Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Timpul mediu de negociere între un client și o bancă a scăzut la 33 de zile. Cererea de ajutor în aplicația CSALB durează doar 4 minute!

Publicat:

Timpul mediu in care se soluționeaza o negociere dintre un consumator și o banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) a scazut la 33 de zile in 2021. Practic, conciliatorii au ajuns la o rezolvare a problemelor semnalate de consumatori cu 40% mai rapid fața de anii precedenți. Eficiența concilierii vine și din experiența pe care au dobandit-o conciliatorii Centrului. In martie 2022, , Roxana Mustațea și au depașit numarul de 200 de negocieri in cadrul CSALB. Totodata și timpul mediu de redactare a unei cereri cu ajutorul…

Citeste articolul mai departe pe universulargesean.ro…  

Sursa articol: universulargesean.ro


Stiri pe aceeasi tema

Doua dovezi ca Nicușor Dan a luat bani de la George Soros! Piedone a avut dreptate

10:40, 16.03.2024 - Asociația Salvați Bucureștiul, fondata de primarul Nicușor Dan, a primit doua finanțari de la Centrul de Resurse pentru Participare Publica, fundație care primește bani de la George Soros. Intr-o postare ironica in versuri, Cristian Popescu Piedone, candidatul cu cele mai mari șanse la Primaria Capitalei,…

”Nu pot plati rata de 2.000 de lei la banca! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat

09:35, 16.03.2024 - Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate bancilor). De la inceputul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat

17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Ce sunt ouale posate si cum se prepara

09:06, 01.03.2024 - Ouale sunt alimentul important de care organismul are nevoie, deoarece ajuta la funcționarea in mod optim a sistemului nervos și a creierului. Sunt consumate adesea la micul dejun și, datorita varietații lor, in multe alte rețete culinare. Mai jos iți spunem și cum sa faci acasa oua poșate.Oua poșate…

LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a Litigiilor in domeniul Bancar

20:50, 13.02.2024 - Numarul de dosare constituite la nivelul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) in 2023 a urcat la 758, de la 658 in 2022, cel al solutionarilor amiabile a scazut la 555... The post LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a…

Cum și-a redus o bacauanca ratele creditului prin negociere cu banca

15:05, 07.02.2024 - O bacauanca a reușit sa obțina o reducere semnificativa a ratei creditului sau, negociind cu banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacau a solicitat ajutor pentru eșalonarea ratei creditului, invocand motive medicale grave, iar…

Cum și-a redus semnificativ ratele creditului o bacauanca prin negociere cu banca

15:00, 07.02.2024 - O bacauanca a reușit sa obțina o reducere semnificativa a ratei creditului sau, negociind cu banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacau a solicitat ajutor pentru eșalonarea ratei creditului, invocand motive medicale grave, iar…


Ce parere ai despre aceasta stire?