Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

12:55, 16.11.2023

Producătorul de medicamente Biofarm a înregistrat un profit net de 69,9 milioane de lei în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 6%

Biofarm este unul dintre primii zece producători de medicamente şi suplimente alimentare din Romania. Veniturile totale au urcat la 234,5 milioane lei. ”Biofarm (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai mari producători…




14:00, 28.09.2023

Sanofi Romania îl numește pe Thomas Bosment în funcția de Country Head al diviziei Consumer HealthCare (CHC)

Sanofi Romania anunță numirea lui Thomas Bosment în funcția de Country Head al diviziei Consumer HealthCare (CHC), potrivit unui comunicat remis presei. Thomas Bosment s-a alăturat grupului Sanofi în 2015 și a…




15:55, 16.08.2023

Biofarm makes net profit worth 50.1 million RON in H1 2023, up 15 pct v H1 2022

Biofarm registered a 17 pct increase in turnover for the first half of 2023, compared to the same period of the previous year, and the net profit reached RON 50.1 million, registering an advance of approximately…




22:15, 07.03.2023

Creştere de două cifre a vânzărilor şi a profitului în 2022 pentru un compania farmaceutică germană Stada, care va deschide în 2024 o fabrică nouă şi…

”Grupul german Stada, prezent şi în România prin subsidiara Stada România, şi-a menţinut în 2022 creşterea de două cifre, marcând vânzări de 3,8 miliarde de euro (creştere de 11%) şi EBITDA de 875 de milioane de…




17:00, 27.02.2023

Producătorul de medicamente Biofarm înregistrează un profit net de 70,9 milioane lei în anul 2022, în creştere cu 18% faţă de 2021

”Biofarm, (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai mari producători de medicamente din România, raportează evoluţii pozitive pentru rezultatele preliminare (neauditate) ale anului 2022, înregistrând o cifră de…




16:56, 27.02.2023

Biofarm înregistrează un profit net de 70,9 milioane lei în anul 2022, în creștere cu 18% față de 2021

Biofarm, (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai importanți producători de medicamente din România, raportează evoluții pozitive pentru rezultatele preliminare (neauditate) ale anului 2022, înregistrând o cifră…




19:16, 14.11.2022

Profitul producătorului de medicamente Biofarm a crescut cu 20% în primele nouă luni, la 65,73 milioane lei

”Rezultatele obţinute de Biofarm în primele 9 luni ale anului 2022 se datorează eforturilor susţinute ale companiei de a menţine investiţiile la un nivel competitiv pe tot parcusul acestei perioade, dar şi de a…




13:35, 15.08.2022

Producătorul de medicamente Biofarm a raportat un profit net de 43,64 milioane de lei în primul semestru, în creştere cu 20%

Biofarm este unul dintre primii zece mari producători de medicamente şi suplimente alimentare din România. În primul semestru al anului 2022 ponderea vânzărilor la export a reprezentat aproximativ 2% din vânzările…




17:35, 28.02.2022

Producătorul de medicamente Biofarm a înregistrat un profit net de 60 milioane lei în anul 2021, în creştere cu 11% faţă de 2020

EBITDA a atins 82 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de anul 2020. ” Biofarm, unul dintre cei mai mari producători de medicamente din România, raportează evoluţii pozitive pentru rezultatele preliminare ale…




14:15, 23.02.2022

Haleon, noua companie independentă a GSK Consumer Health

Haleon este noua companie Consumer Healthcare, independentă de GSK (GlaxoSmithKline). Cu un portofoliu remarcabil de mărci renumite la nivel global, precum Sensodyne, Voltaren, Panadol și Centrum și cu vânzări…




20:45, 08.12.2021

232.000 USD strânși în urma campaniei „Zâmbetele schimbă vieți”, necesari tratamentului pentru copiii cu despicătură de buză și palat

În urma parteneriatului derulat între GSK Consumer Healthcare și Smile Train, în România, s-au stâns 232.000 USD. Suma va fi folosită pentru tratamentul copiilor cu despicătură de buză şi/sau palat, oferind șansa…




16:35, 08.12.2021

„Zâmbetele schimbă vieți”. 232.000 USD pentru tratamentul copiilor cu despicătură de buză și palat

Banii au fost strânși în urma unei campanii derulată în România de GSK Consumer Healthcare și Smile Train, în România și vor asigura cel puțin 13.500 de operații gratuite de care vor beneficia copiii cu despicătură…




17:51, 27.10.2021

Producătorul de medicamente Biofarm vrea să se extindă în Europa de Sud Est, Asia Centrală şi de Sud Est, Africa şi zona arabă

“Biofarm (simbol bursier BIO), producător de medicamente din România, a înregistrat în perioada 2017 – 2020 o creştere agregată de 8% din punct de vedere al cifrei de afaceri şi de 15% în termeni de profit, reuşind…




06:45, 03.06.2021

(Publicitate) Tratament complet și accesibil pentru copiii din România care suferă de despicătură de buză și de palat, prin campania „Zâmbetele schimbă…

Copiii români cu despicătura de buză și de palat, care au nevoie de chirurgie de corecție și urmărire medicală până la vârsta de 18 ani, beneficiază de tratament accesibil susținut cu ajutorul campaniei „Zâmbetele…




12:56, 08.04.2021

Compania farmaceutică americană USP intră pe piaţa din România

”USP, companie farmaceutică activă în piaţa de medicamente fără prescripţie medicală, suplimente alimentare şi dispozitive medicale, intră în România. USP este numărul 1 pe piaţa de Consumer Healthcare din Polonia,…




12:30, 17.02.2021

Biofarm, afaceri de 218 mil. lei anul trecut. EBITDA companie a ajuns la 75 mil. lei, în creștere cu 9%

Producătorul român de medicamente Biofarm (simbol bursier BIO) a ajuns în 2020 la o cifră de afaceri de 218 milioane de lei, cu 8% mai mare comparativ cu 2019. Totodată, nivelul EBITDA al companiei a înregistrat…




16:35, 04.10.2020

Rechizite, măşti şi dezinfectanţi pentru 70 de copii sărmani din Bărăgan

Compania Sanofi Romania, prin divizia Consumer Healthcare, va dona ghiozdane echipate cu rechizite, măşti şi dezinfectanţi către 70 de copii din judeţul Călăraşi, care provin din familii cu posibilităţi materiale…




13:48, 28.05.2020

GSK Consumer Healthcare a donat Fundației United Way România 55.100 de lei, pentru sprijinul persoanelor vulnerabile în criza Covid-19

Pentru a ajuta persoanele cele mai vulnerabile în criza provocată de pandemia de Covid-19, GSK Consumer Healthcare a donat Fundației United Way România 55.100 de lei. Datorită acestei donații, peste 165 de vârstnici…




12:35, 12.02.2020

3,8 milioane de români suferă de sărăcie, iar jumătate de milion de români nu-şi permit să mai apeleze la un medic

Sanofi Romania și Crucea Roșie Română demarează la nivel național proiectul umanitar „Toți pentru Sănătate, Sănătate pentru Toți” •    În România, 3,8 milioane de persoane suferă de deprivare materială serveră,…




15:20, 05.12.2019

Biofarm se pregătește de aniversarea a 100 de ani cu o nouă identitate de brand: BINELE DE A TRĂI MAI BINE

Cu o creștere a cifrei de afaceri de 7% și a profitului operațional de 16% în primele 9 luni din 2019 , compania vine cu noua identitate de brand în întâmpinarea exigențelor unor consumatori mai sofisticați. Biofarm…




14:43, 17.04.2019

GSK Consumer Healthcare: implicarea angajaților este un indicator al succesului companiei

GSK Consumer Healthcare a obținut titlul de Cel mai bun angajator din România în 2018, în urma unui sondaj al companiei independente de consultanță Aon Romania. Acest sondaj anual a fost conceput pentru a măsura…




10:04, 09.12.2018

Tratamente stomatologice gratuite pentru comunităţile defavorizate: GSK Consumer Healthcare lansează campania 1% în luna decembrie

Sub deviza „Zâmbetul la nevoie se cunoaște”, pentru al cincilea an consecutiv GSK Consumer Healthcare derulează în România campania de responsabilitate socială „1%”, prin intermediul căreia va direcționa 1% din…




10:39, 07.12.2018

Tratamente stomatologice gratuite pentru comunităţile defavorizate

GSK Consumer Healthcare lansează o nouă campanie prin care 1% din valoarea vânzărilor de produse de igienă orală se vor folosi pentru tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile defavorizate din România.…




09:32, 06.07.2018

81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

După 6 ani de mesaje educaționale adresate copiilor și adolescenților, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare lansează campania Zâmbește România, făcând trecerea naturală  către comunicarea cu adulții și insuflarea…




12:58, 25.06.2018

GSK în România anunţă șase produse noi lansate şi sprijinirea sistemului de sănătate din România

În cadrul evenimentului "GSK în România: o perspectivă despre istoricul și viitorul în sănătate" organizat joi, 21 iunie 2018, în parteneriat cu Ambasada Marii Britanii la București, GSK și-a reîntărit promisiunea…




21:25, 26.03.2018

Iulia Rosian, manager general CHC Sanofi Romania & Moldova: O populatie sanatoasa incepe cu sanatatea personala

Divizia de Consumer Health Care (CHC) a Sanofi Romania gestioneaza portofoliul de medicamente fara prescriptie medicala (OTC – over-the-counter) si suplimente alimentare, fiind unul dintre cei 5 piloni strategici…




10:16, 21.09.2017

GSK Consumer Healthcare. Romana Jourdren, noul Director General Europa Centrală și de Est

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare a anunțat numirea Romanei Jourdren în funcția de Director General pentru Europa Centrală și de Est. Jourdren a deținut anterior poziția de Director General pentru Cehia…




11:49, 02.08.2017

Tratamente stomatologice gratuite în comunităţile Salvaţi Copiii: campania 1% a GSK Consumer Healthcare din luna august

Pentru al patrulea an consecutiv, GSK Consumer Healthcare derulează campania de responsabilitate socială "1%", prin intermediul căreia va direcționa 1% din vânzările produselor de îngrijire orală Aquafresh, Sensodyne…




22:04, 01.08.2017

Parteneriat pentru tratamente stomatologice gratuite în comunităţile Salvaţi Copiii: ...

&bullConsumatorii care vor achiziiona produse din gamele Aquafresh Sensodyne i parodontax pe parcursul lunii august 2017 vor contribui la campania 1% prin care GSK Consumer Healthcare va direciona 1% din vânzrile…




10:22, 29.06.2017

Caravana „Monster Rabla - pentru periuţa de dinţi” ajunge la Galaţi pe 1 iulie

GSK Consumer Healthcare continuă programul „Rabla pentru periuţa ta” pentru al cincilea an la rând, printr-o experienţă interactivă, îndemnând părinţii şi copiii să scape de periuţele de dinţi uzate. Programul…