 12.12.2023

O nouă paradigmă în negocierile consumatori-bănci: Inițiativa de rezolvare amiabilă vine din partea băncilor

În acest an, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creștere de aproape 200% față de anul 2022), în care băncile au inițiat procesul de negociere…




12:15, 12.12.2023

Clienții sfătuiți de bănci să apeleze la conciliere

În acest an, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creștere de aproape 200% față de anul 2022), în care băncile au inițiat procesul de negociere…




12:00, 12.12.2023

Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar anunţă un nou trend: Băncile sunt cele care iniţiază negocierile cu consumatorii care…

”În acest an, Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creştere de aproape 200% faţă de anul 2022), în care băncile au iniţiat procesul de…




11:05, 12.12.2023

Trei bănci își sfătuiesc clienții să apeleze la conciliere

În acest an, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creștere de aproape 200% față de anul 2022), în care băncile au inițiat procesul de negociere…




11:00, 12.12.2023

Inițiativa de rezolvare amiabilă, din partea băncilor

În acest an, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creștere de aproape 200% față de anul 2022), în care băncile au inițiat procesul de negociere…




00:11, 27.11.2023

Nu îți mai poți plăti ratele la bancă? Ce au făcut buzoienii aflați în aceeași situație

Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare găsită de consumatori și bănci în urma negocierilor desfășurate în acest an în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB).…




15:30, 23.11.2023

Record de cereri și negocieri desfășurate în ultimii 7 ani în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB)

Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare găsită de consumatori și bănci în urma negocierilor desfășurate în acest an în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB).…




16:01, 21.11.2023

Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Peste 2.640 de consumatori au solicitat de la începutul anului o negociere cu băncile…

”Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare găsită de consumatori şi bănci în urma negocierilor desfăşurate în acest an în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar…




10:20, 21.11.2023

„Solicit ajutor pentru eșalonarea ratei creditului și invoc motive medicale. Am cerut ajutor de la fira de asigurări, dar suma oferită e infimă” / Greutățile…

Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare găsită de consumatori și bănci în urma negocierilor desfășurate în acest an în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB).




08:40, 21.10.2023

DE BINE – Scade numărul proceselor dintre consumatori și bănci, crește cel al împăcărilor

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a anunțat recent că a scăzut numărul proceselor dintre consumatori și bănci. Potrivit CSALB, dacă în perioada 2015 – 2016 erau aproximativ…




13:35, 18.10.2023

Numărul proceselor dintre consumatori și bănci s-a redus cu 1.000 în ultimul an

Negocierile încheiate cu împăcarea părților în cadrul CSALB au crescut cu 20% Numărul proceselor dintre consumatori și bănci este la cel mai scăzut nivel din 2015, anul înființării Centrului de Soluționare Alternativă…




17:45, 26.09.2023

Ai întrebări pentru banca ta? Intră în direct cu CSALB!

Creșterea costului vieții și, implicit, a dobânzilor la credite au afectat veniturile multor familii începând cu anul 2022. Una dintre soluțiile găsite de clienții băncilor a fost solicitarea unei negocieri cu…




08:05, 14.09.2023

Consumatorii financiari din România cer mai multă protecție și transparență din partea băncilor și IFN-urilor

Consumatorii financiari din România cer mai multă protecție și transparență din partea băncilor și IFN-urilor Un recent sondaj realizat de Centrul de Sociologie Urbană și Regională (CURS) la cererea Centrului de…




19:30, 08.09.2023

Românii nu fac față prețurilor - Costul vieții, uriaș, renunță la mâncare și vacanțe ca să aibă cu ce trăi - Date alarmante | Sondaj CURS

 Creșterea costului vieții, în special din cauza scumpirii utilităților și a alimentelor, a  afectat majoritatea consumatorilor români, potrivit sondajului CURS realizat la nivel național, în luna iulie, la cererea…