Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Un român plecat în Italia a renunţat la cetăţenie. Motivul pentru care a luat această decizie

Publicat:

Barbatul este plecat la munca in Itașlia de noua ani, iar acum a luat cea mai importanta decizie. A renunțat la cetațenia romana și este mandru de hotararea lui. Anunțul a fost facut pe contul de socializare. Tanarul a postat un mesaj pe o retea de socializare ."Majoritatea dintre voi ma judecati pentru simplul fapt ca am renuntat la cetatenia romana. De ce am facut asta? Am 30 de ani si in 21 de ani cat am stat in Romania nu am avut nicio oportunitate sa-mi creez un viitor stabil", a explicat tanarul in postarea de pe Facebook, potrivit Observator.tv. In continuare, el a explicat motivul. "Am…

Citeste articolul mai departe pe libertatea.ro…

Sursa articol: libertatea.ro

Stiri pe aceeasi tema

Sondaj: Majoritatea romanilor care pleaca in concediu vara iau masa pe traseu, in restaurante, patiserii sau benzinarii

13:25, 30.04.2024 - Aproape șase din 10 romani (59%) care merg in vacanța de vara in destinații din strainatate sau din țara servesc masa pe traseu intr-un restaurant, la o cafenea sau benzinarie, potrivit unui sondaj realizat de CIRA. Totodata, cercetarea arata ca 37% servesc masa din pachete pregatite de acasa, iar 4%…

Doliu in lumea literara romaneasca. A murit criticul Dan Cristea

12:25, 13.04.2024 - Criticul literar Dan Cristea, director al revistei Luceafarul de dimineata, s a stins din viata la varsta de 81 de ani. Anuntul a fost facut de Uniunea Scriitorilor din Romania, pe pagina de Facebook. "Uniunea Scriitorilor din Romania anunta cu profunda tristete deosebita disparitia dintre noi a criticului…

Marina Voica rupe tacerea! Motivul pentru care s-a botezat la varsta de 50 de ani. Care au fost primele cuvinte in limba romana

12:50, 03.04.2024 - „La 23 de ani m-am mutat in Romania, dupa ce am terminat facultatea. Am intrat foarte greu la facultate, nu am avut așa un atestat stralucitor.  Micul Paris, in primul rand, am venit in octombrie, din tren m-am suit, de la Moscova, cu caciula, cu manuși, și la București erau 25 de grade. Aveam rochița…

Catalin Cherecheș a dat Romania in judecata. Motivul pentru care fostul primar a luat acesta decizie

11:30, 26.03.2024 - Catalin Cherecheș a dat Romania in judecata la CEDO pentru ca i s-ar fi incalcat dreptul la un proces echitabil. Marți dimineața, el a dat o declarație prin videoconferința in procesul de la instanța suprema in care cere mutarea unui proces al lui la o alta instanța. Avocatul lui Catalin Cherecheș…

Nicolae Ciuca atribuie meritele pentru victoria in cazul Roșia Montana: 'Mai ales ca urmare a muncii MFP condus de Marcel Boloș'

00:50, 09.03.2024 - Presedintele PNL, Nicolae Ciuca, a comentat, vineri seara, verdictul in procesul Rosia Montana, referindu-se la faptul ca, dupa 9 ani de procese, Romania obtine o decizie definitiva si executorie. „Romania castiga procesul privind Rosia Montana! Statul roman nu are de plata despagubiri de miliarde,…

Motivul pentru care Șoșoaca și-a suspendat soțul din fruntea partidului pe care-l deține

11:01, 18.02.2024 - Diana Șoșoaca și-a suspendat soțul din funcția de prim-vicepreședinte al Partidului SOS “Pentru a-l scoate din ghearele serviciilor”. Diana Șoșoaca, liderul partidului SOS Romania , a declanșat o mutare surprinzatoare in sfera politica, anunțand suspendarea din funcția de prim-vicepreședinte al organizației…

Cum arata Adelina Pestrițu acum, dupa ce și-a scos implanturile mamare. Transformare incredibila la 37 de ani

11:06, 14.02.2024 - Adelina Pestrițu este fara dar și poate una dintre cele mai apreciate vedete din Romania. Recent, Adelina a facut o schimbare radicala din punct de vedere fizic. Aceasta a renunțat la implanturile mamare dupa ani de zile. Cum se simte Adelina Pestrițu, dupa ce a renuntat la implanturile mamare Adelina…

Ce parere ai despre aceasta stire?