Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Din 2025, Netflix nu va mai dezvălui numărul de abonați

Publicat:
Din 2025, Netflix nu va mai dezvălui numărul de abonați

Netflix a anunțat ca se va opri din anunțarea numarului de abonați la serviciul sau de streaming incepand cu anul viitor. De asemenea, compania nu va mai spune nici veniturile pe care le obține pentru fiecare utilizator, și se va concentra in schimb pe evidențierea cifrelor de creștere și pe timpul petrecut de utilizatorii sai pe platforma. „In primele noastre zile, cand aveam profituri sau venituri mici, creșterea numarului de membri era un indicator puternic al potențialului nostru” se arata intr-un comunicat al companiei trimis acționarilor sai. ”Insa acum generam profit substanțial”. Netflix

Citeste articolul mai departe pe connect.ro…  

Sursa articol si foto: connect.ro


Stiri pe aceeasi tema

Netflix continua sa-si creasca numarul de abonati si veniturile

11:50, 19.07.2024 - Numarul abonatilor Netflix a crescut cu 16,5% de la an la an in ultimul trimestru, inca un semn ca decizia de a bloca partajarea parolelor a fost cea corecta pentru business, transmite News.ro. La nivel global, serviciul american de streaming are acum peste 277 de milioane de abonati. Compania spune…

Cont fals de Facebook creat pe numele primarului din Costești, Ion Baicea

20:46, 04.06.2024 - Primar Ion Baicea: ’’Informare  pentru cetațenii orașului Costești Avand in vedere evenimentele din ultimele zile, ma simt obligat sa va comunic urmatoarele: Doresc sa va mulțumesc ca ați participat in data de 31 mai 2024 la evenimentele organizate cu ocazia  ,,zilei copilului “ și ,,ziua orașului Costești…

I.P.J. Harghita recomanda cetațenilor sa fie extrem de vigilenți in fața ofertelor online care par prea bune pentru a fi adevarate

13:20, 04.06.2024 - Inspectoratul de Poliție Județean Harghita, prin Compartimentul de Analiza și Prevenire a Criminalitații și Serviciul de Investigații Criminale, reitereaza importanța vigilenței in fața unor noi metode de inșelaciune online identificate recent. Infractorii folosesc tehnici sofisticate pentru a obține…

Revolut: In Romania, in al doilea semestru al lui 2023, 56% dintre scam-urile raportate ca fiind generate in social media au avut ca sursa initiala Facebook, Instagram, Whatsapp, Messenger si au reprezentat 62% din sumele totale pierdute de utilizatori

17:55, 24.05.2024 - ”Revolut face apel la UE si la autoritatile nationale sa ia atitudine fata de fenomenul in crestere al scam-urilor initiate si raspandite prin platformele de social media, dat fiind ca 77% din totalul cazurilor de scam-uri raportate de utilizatorii Revolut din Spatiul Economic European (SEE) au avut…

Fenomen de speriat. Revolut face un apel disperat

12:50, 24.05.2024 - Revolut face apel la UE și la autoritațile naționale sa ia atitudine fața de ceea ce numește fenomenul in creștere al scam-urilor inițiate și raspandite prin platformele de social media, „dat fiind ca 77% din totalul cazurilor de scam-uri raportate de utilizatorii Revolut din Spațiul Economic European…

De ce unii chefi de sushi din Japonia platesc 20.000 de dolari pentru un cuțit

19:35, 20.05.2024 - Exista o istorie lunga și profunda a fabricarii cuțitelor in Japonia. Este o tradiție derivata din meșteșugul fabricarii sabiilor, care a inceput acum peste o mie de ani. De obicei, este o afacere de familie transmisa din generație in generație. Fabricarea cuțitelor este extrem de importanta pentru…

Sondaj: Cum ar imparți romanii banii daca ar caștiga 100 de milioane de lei la loterie

11:41, 08.05.2024 - Daca ar caștiga 100 de milioane de lei la loterie, romanii ar pastra pentru ei inșiși doar 32%, iar restul banilor i-ar imparți catre familie, copii sau donații, arata un sondaj dezvoltat de platforma de cercetare de piața Frappe Digital. Astfel, potrivit sondajului, 35% din bani s-ar duce catre familia…

Scadere de peste 9% a actiunilor Walt Disney, in urma raportarii rezultatelor financiare trimestriale

08:56, 08.05.2024 - La fel ca si alte companii media, Disney a incercat sa se adapteze migratiei consumatorilor de la televiziunea prin cablu la streaming  si a promis Wall Street ca operatiunea sa de streaming va deveni profitabila pana in septembrie. Divizia a pierdut bani de cand Disney+ a debutat in 2019, intr-un impuls…


Ce parere ai despre aceasta stire?