Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Campania de promovare a României ca destinaţie turistică în Paris costă 111.000 de euro

Publicat:

Bugetul campaniei de promovare a Romaniei ca destinatie turistica in Franta este in valoare de 563.569,20 lei (111.000 euro), cu TVA 0%, a anuntat, marti, , Antreprenoriatului si Turismului (MEAT), potrivit Agerpres. Actiunea se incadreaza in prevederile HG nr 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing si promovare turistica si a Programului multianual de dezvoltare a destinatiilor si formelor si produselor turistice, precizeaza institutia. Campania outdoor de promovare a Romaniei ca destinatie turistica in Franta se desfasoara in perioada 6 – 26 septembrie,…

Citeste articolul mai departe pe newsbv.ro…  

Sursa articol: newsbv.ro


Stiri pe aceeasi tema

Imagini cu Transfagarașul, Castelul Peleș și Manastirea Sucevița, pe autobuze și tramvaie in Roma și Milano, cele mai vizitate metropole din Italia

17:55, 29.03.2024 - Campanie inedita derulata de Romania in Italia, in cele mai vizitate metropole din aceasta țara, Roma și Milano! „Italia, lasa-te surprinsa de Romania! Este noua campanie outdoor de promovare a turismului derulata de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Campania de promovare…

Bucovina, prin Manastirea Sucevița, este promovata ca destinație turistica in Italia, ...

13:05, 27.03.2024 - Bucovina este promovata ca destinație turistica, prin Manastirea Sucevița, in Italia, in Roma și Milano. Este vorba despre o campanie de promovare outdoor susținuta de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie. Campania ...

Manastirea Sucevița pe tramvaie și in stațiile de metrou din Milano și pe autobuzele din Roma (FOTO)

12:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinației Bucovina, de aceasta data in Roma și Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase…

138.000 de euro a costat promovarea Romaniei la Milano și Roma

07:55, 27.03.2024 - Romania e promovata in Italia! Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii…

Campanie de promovare a Romaniei in statiile de metrou si pe autobuzele din Milano și Roma

17:55, 26.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta ca va desfasura o noua campanie outdoor de promovare a Romaniei in Roma si Milano, intitulata „Lasciati sorprendere dalla Romania!”. O selectie de imagini vor fi afisate pe 2 tramvaie si 100 de panouri publicitare, aflate in 67 de statii…

Romania, promovata ca destinatie turistica la BBC

12:10, 09.02.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului MEAT a derulat la sfarsitul anului trecut, in perioada 18 octombrie ndash; 15 noiembrie, o campanie de promovare a destinatiei turistice Romania pe postul de televiziune BBC News. In acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate…

BBC Studios: Rezultatele campaniei de promovare a destinației turistice Romania, realizata de MEAT, in colaborare cu Charlie Ottley

11:30, 09.02.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a derulat la sfarșitul anului trecut, in perioada 18 octombrie – 15 noiembrie, o campanie de promovare a destinației turistice Romania pe postul de televiziune BBC News. In acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate…


Ce parere ai despre aceasta stire?