Cum să rezolvi neȋnţelegerile cu banca sau IFN-ul ȋn 7 paşi simpli
Publicat:Consumatorii care au neintelegeri cu banca sau un IFN si le pot rezolva gratuit, rapid si simplu, in afara instantelor, cu ajutorul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB), o entitate europeana, non-profit si independenta.
Citeste articolul mai departe pe adevarul.ro…
Sursa articol: adevarul.ro
Stiri pe aceeasi tema
Peste 11,3 milioane euro au fost ,,recuperați” de clienții datornici, din negocierile cu banca, in ultimii șapte an
18:15, 09.05.2024 - Clienții bancilor comerciale au beneficiat de reduceri de sume ce au totalizat peste 11,3 milioane de euro la creditele contractate de la bancile creditoare sau IFN, intre anii 2016-2023, in urma soluționarii litigiilor , prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul…
Site-urile chinezești, verificate de ANPC
15:00, 24.04.2024 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a anuntat ca verifica site-urile de cumparaturi Temu si Shein, iar comisarii institutiei ii sfatuiesc pe consumatori sa se informeze cu atentie inainte de cumpararea unui produs. „Actiunea se concentreaza asupra posibilelor practici comerciale incorecte…
Obișnuiești sa faci cumparaturi de pe Shein sau Temu? Atunci trebuie sa fii atent la aceste lucruri!
20:55, 23.04.2024 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) deruleaza, in aceasta perioada, o actiune de verificare a site-urilor de cumparaturi si aplicatii care functioneaza ca o piata online, Temu si Shein, informeaza institutia printr-un comunicat, informeaza Agerpres. „Actiunea se concentreaza…
ANPC verifica site-urile de cumparaturi Temu si Shein / Comisarii institutiei ii sfatuiesc pe consumatori sa se informeze inainte de achizitia unui produs
16:55, 23.04.2024 - ANPC a anuntat, marti, intr-un comunicat de presa, ca verifica site-urile de cumparaturi si aplicatii care functioneaza ca o piata online, Temu si Shein. “Actiunea se concentreaza asupra posibilelor practici comerciale incorecte ale comerciantilor, in relatia cu consumatorii, susceptibile sa deformeze,…
”Nu pot plati rata de 2.000 de lei la banca! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat
09:35, 16.03.2024 - Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate bancilor). De la inceputul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat
17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…
Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024
16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…
Consumatorii care au apelat la SAL-Fin au obținut sume totale de 1 milion de lei in 2023
12:40, 07.03.2024 - SAL-Fin (Entitatea de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar non-bancar) din cadrul Autoritații de Supraveghere Financiara a finalizat, in anul 2023, un numar de 411 litigii intre consumatori si entitatile de pe piata financiara non-bancara. SAL-Fin a inregistrat anul trecut 923…