Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Detalii oficiale despre incidentul din rețeaua Orange: Impactul a fost la nivel național / Unii clienți nu au putut primi apeluri sau accesa rețeaua de date și voce mobilă

Publicat:

​​Incidentul care a avut loc marți în rețeaua Orange, cel mai mare operator local de comunicații mobile, a avut un impact la nivel național o parte din clienți fiind în imposibilitatea de a primi apeluri sau de a accesa rețeaua de date și voce mobila, au precizat la solicitarea HotNews.ro oficialii arbitrului telecom (ANCOM). Orange a transmis autoritații o notificare inițiala cu privire la acest incident, obligație legala pe care o au toți operatorii de rețele telecom când apar incidente care afecteaza un numar mai mare de 5.000 de conexiuni, timp de cel putin 60 de minute.

Incidentul…

Citeste articolul mai departe pe hotnews.ro…  

Sursa articol: hotnews.ro


Stiri pe aceeasi tema

Avarie majora in reteaua de termoficare operata de Termoenergetica / Firea: Jumatate dintre locuitorii Capitalei au motive sa-i spuna “Multumesc” actualului primar general! Se spala cu apa incalzita la ibric!

08:55, 24.04.2024 - ”Avarie majora in reteaua de termoficare operata de Termoenergetica. CET Bucuresti Vest indisponibilizata. CET Grozavesti nu mai furnizeaza apa de adaos. Centrala nu poate fi repornita”, a transmis ELCEN. Compania a precizat ca  avaria s-a produs marti, in jurul orei 18:00 pe reteaua de termoficare…

Copilul rapus de energizante ar fi putut fi salvat daca se intervenea la timp, dar dispecerul de la 112 a crezut ca e o gluma. Detalii șocante din ancheta

11:30, 18.03.2024 - Baiatul de numai 16 ani a picat secerat la pamant in timpul meciului de fotbal. Colegii acestuia au sunat imediat la 112 insa operatoarea a crezut ca cei mici au facut o gluma și nu a luat in considerare apelul.A fost nevoie de un al doilea apel, facut dupa cateva minute de un adult pentru ca cei de…

Copilul rapus de energizante ar fi putut fi salvat daca se intervenea la timp, dar dispecerul de la 112 a crezut ca e o gluma. Detalii șocante din ancheta

08:15, 17.03.2024 - Baiatul de numai 16 ani a picat secerat la pamant in timpul meciului de fotbal. Colegii acestuia au sunat imediat la 112 insa operatoarea a crezut ca cei mici au facut o gluma și nu a luat in considerare apelul.A fost nevoie de un al doilea apel, facut dupa cateva minute de un adult pentru ca cei de…

Poveste emoționanta! De ce ramanea Yeboah fara bani cont, la cateva minute dupa ce primea salariul de la CFR Cluj: „Atunci am aflat!”

21:40, 01.03.2024 - Marius Bilașco (42 de ani), oficialul lui CFR Cluj, a dezvaluit gesturile emoționante pe care ghanezul Emmanuel Yeboah (21 de ani) le facea pentru familie. Ioan Varga, principalul finanțator al lui CFR Cluj, și-a deschis academie de fotbal in Ouagadougou, capitala statului african Burkina Faso. Marius…

Descopera „Lumea DIGI” cu noua oferta la portare: 50% reducere pentru o perioada de pana la 8 luni

10:15, 26.02.2024 - Incepand din 26 februarie, "Lumea DIGI" deschide noi oportunitați cu o oferta avantajoasa pentru serviciul de telefonie mobila, destinata clienților rezidențiali care aleg sa se porteze in rețeaua DIGI. Valabila pana in 21 aprilie 2024, campania "Lumea DIGI" aduce in prim-plan tarife lunare atractive…

Avarie la o mare companie de telefonie mobila din SUA: Serviciile de urgența, afectate

16:45, 22.02.2024 - O avarie uriașa s-a produs joi la o mare companie de telefonie mobila din SUA. Numeroși clienți nu au mai putut utiliza telefoanele. De asemenea, au fost afectate comunicațiile serviciilor de urgența. Avaria s-a produs la compania AT&T. Peste 73.000 de incidente au fost raportate in scurt timp…

Au intrat in vigoare noile obligatii europene DSA pentru ­Facebook, Instagram, Google si alte serviciile digitale

00:06, 20.02.2024 - Incepand de sambata, 17 februarie 2024, a intrat in vigoare, pe deplin, Actul legislativ privind serviciile digitale (DSA), prin care Uniunea Europeana impune o serie de obligații platformelor online precum Google, Facebook, Instagram, Youtube, cu scopul declarat de a face „mediul online mai sigur,…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…


Ce parere ai despre aceasta stire?