Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

„Lasciati sorprendere dalla Romania!” Campanie de promovare a României în staţiile de metrou şi pe autobuzele din Milano și Roma

Publicat:
„Lasciati sorprendere dalla Romania!” Campanie de promovare a României în staţiile de metrou şi pe autobuzele din Milano și Roma

, Antreprenoriatului si Turismului anunta ca va desfasura o noua campanie outdoor de promovare a Romaniei in Roma si Milano, intitulata „Lasciati sorprendere dalla Romania!”. Astfel, o selectie de imagini vor fi afisate pe 2 tramvaie si 100 de panouri publicitare, aflate in 67 de statii de metrou din Milano, precum si pe 90 de autobuze urbane din Roma.

Citeste articolul mai departe pe digi24.ro…  

Sursa articol si foto: digi24.ro


Stiri pe aceeasi tema

ANPC: Campanie de informare si verificare a pregatirilor pentru minivacanta de 1 Mai, in zonele turistice din Romania

09:21, 04.04.2024 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) va incepe o serie de actiuni pentru consiliere si control in randul operatorilor economici din zonele turistice ale tarii, in cadrul campaniei de actiuni premergatoare minivacantei de la inceputul lunii mai, informeaza AGERPRES . ANPC a initiat…

Imagini cu Transfagarașul, Castelul Peleș și Manastirea Sucevița, pe autobuze și tramvaie in Roma și Milano, cele mai vizitate metropole din Italia

17:55, 29.03.2024 - Campanie inedita derulata de Romania in Italia, in cele mai vizitate metropole din aceasta țara, Roma și Milano! „Italia, lasa-te surprinsa de Romania! Este noua campanie outdoor de promovare a turismului derulata de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Campania de promovare…

Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a turismului, de aceasta data in Roma și Milano

13:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii sa ne descopere țara, printr-o…

Manastirea Sucevița pe tramvaie și in stațiile de metrou din Milano și pe autobuzele din Roma (FOTO)

12:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinației Bucovina, de aceasta data in Roma și Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase…

138.000 de euro a costat promovarea Romaniei la Milano și Roma

07:55, 27.03.2024 - Romania e promovata in Italia! Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii…

Campanie de promovare a Romaniei in statiile de metrou si pe autobuzele din Milano și Roma

17:55, 26.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta ca va desfasura o noua campanie outdoor de promovare a Romaniei in Roma si Milano, intitulata „Lasciati sorprendere dalla Romania!”. O selectie de imagini vor fi afisate pe 2 tramvaie si 100 de panouri publicitare, aflate in 67 de statii…

Campanie outdoor in Italia ”Lasciati sorprendere dalla Romania!” – Romania, promovata in statiile de metrou din Milano si pe 90 de autobuze din Roma

16:55, 26.03.2024 - ”Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinatiei noastre, de aceasta data in Roma si Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere tara, printr-o selectie de imagini spectaculoase care vor fi…

BBC Studios: Rezultatele campaniei de promovare a destinației turistice Romania, realizata de MEAT, in colaborare cu Charlie Ottley

11:30, 09.02.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a derulat la sfarșitul anului trecut, in perioada 18 octombrie – 15 noiembrie, o campanie de promovare a destinației turistice Romania pe postul de televiziune BBC News. In acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate…


Ce parere ai despre aceasta stire?