Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Regio Călători a fost pe 4 martie ținta unui atac cibernetic care a vizat bazele de date

Publicat:

Operatorul feroviar privat și-a anunțat luni clienții ca pe 4 martie (acum șase zile) a fost ținta unui atac cibernetic ce a afectat baza cu datele clienților (adrese de e-mail, parole de acces, CNP și telefon mobil. Cei de la Regio își roaga clienții sa schimbe parolele, dar acest lucru nu este posibil nici la peste 12 ore dupa e-mail-ul trimis.

Ce spune compania, într-un e-mail catre clienți
Pentru a mentine increderea acordata de dumneavoastra , va facem cunoscut faptul ca, in data de 04.03.2020 ora 19:00, website-ul www.regiocalatori.ro fost supus unui…

Citeste articolul mai departe pe hotnews.ro…  

Sursa articol: hotnews.ro


Stiri pe aceeasi tema

Autoritatea antitrust din Italia investigheaza modul in care Enel a comunicat clientilor cresterea preturilor gazelor si electricitatii

09:00, 23.04.2024 - Autoritatea a declarat ca din ianuarie a primit plangeri de la peste 600 de clienti si companii mici cu privire la cresterile facturilor pentru energie efectuate de Enel Energia, detinuta integral de Enel, pentru perioada octombrie 2023-ianuarie 2024. Clientii s-au plans de lipsa unei comunicari clare…

De Ziua Pamantului, Orange Romania sarbatorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care ofera clienților 22% reducere la achiziționarea unui telefon recondiționat

18:40, 22.04.2024 - Programul Orange de economie circulara “Re” – Recumparare (Buy-Back), Reciclare, Reparare, Recondiționare implinește, in luna mai, 2 ani de la lansarea in Romania. Pentru a marca aceasta aniversare, Orange ofera clienților un discount de 22% la achiziționarea unui telefon recondiționat, impreuna cu…

ANAF a pus „tunurile” pe frizeri, coafeze și manichiuriste: „Daca refuza sa va dea bonul, aveți dreptul la serviciul respectiv GRATUIT”

10:05, 11.04.2024 - ANAF ii indeamna pe clientii saloanelor de infrumusețare sa ceara bon fiscal. In cazul in care operatorul refuza, clienții sunt indemnați sa plece fara sa plateasca serviciul respectiv. „Solicita bonul fiscal cand mergi la salonul de infrumusețare! Daca operatorul economic refuza, ai dreptul la…

Atac cibernetic „sinistru”: Milioane de americani au fost ținta hackerilor chinezi, timp de peste zece ani

20:01, 25.03.2024 - Conturile a milioane de americani au fost afectate de un atac cibernetic „sinistru” condus de chinezi, anunța FBI și Departamentul de Justiție al SUA. Campania de spionaj cibernetic ar fi durat peste zece ani și a vizat o mulțime de oficiali americani, dar și britanici.

Schimbare majora pentru romani. Noi reguli in restaurante și supermarketuri din 21 martie

23:00, 21.03.2024 - Clienții nu vor mai plati nimic pe recipiente, al caror cost va fi suportat de local, restaurant sau cafenea.In ce privește magazinele alimentare, acestea trebuie sa ieftineasca alimentele care se apropie de data de expirare sau sa le doneze unor ONG-uri sau adaposturi pentru animale. Lista principalelor…

Wizz Air, votata drept cea mai slaba companie aeriana de catre britanici, al doilea an consecutiv. Cum se apara operatorul prezent și pe Aeroportul Bacau

08:40, 29.02.2024 - Publicația britanica Which?, celebra pentru cercetarile sale, a stabilit care sunt cele mai slabe companii in ceea ce privește satisfacția clienților. Cercetarea a fost realizata anul trecut, cand mii de clienți britanici au fost rugați sa dea note pentru servicile oferite de companiile aeriene. Cercetarea…

Revolut lanseaza Consultantul Robo și in Romania

07:45, 21.02.2024 - Consultantul Robo ”vine” și in Romania. Revolut a lansat in Romania Consultantul Robo, pentru a automatiza investițiile personalizate ale clienților, scrie economica.net. Consultantul Robo propune un portofoliu ținand cont de circumstanțele personale ale clientului, cum ar fi toleranța la risc sau obiectivele…

Eforturi ale Electrica de a-și pastra clienții

16:15, 01.02.2024 - In urma nenumaratelor nemulțumiri ale clienților care fie nu și-au mai primit facturile de curent electric și/sau gaz de cateva luni, conducerea a ieșit cu o informare in atenția clienților. Așa era și normal dupa valul uriaș de nemulțumiri ale cetațenilor din toata țara care a invadat paginile de socializare.…


Ce parere ai despre aceasta stire?