Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Vodafone și Fan Courier, cele mai reclamate în 2021

Publicat:

Aproape 2.900 de reclamatii au fost primite si solutionate de pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cursul anului 2021, iar cel mai des subiect a fost legat de derularea relatiei contractuale cu furnizorii de servicii de comunicatii electronice, precum incetarea contractelor, facturarea serviciilor, nerespectarea prevederilor contractuale sau incheierea contractelor la distanta. In cazul serviciilor de comunicatii electronice, ponderea reclamatiilor a fost de 76% din numarul total al sesizarilor transmise. Astfel, utilizatorii au sesizat probleme…

Citeste articolul mai departe pe newsbv.ro…  

Sursa articol: newsbv.ro


Stiri pe aceeasi tema

USR acuza un control al internetului: 'Miliția internetului', sub comanda lui Valeriu Zgonea

19:20, 04.04.2024 - Reprezentantii USR au condamnat intentiile Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de a crea o „Militie a Internetului” sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Scandal neașteptat la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave, aparute recent

16:55, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

Zgonea (ANCOM): Sectorul de posta si curierat ar putea ajunge la o cifra de afaceri de un miliard de euro

13:35, 27.03.2024 - Sectorul de posta si curierat este in plina dezvoltare si ar putea ajunge la o cifra de afaceri de un miliard de euro in 2024 sau in 2025, a declarat, miercuri, Valeriu Stefan Zgonea, presedintele Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), la un eveniment de specialitate.…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

Legea prin care ANCOM devine coordonatorul serviciilor digitale, promulgata de catre Klaus Iohannis

12:55, 18.03.2024 - Actul normativ are ca obiect de reglementare transpunerea in legislatia nationala a Regulamentului (UE) 2022/2065 al Parlamentului European si al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o piata unica pentru serviciile digitale si de modificare a Directivei 2000/31/CE, precum si pentru modificarea…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Utilizatorii de servicii de comunicatii electronice au dreptul de a fi informati cu privire la atingerea unei limite de consum suplimentare valorii lunare a abonamentului

16:35, 29.02.2024 -  Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) informeaza utilizatorii de servicii de telefonie si de acces la internet din Romania despre obligatia furnizorilor de a oferi posibilitatea monitorizarii, in timp util, a nivelului consumului acestor servicii, respectiv…


Ce parere ai despre aceasta stire?