Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

(P) TEZYO, alături de Dana Rogoz, lansează campania “Pantofi cu Atitudine”

Publicat:

TEZYO, noul concept OTTER Distribution, alaturi de fashion blogger-ul , a lansat campania naționala “Pantofi cu Atitudine”. TEZYO  promoveaza ideea ca o ținuta bine aleasa influențaza pozitiv atat atitudinea persoanei care o poarta, precum și a celor din jur. “Cred cu tarie in ideea ca atitudinea este importanta și te ajuta sa duci la bun sfarșit fiecare proiect. O ținuta ireproșabila, completata de pantofii potriviți, este esențiala pentru a avea succes și susțin ideea lansata de TEZYO, de a aduce in atenția publicului importanța motivației și atitudinii, pentru a obține rezultatele…

Citeste articolul mai departe pe unica.ro…  

Sursa articol: unica.ro


Stiri pe aceeasi tema

Imagini cu Transfagarașul, Castelul Peleș și Manastirea Sucevița, pe autobuze și tramvaie in Roma și Milano, cele mai vizitate metropole din Italia

17:55, 29.03.2024 - Campanie inedita derulata de Romania in Italia, in cele mai vizitate metropole din aceasta țara, Roma și Milano! „Italia, lasa-te surprinsa de Romania! Este noua campanie outdoor de promovare a turismului derulata de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Campania de promovare…

Bucovina, prin Manastirea Sucevița, este promovata ca destinație turistica in Italia, ...

13:05, 27.03.2024 - Bucovina este promovata ca destinație turistica, prin Manastirea Sucevița, in Italia, in Roma și Milano. Este vorba despre o campanie de promovare outdoor susținuta de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie. Campania ...

Campanie de promovare a Romaniei in statiile de metrou si pe autobuzele din Milano și Roma

17:55, 26.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta ca va desfasura o noua campanie outdoor de promovare a Romaniei in Roma si Milano, intitulata „Lasciati sorprendere dalla Romania!”. O selectie de imagini vor fi afisate pe 2 tramvaie si 100 de panouri publicitare, aflate in 67 de statii…

Campanie outdoor in Italia ”Lasciati sorprendere dalla Romania!” – Romania, promovata in statiile de metrou din Milano si pe 90 de autobuze din Roma

16:55, 26.03.2024 - ”Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinatiei noastre, de aceasta data in Roma si Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere tara, printr-o selectie de imagini spectaculoase care vor fi…

‘Este foarte important sa poti diagnostica la timp!’

10:50, 14.03.2024 - Insuficienta renala cronica, cunoscuta sub numele de boala cronica de rinichi, reprezinta o problema semnificativa asupra careia medicii trag un semnal de alarma. ”Este foarte important sa fie diagnosticata la timp” – spun medicii, care transmit ca pentru preventie primul lucru pe care il putem face…

Peste 3.000 haine, incalțaminte, parfumuri și genți contrafacute, descoperite la Calafat

12:11, 11.03.2024 - Polițiștii de frontiera din Calafat au descoperit peste 3.000 haine, incalțaminte, parfumuri și genți contrafacute. In urma unui control efectuat asupra unui mijloc de transport, polițiștii au descoperit mai multe cutii de carton. Au fost gasite 3.056 bunuri contrafacute, constand in: articole vestimentare,…

Vola.ro: In ianuarie, romanii au cumparat bilete de avion in valoare de 9 milioane de euro, cu 33% mai mult fata de anul trecut. Cel mai ieftin, 10 euro, pentru un zbor Londra – Bucuresti, iar cel mai scump, 2.508 euro, pentru un zbor Bucuresti – New York

19:56, 05.02.2024 - ”Campania 2024 (din ianuarie, n.r.), derulata pentru al saselea an de agentia de turism online Vola.ro, s-a incheiat cu bilete de avion in valoare de 9 milioane de euro cumparate de romani. Pasionatii de vacante au asteptat din nou ianuarie, cea mai ieftina luna din an, si au profitat de cele mai mici…


Ce parere ai despre aceasta stire?