Alexandru Paunescu - Stiri si informatii despre Alexandru Paunescu | pagina 2 Ultima actualizare: 06:26:22, 23.05.2024
12:30, 29.09.2021
Executarea silită: Și în ceasul al 13-lea a fost loc de negociere cu banca
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a primit în anii 2020 și 2021, din partea unor consumatori împotriva cărora s-a început procedura de executare silită, peste 130 de cereri…
12:11, 29.09.2021
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: 'Şi în al 13-lea ceas se pot găsi soluţii amiabile de conciliere'
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) anunţă că a primit în anii 2020 şi 2021, din partea unor consumatori împotriva cărora s-a început procedura de executare silită, peste…
10:50, 29.09.2021
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Au existat situaţii în care băncile au intrat în dialog cu consumatorii chiar şi când…
“Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a primit în anii 2020 şi 2021, din partea unor consumatori împotriva cărora s-a început procedura de executare silită, peste 130 de cereri…
10:10, 29.09.2021
Executarea silită! Te poți împăca cu banca și în al 13-lea ceas
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a primit în anii 2020 și 2021, din partea unor consumatori împotriva cărora s-a început procedura de executare silită, peste 130 de cereri…
15:16, 20.09.2021
Băncile au câştigat cele mai multe procese pe darea în plată. Păunescu: CSALB oferă soluţii acceptate de ambele părţi, ceea ce în instanţă este imposibil
Într-un singur an pe rolul instanţelor s-au înregistrat 3.594 de litigii pe legea dării în plată., dintre care au fost soluţionate doar 593: 357 în favoarea băncilor şi 236 în favoarea debitorilor, a declarat într-un…
11:35, 31.08.2021
Negocierea dintre clienţi şi bănci este mai eficientă decât procesele şi darea în plată
Peste 20 de procese dintre bănci şi clienţi au încetat anul acesta, deoarece băncile şi consumatorii au decis să-şi rezolve problemele prin negociere, arată Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul…
10:40, 31.08.2021
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Negocierea dintre clienţi şi bănci este mai eficientă decât procesele şi darea în…
”Peste 20 de procese au încetat anul acesta deoarece băncile şi consumatorii au decis să-şi rezolve problemele prin negociere, în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB).…
14:21, 21.07.2021
Ce se mai aude despre negocierile dintre clienți și bănci
Tot mai mulți se împacă cu băncile. Negocierile dintre consumatori și bănci derulate în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) au decurs anul acesta mult mai rapid,…
13:30, 21.07.2021
Procentul negocierilor cu împăcare între finanțatori și clienți a crescut la 95% în prima jumătate a acestui an
Negocierile dintre consumatori şi bănci derulate în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) au decurs anul acesta mult mai rapid, iar numărul dosarelor finalizate cu…
10:26, 23.06.2021
Românii nu scapă așa ușor de Biroul de Credit. Sunt respinse 9 din 10 cereri de ștergele a datoriilor
Începând cu anul 2019, Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) înregistrează o creştere a numărului de cereri prin care consumatorii solicită ştergerea înregistrărilor din Biroul…
18:35, 17.03.2021
Achitarea ratelor în pandemie
Achitarea ratelor în pandemie Foto arhivă RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI - Realizator-Instituțiile de credit trebuie să găsească alte soluții pentru a-i ajuta pe cei care nu-și pot achita ratele din cauza crizei…
10:35, 15.03.2021
Păunescu (CSALB): Sunt cazuri în care consumatorii solicită băncilor amânarea ratelor peste termenul maxim de 9 luni
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a primit solicitări din partea unor consumatori care cer băncilor amânarea ratelor peste termenul maxim de 9 luni, motivând că situaţia…
19:06, 04.02.2021
ALEXANDRU PĂUNESCU, CSALB: „Consumatorii să se gândească de două ori înainte să amâne plata ratelor”
Debitorii ar trebui să se gândească de două ori înainte să acceseze programele de amânare la plată a ratelor bancare, este de părere Alexandru Păunescu, Preşedintele Colegiului de Coordonare al Centrului de Soluţionare…
13:25, 03.02.2021
Păunescu (CSALB): Amânarea plăţii ratelor este un paleativ; consumatorii ce au depăşit cele 9 luni de suspendare se pot adresa CSALB
Amânarea ratelor la plată este un paleativ, iar câteva procente adăugate la rată înseamnă foarte mult în economia cheltuielilor familiale, a susţinut miercuri, Alexandru Păunescu, preşedintele Colegiului de Coordonare…
12:35, 03.02.2021
Păunescu, CSALB: În rândul IFN-urilor există încă inerția de a nu da curs negocierilor solicitate de clienți/ Amânarea ratelor la plată este un paleativ,…
Amânarea ratelor la plată este un paleativ,o soluție temporară, iar câteva procente adăugate la rată înseamnă foarte mult în economia cheltuielilor familiale, a susţinut miercuri, Alexandru…
21:15, 24.11.2020
156 de ani de la infiintarea Muzeului de Antichitati din Bucuresti
La 25 noiembrie 1864, Alecsandru Ioan Cuza semneaza decretul nr. 1648 prin care se aproba "Regulamentul pentru administrarea si organizarea Muzeului de Antichitati din Bucuresti".Intr un articol semnat de Alexandru…
09:45, 11.11.2020
Doar două IFN-uri au dat curs cererilor de conciliere. Păunescu (CSALB): Nu găsesc nicio justificare a dezinteresului unor IFN-uri
Concilierile dintre Instituțiile Financiare Nebancare (IFN) şi clienţii acestora au rezultate slabe, chiar și după cinci ani de la înființarea Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul…
11:45, 10.09.2020
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Clienţii băncilor şi IFN-urilor au obţinut beneficii de 3,5 milioane de euro din negocieri,…
"Sunt mai mult de 1.500 de negocieri între consumatori şi bănci/IFN-uri începând cu 1 martie 2016, dintre care 1.300 s-au încheiat cu acordul părţilor. În total, consumatorii au obţinut beneficii de 3,5 milioane…
18:55, 27.07.2020
Concilierea prin intermediul CSALB, solutia rapida si gratuita la indemana romanilor
Consumatorii din Romania au la dispozitie, de peste 4 ani, o entitate in domeniul concilierii, reglementata european. Este vorba despre Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB),…
14:06, 08.07.2020
Soluție pentru clienții care au probleme cu returnarea ratelor! Băncile îi trimit a CSALB
“Perioada dificilă pe care o traversează consumatorii, băncile şi întreaga economie poate fi un bun moment de restart în relaţiile dintre părţile aflate în raporturi contractuale sau de afaceri. Îndemnăm băncile…
13:07, 08.07.2020
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Băncile să accepte spre negociere mai multe cereri trimise de consumatori, reprezentanţii…
“Perioada dificilă pe care o traversează consumatorii, băncile şi întreaga economie poate fi un bun moment de restart în relaţiile dintre părţile aflate în raporturi contractuale sau de afaceri. Îndemnăm băncile…
16:31, 23.06.2020
Record în pandemie: L-a iertat de un credit de 42.000 CHF
O familie cu trei copii, care își achita cu greutate ratele la două credite denominate în franci elvețieni, la două bănci diferite, a obținut în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul…
13:31, 23.06.2020
Record în pandemie: banca i-a iertat de un credit de 42.000 CHF
O familie cu trei copii, care își achita cu greutate ratele la două credite denominate în franci elvețieni, la două bănci diferite, a obținut în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul…
12:42, 23.06.2020
O bancă şterge o datorie de 43.000 franci eleveţieni şi închide creditul unei familii cu trei copii din Bucureşti, care îşi achita cu greutate ratele
O bancă şterge o datorie de 43.000 franci eleveţieni şi închide creditul unei familii cu trei copii din Bucureşti, care îşi achita cu greutate ratele O bancă şterge peste 43.000 franci elveţieni şi închide creditul…
11:42, 23.06.2020
O bancă şterge o datorie de peste 43.000 franci elveţieni şi închide creditul unei familii cu trei copii
O bancă şterge peste 43.000 franci elveţieni şi închide creditul unei familii cu trei copii din Bucureşti, care îşi achita cu greutate ratele la două credite, decizia fiind luată în mai puţin de jumătate de an…
11:12, 23.06.2020
O bancă şterge o datorie de peste 43.000 franci eleveţieni şi închide creditul unei familii cu trei copii din Bucureşti, care îşi achita cu greutate ratele
O bancă şterge o datorie de peste 43.000 franci eleveţieni şi închide creditul unei familii cu trei copii din Bucureşti, care îşi achita cu greutate ratele O bancă şterge peste 43.000 franci elveţieni şi închide…
13:33, 13.05.2020
Număr record de cereri pentru negocierile cu băncile, înregistrate la CSALB. Ce vor să schimbe românii în contractele de creditare
Număr record de cereri pentru negocierile cu băncile, înregistrate la CSALB. Ce vor să schimbe românii în contractele de creditare Finalul stării de urgenţă aduce o creştere semnificativă a numărului de cereri…
14:43, 30.01.2020
CSALB: Creditele 'Prima Casă' şi cele acordate de Băncile pentru Locuinţe nu au şanse de a fi negociate cu băncile
Radierile din Biroul de Credite, creditele cesionate de bănci către entităţi care sunt non-financiare, creditele care sunt acordate prin Programul Prima Casă şi creditele acordate de Băncile pentru Locuinţe nu…
10:19, 30.01.2020
Firmele care au probleme cu băncile se pot adresa CSALB. Cinci lucruri pe care trebuie să le știe
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) și-a extins serviciile și pentru firme, după ce conciliatorii ajutau, până acum, doar persoanele fizice. “După ce activitatea…
14:36, 15.01.2020
Cazuri record: O banca sterge aproape 300 de mii de lei si 52 de mii CHF din datoriile unor consumatori
In cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) au fost rezolvate cele mai importante cazuri, din punct de vedere valoric, din istoria concilierii dintre consumatori si banci,…