Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

17:48, 27.05.2020

Household expenses for consumer goods increased in Romania by almost 14 pct in Q1

Household expenses for consumer goods have increased in Romania, in the first quarter of the year, by nearly 14 pct, compared to the similar period of last year, while private brands gained ground against the national…




15:01, 27.05.2020

Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum s-au majorat în România cu aproape 14%, în T1 (studiu)

Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum au crescut în România, în primul trimestru al anului, cu aproape 14%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce mărcile private au câştigat teren…




14:24, 26.03.2019

Studiu: ROBOR-ul si incertitudinea economica lovesc in increderea consumatorului roman

Consumatorii romani nu au mai redobandit, in 2018, increderea in economie pe care au avut-o in anul anterior, devenind reticenti pe fondul tensiunilor de pe piata monetara (cresterea ROBOR) si al situatiei economice…




08:41, 31.08.2018

Piata bunurilor de larg consum a inregistrat o crestere cu 8,4% in primul semestru al anului 

Piata bunurilor de larg consum a inregistrat in prima jumatate a acestui an un avant de 8,4% in comparatie cu perioada similara din 2017, cresterea venind in egala masura din inflatie (+4%), dublu fata de prima…




14:05, 30.08.2018

STUDIU | Piața bunurilor de larg consum a înregistrat o creștere cu 8,4% în primul semestru al anului

Piaţa bunurilor de larg consum a înregistrat în prima jumătate a acestui an un avânt de 8,4% în comparaţie cu perioada similară din 2017, se arată într-un studiu GfK Consumer Panel, citat de Agerpres.




13:46, 30.08.2018

Consumer goods market, up 8.4 percent in first semester of 2018 (survey)

The consumer goods market recorded a 8.4pct boost in the first half of this year as compared to the same period in 2017, the increase coming equally from inflation (+ 4pct), twice as compared to the first half…




12:31, 25.10.2017

FMCG: ce si cat cumpara romanii? Ce categorii de produse castiga teren

In perioada ianuarie-iulie 2017, industria alimentara a crescut cu 4,7% din punct de vedere valoric. Romanii au cheltuit mai mult, migrand de la produse economy la mainstream, si de la mainstream la premium, spune,…




16:23, 19.05.2016

Romanii isi fac, cel mai des, cumparaturile in hypermarket si au inceput sa achizitioneze produse mai scumpe. Retailul modern a ajuns la 60% din piata

Retailul modern a atins in Romania o cota de piata de 60% in primul trimestru din 2016, cu 4 puncte procentuale peste cel din perioada similara a anului trecut, cea mai rata de crestere fiind inregistrata la hypermarketuri,…




13:24, 19.05.2016

Romanii isi fac cumparaturile in hypermarket si au inceput sa achizitioneze produse mai scumpe. Retailul modern a ajuns la 60% din piata

Retailul modern a atins in Romania o cota de piata de 60% in primul trimestru din 2016, cu 4 puncte procentuale peste cel din perioada similara a anului trecut, cea mai rata de crestere fiind inregistrata la hypermarketuri,…




13:18, 19.05.2016

Romanii isi fac cumparaturile in hypermarket si au inceput sa achizitioneze marci si produse mai scumpe. Retailul modern a ajuns la 60% din piata

Retailul modern a atins in Romania o cota de piata de 60% in primul trimestru din 2016, cu 4 puncte procentuale peste cel din perioada similara a anului trecut, cea mai rata de crestere fiind inregistrata la hypermarketuri,…




13:02, 19.05.2016

Studiu Gfk: Retailului modern a atins o cota de piata de 60%

Retailul modern a atins în România o cotă de piaţă de 60% în primul trimestru din 2016, cu 4 puncte procentuale peste cel din perioada similară a anului trecut, cea mai rată de creştere fiind înregistrată la hypermarketuri,…