Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

09:36, 05.04.2022

Reclamațiile online la Protecția Consumatorului vor putea fi depuse doar între anumite ore   

Începând cu 6 aprilie, consumatorii vor putea depune reclamații online la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) doar între anumite ore.  Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor…




14:00, 04.04.2022

ANPC anunță că reclamațiile online se vor depune numai până la o anumită oră

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) anunță că de miercuri formularul online de reclamații va funcționa după un program, din cauza unor lucrări care vizează modernizarea sistemului. ANPC…




13:45, 04.04.2022

ANPC: Operatiune de dezvoltare si modernizare a sistemului pentru depunerea reclamatiilor online

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor ANPC anunta demersuri permanente pentru imbunatatirea modalitatilor de comunicare cu publicul larg. Astfel, in prezent se deruleaza o operatiune de dezvoltare…




07:05, 18.02.2022

Aproape 80% din reclamațiile primite la ANCOM sunt legate de comunicații electronice sau servicii de curierat

Aproape 80% din reclamațiile primite la ANCOM sunt legate de comunicații electronice sau servicii de curierat Aproape 80% din reclamațiile primite anul trecut de ANCOM au vizat serviciile de comunicații electronice.…




15:50, 17.02.2022

Industria telecomunicațiilor e plină de țepari: 80% din reclamațiile de la ANCOM sunt pentru facturi umflate sau produse neconforme

Aproape 80% din reclamațiile primite anul trecut de ANCOM au vizat serviciile de comunicații electronice. Oamenii s-au mai plâns de colete rupte sau neprimite, iar foarte puțini au fost nemulțumiți de roaming.…




15:15, 17.02.2022

Vodafone și Fan Courier, cele mai reclamate în 2021

Aproape 2.900 de reclamaţii au fost primite şi soluţionate de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), în cursul anului 2021, iar cel mai des subiect a fost legat de derularea…




12:25, 08.02.2022

Reclamațiile pentru Protecția Consumatorului se pot face mai nou și pe WhatsApp

ANPC a lansat un număr de WhatsApp la care pot fi semnalate „nereguli cu caracter de urgență”, care pun în pericol sănătatea sau reclamații referitoare la „facturi foarte mari,... Acesta este doar un sumar al știrilor.…




09:06, 08.02.2022

NOU. Număr de WhatsApp pentru reclamațiile consumatorilor!

Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a lansat un număr de WhatsApp pentru a semnala orice nereguli, inclusiv cele referitoare la facturile de electricitate și gaze. Pentru a fluidiza comunicarea directă…




15:40, 07.02.2022

Consumatorii pot trimite sesizările și reclamațiile la ANPC direct pe un număr de WhatsApp

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pune la dipoziţia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un număr special de telefon, respectiv 0790 219 551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp,…




15:16, 07.02.2022

Un enoriaș îi sugerează IPS Calinic să verifice reclamațiile primite susținând că multe ar fi semnate cu nume false

Un enoriaș îi sugerează arhiepiscopului Sucevei și Rădăuților, IPS Calinic,  să verifice reclamațiile primite susținând că multe ar fi semnate cu nume false. ”Din toate timpurile, din toate vremurile, societatea…




14:45, 07.02.2022

Românii pot face sesizări către ANPC pe WhatsApp

De astăzi, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a pus la dipoziţia consumatorilor un număr special de telefon, 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor…




13:55, 07.02.2022

Număr de WhatsApp al ANPC pentru sesizări urgente

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pune la dipoziţia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un număr special de telefon, respectiv 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp,…




13:40, 07.02.2022

Număr de WhatsApp al Protecției Consumatorilor pentru sesizări urgente

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) pune la dipozitia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un numar special de telefon, respectiv 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicatia WhatsApp,…




13:05, 07.02.2022

Număr de WhatsApp, pentru urgențe, la care poţi reclama factura mare la lumină sau gaze

Pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată țara, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, a înființat, începând din 7 februarie 2022,…




12:55, 07.02.2022

Vrei sa faci o sesizare la OPC? Acum exista si numar de whatsapp, dedicat reclamatiilor

Pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată țara, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, a înființat, începând din 7 februarie 2022,…




12:35, 07.02.2022

Vrei să sesizezi Protecția Consumatorului? O poți face pe WhatsApp!

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a înființat, începând de astăzi, 7 februarie 2022, un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp, pentru a fluidiza…




11:40, 07.02.2022

Reclamațiile privind facturile pot fi sesizate direct către ANPC pe WhatsApp

Neregulile privind facturile, debranşările din cauza neplăţii facturilor sau urgenţe care pun în pericol sănătatea publică pot fi sesizate, începând de luni, direct pe WhatsApp, la numărul 0790 219 551. Numărul…




11:00, 07.02.2022

ANPC: Număr direct pe WhatsApp pentru sesizări privind nereguli cu caracter de urgenţă

Neregulile privind facturile, debranşările din cauza neplăţii facturilor sau urgenţe care pun în pericol sănătatea publică pot fi sesizate, începând de luni, direct pe WhatsApp, la numărul 0790 219 551. Numărul…




19:50, 05.02.2022

Piedone în vizita - control la Cora și Profi: O lipsa de respect fata de client și-o bătaie de joc și-o igiena... fix ca-n reclamațiile primite! (video)

Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, a mers azi într-un control inopinat în supermarket-urile Cora și Profi. Acțiunea a fost desfășurată cu cei de la Corpul de control al primarului și cu Poliția Locală…




13:56, 02.02.2022

Prima declarație a președintelui ANRE de la declanșarea scandalului facturilor

Iar în buna tradiție a bugetarului român, încearcă să disculpe instituția pe care o conduce de tot haosul creat de facturările greșite. În privinţa măsurilor pe care le poate lua ANRE pentru a evita problemele…




18:51, 17.01.2022

Cum se face sesizarea online la furnizorul de gaze care a emis o factura eronată. Noua procedură pentru depunerea reclamațiilor

Cum se face sesizarea online la furnizorul de gaze care a emis o factura eronată. Noua procedură pentru depunerea reclamațiilor Persoanele consideră că sunt probleme la măsurarea cantității de gaze naturale consumate,…




18:15, 13.01.2022

ANPC înființează Comandamentul pentru Energie după nenumărate nereguli constatate la facturile de curent și gaze. Unde se depun reclamațiile

ANPC înființează Comandamentul pentru Energie după nenumărate nereguli constatate la facturile de curent și gaze. Unde se depun reclamațiile ANPC înființează Comandamentul pentru Energie după nenumărate nereguli…




16:50, 12.01.2022

ANPC nu poate răspunde „prea repede” reclamațiilor privind facturile la energie

Scandalul facturilor umflate sau la care nu au fost aplicate reduceri și plafonări a ajuns și pe masa Autorității pentru Protecția Consumatorilor. Iar pentru că ANPC a fost luată cu asalt de sesizări, comisarii…




19:11, 24.11.2021

Arderi ilegale de deseuri. Primaria Lugoj cere ajutor de la Timisoara dupa ce mai multi lugojeni au sesizat fum in diferite zone ale orasului

Autoritatile locale din Lugoj cer ajutor de la Garda de Mediu Timis dupa ce in ultimele zile, in mai multe zone din oras, cetatenii au semnalat fum provenit din arderi ilegale de deseuri. Reclamatiile, care s-au…




17:16, 12.11.2021

Veşti bune pentru şoferi: Euroins anunţă o scădere masivă a reclamaţiilor şi un timp mai scurt pentru analiza dosarelor de daune

Euroins România, noul lider RCA în funcţie de numărul de clienţi după falimentul demarat la City Insurance, anunţă rezultate pozitive în privinţa timpilor de procesare a cererilor de despăgubire şi scurtarea semnificativă…




17:30, 04.11.2021

Grecia verifică certificatele de vaccinare obținute de cetățenii săi în Bulgaria și România, sub suspiciuni de fraudă

Mai mulți cetățeni greci din nordul țării au fost prinși cu certificate de vaccinare contrafăcute, emise în Bulgaria, iar autoritățile elene au decis să verifice toate documentele din Bulgaria și România pentru…




16:40, 04.11.2021

Suspiciuni de fraudă: Grecia verifică certificatele de vaccinare emise în Bulgaria și România

Grecia a anunțat că va verifica certificatele Covid ale cetățenilor vaccinați în străinătate, mai exact în Bulgaria și România. Există suspiciuni că certificatele emise în aceste țări sunt false. Potrivit presei…




11:20, 04.11.2021

Grecia verifică certificatele de vaccinare emise România din cauza suspiciunilor de fraudă

Oficiali din Grecia anunță că vaccinările cetăţenilor greci (rezidenți permanenți ai țării), care par să fi fost făcute în străinătate, și anume în Bulgaria și România, au intrat sub lupa verificărilor, potrivit…




00:36, 23.09.2021

CJ lansează un portal dedicat petițiilor și reclamațiilor din tot județul

• aici, se pot obține și audiențe, putându-se face inclusiv încărcarea online a documentelor ce țin de începerea sau încheierea unor lucrări Băcăuanii nemulțumiți din tot județul, dar și cei care au o problemă…




17:56, 08.09.2021

Judecătoria Sector 2 a admis o cerere a lui Daniel Băluță împotriva ziariștilor

Instanța a decis ca Libertatea să publice o poziție a Sectorului 4 în care se corectează întrebările și răspunsurile unui intervievat, directorul liceului Șincai. După ce primarul Băluță a pierdut primele două…