ANCOM: Creşterea masivă a numărului de reclamaţii vizând serviciile poştale, un semnal de alarmă
Publicat:Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut, a afirmat mValeriu Stefan Zgonea, presedintele Autoritatii, la un eveniment de specialitate. “Nu va ascund faptul ca reglementarea serviciilor postale a fost inclusa in topul prioritatilor mele ca presedinte ANCOM. Dinamica sectorului este foarte mare, la fel necesarul de investitii in inovare si in…
Citeste articolul mai departe pe ziarulprahova.ro…
Sursa articol si foto: ziarulprahova.ro
Stiri pe aceeasi tema
USR acuza un control al internetului: 'Miliția internetului', sub comanda lui Valeriu Zgonea
19:20, 04.04.2024 - Reprezentantii USR au condamnat intentiile Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de a crea o „Militie a Internetului” sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la…
ANCOM-ul lui Zgonea, acuzat ca face o Militie a Internetului
18:15, 04.04.2024 - Parlamentari USR acuza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de intentia de a crea o Militie a Internetului sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la fel ca restul…
Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave
19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…
Scandal neașteptat la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave, aparute recent
16:55, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…
Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial
20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…
ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie
17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…
Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale
17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…
ANCOM renunța la reglementarea tarifelor pe piețele de terminare a apelurilor in rețelele publice
17:26, 29.01.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) va renunta la reglementarea tarifelor pe pietele de terminare a apelurilor de voce in retelele publice de telefonie.