Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Top Social Brands 2017: Iata care sunt cele mai puternice branduri in social media

Publicat:

Revista Biz a lansat a noua editie Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternica prezenta in social media. Samsung, Coca Cola si Avon ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2017. Ele sunt urmate de Vodafone, Lidl, Huawei, McDonald's, Orange, Banca Transilvania si Bitdefender.

Rezultatele studiului au fost anuntate in cadrul conferintei Top Social Brands, eveniment care a avut loc la ARCUB Gabroveni, Bucuresti. Topul reuneste 75 de branduri care integreaza cele mai de impact strategii si cele mai eficiente canale de comunicare ale momentului.

Conferinta…

Citeste articolul mai departe pe business24.ro…  

Sursa articol: business24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Tendințe in Producția Video pentru 2024

17:26, 04.04.2024 - In 2024, lumea producție video a evoluat rapid, transformandu-se intr-un peisaj vibrant, plin de oportunitați și provocari pentru antreprenorii de toate dimensiunile. Pe masura ce consumul de conținut video continua sa creasca exponențial, importanța integrarii acestui mediu in strategiile de marketing…

Poliția digitala a Europei a luat in vizor inteligența artificiala generativa. Cum vrea sa impiedice trucajele care pot pacali alegatorii

11:30, 18.03.2024 - Noua tehnologie, care a ajuns faimoasa datorita serviciului ChatGPT, este asociata cu videoclipurile, inregistrarile audio și imaginile deepfake, o forma de conținut digital trucat, in care imaginile și sunetele sunt manipulate cu ajutorul inteligenței artificiale.Oficialii se tem ca acestea ar putea…

Poliția digitala a Europei a luat in vizor inteligența artificiala generativa. Cum vrea sa impidice trucajele care pot pacali alegatorii

08:45, 17.03.2024 - Noua tehnologie, care a ajuns faimoasa datorita serviciului ChatGPT, este asociata cu videoclipurile, inregistrarile audio și imaginile deepfake, o forma de conținut digital trucat, in care imaginile și sunetele sunt manipulate cu ajutorul inteligenței artificiale.Oficialii se tem ca acestea ar putea…

TikTok, Instagram, Facebook, Snapchat și YouTube, date in judecata de fosta capitala a SUA. Ce reproșuri li se aduc giganților rețelelor de socializare

18:35, 25.02.2024 - Primarul orașului New York, Eric Adams, a anunțat ca administrația orașului a intentat un proces impotriva a cinci platforme de socializare: TikTok, Instagram, Facebook, Snapchat și YouTube, scrie Playtech.ro .

Primele masuri de securitate IT la Camera Deputaților, dupa atacul cibernetic: Accesul la internet a fost limitat / Intranetul, disponibil doar din interiorul instituției

16:35, 20.02.2024 - Accesul la Internet (prin cablu sau Wi-Fi) a fost limitat pentru anumite categorii de servicii sau platforme, cu exceptia Youtube, Facebook, Instagram si Twitter, potrivit unei decizii a conducerii Camerei Deputaților. Instituția a anunțat marți un prim set de masuri de securitate luate dupa atacul…

Au intrat in vigoare noile obligatii europene DSA pentru ­Facebook, Instagram, Google si alte serviciile digitale

00:06, 20.02.2024 - Incepand de sambata, 17 februarie 2024, a intrat in vigoare, pe deplin, Actul legislativ privind serviciile digitale (DSA), prin care Uniunea Europeana impune o serie de obligații platformelor online precum Google, Facebook, Instagram, Youtube, cu scopul declarat de a face „mediul online mai sigur,…

Studiu al Comisiei Europene: patru din cinci influenceri de pe social media nu menționeaza ca postarile sunt platite

17:05, 15.02.2024 - Patru din cinci influenceri de pe rețelele de socializare nu precizeaza faptul ca postarile comerciale pe care le fac reprezinta publicitate, așa cum prevede legislația europeana, arata un studiu al Uniunii Europene publicat miercuri și citat de Reuters. Libertatea a semnalat aceasta practica de mai…

80% din influencerii europeni nu marcheaza postarile platite

15:25, 15.02.2024 - Un studiu realizat de Comisia Europeana asupra a 24 de țari, printre care se numara și Romania, dezvaluie ca nu mai puțin de 80% din influenceri nu marcheaza publicitatea pe pagina lor. Mai exact, nu se folosesc de uneltele pe care platformele de social media le pun la dispoziția lor pentru marcarea…


Ce parere ai despre aceasta stire?