Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

12:20, 15.10.2020

Competition official Lungu says authorities no bogeyman out to get e-commerce

The trade competition authority has allocated more resources to monitor online commerce, but it must be understood that the competition authorities are no bogeyman out to penalise the market, head of the Consumer…




12:43, 11.05.2020

Studiu Accenture: 50% dintre consumatori fac cumpărături pentru un stil de viață mai sănătos

Pandemia COVID-19 va modifica permanent comportamentele consumatorilor și va produce schimbări structurale de durată în industria bunurilor de larg consum și în retail, conform unui sondaj Accenture la care au…




18:30, 25.12.2013

Top cei mai puternici retaileri din Romania.

In prima jumatate a anului 2013, Kaufland, Carrefour si Lidl au fost cele mai puternice retele de retail din Romania, arata un studiu al Gfk Romania. “Pana in septembrie 2014, ne asteptam la o schimbare a topului…




12:45, 24.12.2013

Românii, abonaţi la hipermarket. Kaufland, Carrefour şi Lidl domină piaţa

“Până în septembrie 2014, ne aşteptăm la o schimbare a topului ca urmare a preluării magazinelor Real de către Grupul Metro şi remodelarea acestora sub marca Auchan. Estimăm că la finalizarea acestui proces Auchan…




12:45, 19.11.2013

Marcile ieftine, preferate de romani in 2013. Cum au evoluat marcile private ale magazinelor

Romanii nu au mai putut absorbi in acest an inflatia in consumul de bunuri de larg consum (FMCG) si au inceput sa cumpere produse mai ieftine, ceea ce a dus la o crestere usoara, cu 1%, in valoare, a consumului…




10:18, 19.11.2013

GfK România: Comerţul modern din România a ajuns la un grad de acoperire de 53% în total piaţă

Comerţul modern din România a crescut, în ultimii 13 ani, cu peste 40%, retailul fiind, la ora actuală, 'în zona adolescenţei', a declarat, marţi, într-o conferinţă de specialitate, Raluca Răschip, Consumer Goods&Retail…




14:00, 14.11.2013

TOTAL Technologies se lansează pe piaţa din Transilvania(P)

Compania informatică Total Tehnologies, cu o experientă de peste 20 de ani, specializată în integrarea echipamentelor pentru tehnologia codurilor de bare şi RFID, se lansează din luna noiembrie și în…




21:30, 13.11.2013

TOTAL Technologies, partener Intermec şi Vocollect by Honeywell, se lansează pe piaţa din Transilvania

Începând cu luna noiembrie a acestui an, Total Technologies, companie informatică cu o experientă de peste 20 de ani, specializată în integrarea echipamentelor pentru tehnologia codurilor de bare şi RFID, îşi concentrează…




16:36, 28.08.2013

Iata ce produse prefera romanii sa puna in cosul de cumparaturi

Dacă și România va urma calea țărilor occidentale, zeci de mărci ale producătorilor vor fi scoase de pe rafturi, care vor fi umplute tot mai mult cu așa-numitele „mărci proprii“ ale retailerilor.  Creşterea…




03:04, 27.08.2013

Internetul a devenit oracolui cumpărăturilor la români

 “Accesarea site-urilor de comparare a preturilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor si a recenziilor altor cumparatori, schimbul de informatii din retelele sociale, toate acestea sunt…




15:00, 26.08.2013

În deciziile de cumpărături, românii se fosesc de smartphone pentru recenzii online şi comparare de produse

Cum smartphone-ul a fost decizia de shopping telecom pentru unul din patru români iar accesul la internet a depăşit pragul de 60% în mediul urban, repercusiunile la nivel socio-economic nu se lasă aşteptate. Astfel,…




14:00, 26.08.2013

STUDIU Şapte din zece români consultă Internetul înainte de a cumpăra un produs

„Accesarea site-urilor de comparare a preţurilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor şi a recenziilor altor cumpărători, schimbul de informaţii din reţelele sociale, toate acestea sunt activităţi…




12:30, 26.08.2013

Şapte din zece români folosesc Internetul în decizia de a cumpăra un produs

"Accesarea site-urilor de comparare a preţurilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor şi a recenziilor altor cumpărători, schimbul de informaţii din reţelele sociale, toate acestea sunt activităţi…




10:54, 26.08.2013

Gfk: Retelele sociale si smartphone-urile devin tot mai importante in deciziile luate de cumparatori

Evolutia internetului, a smartphone-urilor si a retelelor sociale a schimbat masiv comportamentul cumparatorilor, foarte multi consultand recenzii, comparand preturi si scanand coduri de bare cu telefonul, arata…




10:36, 26.08.2013

Cum arată profilul noului cumpărător al erei digitale în România

În acelaşi timp, apetitul românilor pentru tablete şi smartphone-uri este în continuă creştere. Vânzările au cunoscut o importantă tendinţă ascendentă în ultimii ani, smartphone-urile ajungând la o pondere de 25%…