Reclamatiilor - Stiri si informatii despre Reclamatiilor | pagina 3 Ultima actualizare: 02:51:12, 30.05.2024
09:36, 05.04.2022
Reclamațiile online la Protecția Consumatorului vor putea fi depuse doar între anumite ore
Începând cu 6 aprilie, consumatorii vor putea depune reclamații online la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) doar între anumite ore. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor…
14:00, 04.04.2022
ANPC anunță că reclamațiile online se vor depune numai până la o anumită oră
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) anunță că de miercuri formularul online de reclamații va funcționa după un program, din cauza unor lucrări care vizează modernizarea sistemului. ANPC…
13:45, 04.04.2022
ANPC: Operatiune de dezvoltare si modernizare a sistemului pentru depunerea reclamatiilor online
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor ANPC anunta demersuri permanente pentru imbunatatirea modalitatilor de comunicare cu publicul larg. Astfel, in prezent se deruleaza o operatiune de dezvoltare…
07:05, 18.02.2022
Aproape 80% din reclamațiile primite la ANCOM sunt legate de comunicații electronice sau servicii de curierat
Aproape 80% din reclamațiile primite la ANCOM sunt legate de comunicații electronice sau servicii de curierat Aproape 80% din reclamațiile primite anul trecut de ANCOM au vizat serviciile de comunicații electronice.…
15:50, 17.02.2022
Industria telecomunicațiilor e plină de țepari: 80% din reclamațiile de la ANCOM sunt pentru facturi umflate sau produse neconforme
Aproape 80% din reclamațiile primite anul trecut de ANCOM au vizat serviciile de comunicații electronice. Oamenii s-au mai plâns de colete rupte sau neprimite, iar foarte puțini au fost nemulțumiți de roaming.…
15:15, 17.02.2022
Vodafone și Fan Courier, cele mai reclamate în 2021
Aproape 2.900 de reclamaţii au fost primite şi soluţionate de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), în cursul anului 2021, iar cel mai des subiect a fost legat de derularea…
12:25, 08.02.2022
Reclamațiile pentru Protecția Consumatorului se pot face mai nou și pe WhatsApp
ANPC a lansat un număr de WhatsApp la care pot fi semnalate „nereguli cu caracter de urgență”, care pun în pericol sănătatea sau reclamații referitoare la „facturi foarte mari,... Acesta este doar un sumar al știrilor.…
09:06, 08.02.2022
NOU. Număr de WhatsApp pentru reclamațiile consumatorilor!
Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a lansat un număr de WhatsApp pentru a semnala orice nereguli, inclusiv cele referitoare la facturile de electricitate și gaze. Pentru a fluidiza comunicarea directă…
15:40, 07.02.2022
Consumatorii pot trimite sesizările și reclamațiile la ANPC direct pe un număr de WhatsApp
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pune la dipoziţia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un număr special de telefon, respectiv 0790 219 551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp,…
15:16, 07.02.2022
Un enoriaș îi sugerează IPS Calinic să verifice reclamațiile primite susținând că multe ar fi semnate cu nume false
Un enoriaș îi sugerează arhiepiscopului Sucevei și Rădăuților, IPS Calinic, să verifice reclamațiile primite susținând că multe ar fi semnate cu nume false. ”Din toate timpurile, din toate vremurile, societatea…
14:45, 07.02.2022
Românii pot face sesizări către ANPC pe WhatsApp
De astăzi, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a pus la dipoziţia consumatorilor un număr special de telefon, 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor…
13:55, 07.02.2022
Număr de WhatsApp al ANPC pentru sesizări urgente
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pune la dipoziţia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un număr special de telefon, respectiv 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp,…
13:40, 07.02.2022
Număr de WhatsApp al Protecției Consumatorilor pentru sesizări urgente
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) pune la dipozitia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un numar special de telefon, respectiv 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicatia WhatsApp,…
13:05, 07.02.2022
Număr de WhatsApp, pentru urgențe, la care poţi reclama factura mare la lumină sau gaze
Pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată țara, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, a înființat, începând din 7 februarie 2022,…
12:55, 07.02.2022
Vrei sa faci o sesizare la OPC? Acum exista si numar de whatsapp, dedicat reclamatiilor
Pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată țara, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, a înființat, începând din 7 februarie 2022,…
12:35, 07.02.2022
Vrei să sesizezi Protecția Consumatorului? O poți face pe WhatsApp!
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a înființat, începând de astăzi, 7 februarie 2022, un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp, pentru a fluidiza…
11:40, 07.02.2022
Reclamațiile privind facturile pot fi sesizate direct către ANPC pe WhatsApp
Neregulile privind facturile, debranşările din cauza neplăţii facturilor sau urgenţe care pun în pericol sănătatea publică pot fi sesizate, începând de luni, direct pe WhatsApp, la numărul 0790 219 551. Numărul…
11:00, 07.02.2022
ANPC: Număr direct pe WhatsApp pentru sesizări privind nereguli cu caracter de urgenţă
Neregulile privind facturile, debranşările din cauza neplăţii facturilor sau urgenţe care pun în pericol sănătatea publică pot fi sesizate, începând de luni, direct pe WhatsApp, la numărul 0790 219 551. Numărul…
19:50, 05.02.2022
Piedone în vizita - control la Cora și Profi: O lipsa de respect fata de client și-o bătaie de joc și-o igiena... fix ca-n reclamațiile primite! (video)
Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, a mers azi într-un control inopinat în supermarket-urile Cora și Profi. Acțiunea a fost desfășurată cu cei de la Corpul de control al primarului și cu Poliția Locală…
13:56, 02.02.2022
Prima declarație a președintelui ANRE de la declanșarea scandalului facturilor
Iar în buna tradiție a bugetarului român, încearcă să disculpe instituția pe care o conduce de tot haosul creat de facturările greșite. În privinţa măsurilor pe care le poate lua ANRE pentru a evita problemele…
18:51, 17.01.2022
Cum se face sesizarea online la furnizorul de gaze care a emis o factura eronată. Noua procedură pentru depunerea reclamațiilor
Cum se face sesizarea online la furnizorul de gaze care a emis o factura eronată. Noua procedură pentru depunerea reclamațiilor Persoanele consideră că sunt probleme la măsurarea cantității de gaze naturale consumate,…
18:15, 13.01.2022
ANPC înființează Comandamentul pentru Energie după nenumărate nereguli constatate la facturile de curent și gaze. Unde se depun reclamațiile
ANPC înființează Comandamentul pentru Energie după nenumărate nereguli constatate la facturile de curent și gaze. Unde se depun reclamațiile ANPC înființează Comandamentul pentru Energie după nenumărate nereguli…
16:50, 12.01.2022
ANPC nu poate răspunde „prea repede” reclamațiilor privind facturile la energie
Scandalul facturilor umflate sau la care nu au fost aplicate reduceri și plafonări a ajuns și pe masa Autorității pentru Protecția Consumatorilor. Iar pentru că ANPC a fost luată cu asalt de sesizări, comisarii…
19:11, 24.11.2021
Arderi ilegale de deseuri. Primaria Lugoj cere ajutor de la Timisoara dupa ce mai multi lugojeni au sesizat fum in diferite zone ale orasului
Autoritatile locale din Lugoj cer ajutor de la Garda de Mediu Timis dupa ce in ultimele zile, in mai multe zone din oras, cetatenii au semnalat fum provenit din arderi ilegale de deseuri. Reclamatiile, care s-au…
17:16, 12.11.2021
Veşti bune pentru şoferi: Euroins anunţă o scădere masivă a reclamaţiilor şi un timp mai scurt pentru analiza dosarelor de daune
Euroins România, noul lider RCA în funcţie de numărul de clienţi după falimentul demarat la City Insurance, anunţă rezultate pozitive în privinţa timpilor de procesare a cererilor de despăgubire şi scurtarea semnificativă…
17:30, 04.11.2021
Grecia verifică certificatele de vaccinare obținute de cetățenii săi în Bulgaria și România, sub suspiciuni de fraudă
Mai mulți cetățeni greci din nordul țării au fost prinși cu certificate de vaccinare contrafăcute, emise în Bulgaria, iar autoritățile elene au decis să verifice toate documentele din Bulgaria și România pentru…
16:40, 04.11.2021
Suspiciuni de fraudă: Grecia verifică certificatele de vaccinare emise în Bulgaria și România
Grecia a anunțat că va verifica certificatele Covid ale cetățenilor vaccinați în străinătate, mai exact în Bulgaria și România. Există suspiciuni că certificatele emise în aceste țări sunt false. Potrivit presei…
11:20, 04.11.2021
Grecia verifică certificatele de vaccinare emise România din cauza suspiciunilor de fraudă
Oficiali din Grecia anunță că vaccinările cetăţenilor greci (rezidenți permanenți ai țării), care par să fi fost făcute în străinătate, și anume în Bulgaria și România, au intrat sub lupa verificărilor, potrivit…
00:36, 23.09.2021
CJ lansează un portal dedicat petițiilor și reclamațiilor din tot județul
• aici, se pot obține și audiențe, putându-se face inclusiv încărcarea online a documentelor ce țin de începerea sau încheierea unor lucrări Băcăuanii nemulțumiți din tot județul, dar și cei care au o problemă…
17:56, 08.09.2021
Judecătoria Sector 2 a admis o cerere a lui Daniel Băluță împotriva ziariștilor
Instanța a decis ca Libertatea să publice o poziție a Sectorului 4 în care se corectează întrebările și răspunsurile unui intervievat, directorul liceului Șincai. După ce primarul Băluță a pierdut primele două…