Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Amenzi de aproape 3 milioane lei date de ANCOM, furnizorilor de telefonie și internet sau de servicii poștale. Nereguli constatate

Publicat:
Amenzi de aproape 3 milioane lei date de ANCOM, furnizorilor de telefonie și internet sau de servicii poștale. Nereguli constatate

Amenzi de aproape 3 milioane lei date de ANCOM, furnizorilor de telefonie și internet sau de servicii poștale. Nereguli constatate pentru Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a dat, anul trecut, amenzi de aproape 3 milioane lei, furnizorilor de servicii de telefonie, cablu TV și internet. A derulat peste 3.500 de controale. In anul 2023, ANCOM a desfașurat 3.579 de controale pe piețele de comunicații electronice și de servicii poștale și pentru protejarea drepturilor și […] Citește Amenzi de aproape 3 milioane lei date de ANCOM, furnizorilor de telefonie și internet sau de…

Citeste articolul mai departe pe alba24.ro…  

Sursa articol si foto: alba24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Amenzi de peste 1,4 milioane lei date de ISU Alba, dupa controale la pensiuni, cluburi, magazine. Nereguli constatate

10:51, 18.04.2024 - Amenzi de peste 1,4 milioane lei date de ISU Alba, dupa controale la pensiuni, cluburi, magazine. Nereguli constatate Reprezentanții ISU Alba au dat amenzi de peste 1,4 milioane lei dupa controale la pensiuni, restaurante, cluburi, magazine, unitați de producție. Verificarile au fost derulate in primele…

ANCOM: Cresterea masiva a numarului de reclamatii ­vizand serviciile postale, un semnal de alarma

00:05, 29.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Un pas important catre digitalizare. Se lanseaza serviciul online „My ANCOM”

13:06, 25.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) lanseaza in consultare publica proiectul de decizie privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului electronic „My ANCOM”. ”Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii lanseaza…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

Utilizatorii de servicii de comunicatii electronice au dreptul de a fi informati cu privire la atingerea unei limite de consum suplimentare valorii lunare a abonamentului

16:35, 29.02.2024 -  Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) informeaza utilizatorii de servicii de telefonie si de acces la internet din Romania despre obligatia furnizorilor de a oferi posibilitatea monitorizarii, in timp util, a nivelului consumului acestor servicii, respectiv…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…


Ce parere ai despre aceasta stire?