Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Campanie de promovare a României în staţiile de metrou şi pe autobuzele din Milano și Roma

Publicat:
Campanie de promovare a României în staţiile de metrou şi pe autobuzele din Milano și Roma

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta ca va desfasura o noua campanie outdoor de promovare a Romaniei in Roma si Milano, intitulata „Lasciati sorprendere dalla Romania!”. O selectie de imagini vor fi afisate pe 2 tramvaie si 100 de panouri publicitare, aflate in 67 de statii de metrou din Milano, precum si pe 90 de autobuze urbane din Roma. „Italia, lasa-te surprinsa de Romania!” MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinatiei noastre, de aceasta data in Roma si Milano. CampaniaLasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere…

Citeste articolul mai departe pe gds.ro…  

Sursa articol si foto: gds.ro


Stiri pe aceeasi tema

Imagini cu Transfagarașul, Castelul Peleș și Manastirea Sucevița, pe autobuze și tramvaie in Roma și Milano, cele mai vizitate metropole din Italia

17:55, 29.03.2024 - Campanie inedita derulata de Romania in Italia, in cele mai vizitate metropole din aceasta țara, Roma și Milano! „Italia, lasa-te surprinsa de Romania! Este noua campanie outdoor de promovare a turismului derulata de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Campania de promovare…

Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a turismului, de aceasta data in Roma și Milano

13:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii sa ne descopere țara, printr-o…

Bucovina, prin Manastirea Sucevița, este promovata ca destinație turistica in Italia, ...

13:05, 27.03.2024 - Bucovina este promovata ca destinație turistica, prin Manastirea Sucevița, in Italia, in Roma și Milano. Este vorba despre o campanie de promovare outdoor susținuta de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie. Campania ...

Manastirea Sucevița pe tramvaie și in stațiile de metrou din Milano și pe autobuzele din Roma (FOTO)

12:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinației Bucovina, de aceasta data in Roma și Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase…

138.000 de euro a costat promovarea Romaniei la Milano și Roma

07:55, 27.03.2024 - Romania e promovata in Italia! Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii…

„Lasciati sorprendere dalla Romania!” Campanie de promovare a Romaniei in statiile de metrou si pe autobuzele din Milano și Roma

17:10, 26.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta ca va desfasura o noua campanie outdoor de promovare a Romaniei in Roma si Milano, intitulata „Lasciati sorprendere dalla Romania!”. Astfel, o selectie de imagini vor fi afisate pe 2 tramvaie si 100 de panouri publicitare, aflate in 67 de…

Campanie outdoor in Italia ”Lasciati sorprendere dalla Romania!” – Romania, promovata in statiile de metrou din Milano si pe 90 de autobuze din Roma

16:55, 26.03.2024 - ”Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinatiei noastre, de aceasta data in Roma si Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere tara, printr-o selectie de imagini spectaculoase care vor fi…


Ce parere ai despre aceasta stire?