Reveal - Stiri si informatii despre Reveal | prima pagina Ultima actualizare: 07:26:06, 26.04.2024
7 din 10 români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi
Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România despre comportamentul alimentar al românilor Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România și-a propus să…
Doar 4 din 10 români din mediul urban care obișnuiesc să țină post sunt motivați de credința în Dumnezeu
Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice, cât, cum și de ce postesc românii, urmărind diferențe în comportamentele și atitudinile acestora…
De ce postesc românii. Cele mai importante motive
Cât, cum și de ce postesc românii? 47% dintre românii din mediul urban postesc, cei mai mulți dintre aceștia ținând post doar miercurea și vinerea (21%), potrivit unui studiu derulat de Reveal Marketing Research.…
STUDIU: Trei din zece români sunt de acord cu închiderea marilor magazine în weekend
Propunerea de a închide marile magazine de sâmbătă până luni dimineața este o inițiativă care își propune să aducă mai multe beneficii producătorilor locali, dar care ridică și multe semne de întrebare legate de…
Câți români ar fi de acord cu închiderea supermarketurilor în weekend. Studiul care pune capac oricăror tentative legislative pe această temă
Conform studiului derulat de Reveal Marketing Research, 90% dintre români declară că obişnuiesc să îşi facă cumpărăturile din supermarketuri şi hypermarketuri. În topul preferinţelor consumatorilor se regăsesc…
Studiu: Câți români ar fi de acord cu închiderea supermarketurilor şi hypermarketurilor în weekend
Doar 3 din 10 români ar fi de acord cu închiderea supermarketurilor şi hypermarketurilor în weekend, arată un studiu derulat de Reveal Marketing Research, care şi-a propus să identifice atitudinile şi percepţiile…
Scenariul închiderii supermarketurilor în weekend: bărbații cu venituri mari se opun, persoanele între 35 și 44 de ani ar fi de acord
Doar 3 din 10 români ar fi de acord cu închiderea supermarketurilor şi hypermarketurilor în weekend, arată cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care şi-a propus să identifice atitudinile…
Doar 3 din 10 români ar fi de acord cu închiderea supermarket-urilor și hypermarket-urilor în weekend
Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice atitudinile și percepțiile românilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a închide…
Câți români ar fi de acord cu închiderea supermarketurilor în weekend. Studiul care pune capac oricăror tentative legislative pe această temă
Conform studiului derulat de Reveal Marketing Research, 90% dintre români declară că obişnuiesc să îşi facă cumpărăturile din supermarketuri şi hypermarketuri. În topul preferinţelor consumatorilor se regăsesc…
11:00, 02.04.2024
Ce ar face românii dacă supermarketurile ar fi închise în weekend (studiu)
Un studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice atitudinile și percepțiile românilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a închide supermarket-urile în weekend.
Oamenii nu par să sprijine închiderea hypermarket-urilor în weekend / Doar 3 din 10 ar fi de acord
Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care analizează atitudinile și percepțiile românilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a închide supermarket-urile și hypermarket-urile…
Cele mai fericite momente din viață sunt precedate de teamă. Cum protejează românii ce le face inima să bată mai tare?
Studiu Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac Spectrul trăirilor umane este unul complex și dinamic, iar cele mai fericite momente sunt însoțite de teamă pentru 2 din 3 români, arată un studiu recent realizat…
53% dintre români ar alege să îndepărteze din viețile lor un prieten apropiat care ar recurge la furt din motive financiare
Studiu Reveal Marketing Research Partea întâi a celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a avut ca scop explorarea valorilor și comportamentelor etice și morale ale românilor, și a modului…
Romanian Women want gift vouchers or day off from work for March 8 (survey)
A small percentage of Romanian women (16%) expect to receive gifts from their employers on March 8, and ideally, they would like them to be vouchers / gift cards (79%) or a day off (55%), according to a survey…
Greul de 8 martie pică pe șefi! Femeile au dezvăluit ce își doresc cu adevărat de ziua lor!
Un procent redus de femei (16%) se aşteaptă să primească cadou din partea angajatorului cu ocazia zilei de 8 Martie, iar la modul ideal acestea şi-ar dori tichete/carduri-cadou, vouchere (79%) sau o zi liberă (55%),…
Studiu: Femeile îşi doresc tichete-cadou, vouchere sau o zi liberă de la serviciu, de 8 Martie
Un procent redus de femei (16%) se aşteaptă să primească cadou din partea angajatorului cu ocazia zilei de 8 Martie, iar la modul ideal acestea şi-ar dori tichete/carduri-cadou, vouchere (79%) sau o zi liberă (55%),…
19:15, 07.03.2024
Ce cadouri să oferi de 8 Martie? Iată câteva idei
Ziua Femeii este serbată în întreaga lume la data de 8 Martie. Ziua Internațională a Femeii a fost adoptată în anul 1977 printr-o rezoluție a Adunării Generale a ONU. Această lună reprezintă prima lună a primăverii,…
De 8 Martie, aspirațiile femeilor depășesc pragul cadourilor simbolice sau atașate tradiției
Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să exploreze modul în care bărbații se pregătesc pentru a celebra ziua de 8 Martie, dar și să identifice așteptările…
Anxietățile în creștere îi determină pe români să aleagă locuri de muncă care le conferă sentimente de siguranță și stabilitate pe termen lung
Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu OLX Locuri de Muncă În cadrul conferinței ReSource by OLX Locuri de Muncă, s-a lansat cel mai recent studiu ce evaluează dinamica pieței muncii din ultimul an,…
Studiu Reveal Marketing Research: O experiență plăcută la sala de fitness este influențată de genul muzical preferat (43%) și de ritmul alert al muzicii…
Reveal Marketing Research a desfășurat un studiu reprezentativ la nivel național pentru a afla care este rolul și impactul muzicii cunoscute ce se aude pe fundal în timpul antrenamentelor la sala de fitness.41%…
Foamea de magie la români
De ce avem atâtea farmacii sau săli de jocuri de noroc la fiecare colț de stradă? De ce ne e frică de sărăcie? De ce alegem eroul salvator din politică în ultimul moment? O explicație știintifică a acestor alegeri…
Planurile financiare ale românilor pentru noul an. Cum să faci mai mulți bani în 2024
Românii sunt optimiști referitor la îmbunătăţirea situaţiei financiare personale în 2024. Mai exact, un procent de 34%, respectiv: 39% femei, față de 28% bărbaţi. Procentul crește în categoria de vârstă 18 – 24…
Câți români cred că îi așteaptă o viață mai bună în 2024. Atitudinea față de relații personale, carieră, bani, religie și sănătate
Câți români cred că îi așteaptă o viață mai bună în 2024. Atitudinea față de relații personale, carieră, bani, religie și sănătate În privința anului 2024, 47% dintre români nu adoptă nicio perspectivă optimistă,…
Românii și-au pierdut optimismul. Doi din trei consideră că 2024 va fi un an mai prost decât 2023
Doar o treime dintre români cred că în 2024 vor avea o viață mai bună, comparativ cu 48% în 2023, arată un studiu al Reveal Marketing Research, publicat marți și citat de HotNews. Conform aceluiași studiu, 47%…
Tot mai puţini români cred că îi aşteaptă o viaţă mai bună
• Femeile rămân ceva mai optimiste decât bărbații! Doar 34% dintre români cred că îi aşteaptă o viaţă mai bună în 2024, comparativ cu 48% în 2023, optimismul acestora fiind în declin, relevă rezultatele unui studiu…
Studiu. Câți români au mai rămas optimiști la început de an?
Doar 34% dintre români cred că îi aşteaptă o viaţă mai bună în 2024, comparativ cu 48% în 2023, optimismul acestora fiind în declin, relevă rezultatele unui studiu de piaţă, publicat marţi. Conform cercetării Reveal…
00:20, 10.01.2024
Doar 34% dintre români cred că îi aşteaptă o viaţă mai bună în 2024, faţă de 48% în 2023
Doar 34% dintre români cred că îi aşteaptă o viaţă mai bună în 2024, comparativ cu 48% în 2023, optimismul acestora fiind în declin, relevă rezultatele unui studiu de piaţă, publicat marţi. Conform cercetării Reveal…
21:00, 09.01.2024
Românii, tot mai pesimiști: Doar 34% cred că o vor duce mai bine în 2024
Românii, tot mai pesimiști: Doar 34% cred că o vor duce mai bine în 2024 Potrivit rezultatelor unui studiu de piață publicat marți, doar 34% dintre români sunt optimiști în privința unei vieți mai bune în 2024,…
Românii și așteptările lor! Câteva date interesante
Care sunt așteptările și speranțele românilor de la noul an, dar și modul în care acestea au evoluat comparativ cu studiul similar desfășurat în urmă cu un an? Reveal Marketing Research a realizat un studiu reprezentativ…
Românii și-au pierdut optimismul. Doi din trei consideră că 2024 va fi un an mai prost decât 2023
Doar o treime dintre români cred că în 2024 vor avea o viață mai bună, comparativ cu 48% în 2023, arată un studiu al Reveal Marketing Research, publicat marți și citat de HotNews. Conform aceluiași studiu, 47%…