Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

(P) Băneasa Shopping City își întrerupe activitatea în perioada 23 martie – 16 aprilie 2020 pentru a-și proteja atât clienții și retailerii precum și angajații

Publicat:

Baneasa Shopping City anunța suspendarea temporara a activitații comerciale pentru a proteja comunitatea, clienții, retailerii precum și angajații de raspandirea COVID-19. „Baneasa Shopping City considera ca este de datoria sa sa protejeze comunitatea, clienții, retailerii precum și angajații care iși desfașoara activitatea de zi cu zi in magazinele centrului comercial, pentru ca sanatatea și siguranța lor sunt o prioritate permanenta. Este decizia noastra voluntara sa dispunem suspendarea temporara a centrului comercial, in perioada 23 martie-16 aprilie 2020 sau pana cand starea de urgența instaurata…

Citeste articolul mai departe pe unica.ro…  

Sursa articol: unica.ro


Stiri pe aceeasi tema

Activitatea jandarmilor argeșeni in perioada minivacanței de 1 Mai și Sarbatorile Pascale

16:05, 07.05.2024 - In perioada 01-06 mai 2024, activitatea Inspectoratului de Jandarmi Judetean Argeș a avut un caracter preponderent preventiv, iar misiunile au vizat in principal asigurarea masurilor de ordine publica in zona lacașurilor de cult pe timpul desfașurarii slujbei de Inviere. De asemenea, jandarmii argeșeni…

Cand vor fi deschise supermarketurile de Sarbatori

14:11, 30.04.2024 - Program magazine Lidl In perioada 29.04 – 07.05, orarul magazinelor Lidl: • De luni, 29.04, pana vineri, 03.05: 07 – 22; • Sambata, 04.05 – 07 – 18; • Duminica, 05.05, și luni, 06.05: INCHIS; • Marți, 07.05 – orar de funcționare prelungit: 07 – 22. Program Carrefour Carrefour Romania a anunțat, intr-un…

Franta obliga retailerii sa informeze consumatorii cand dimensiunea produselor a fost micsorata fara reducerea corespunzatoare a preturilor

08:50, 21.04.2024 - Retailerii francezi vor trebui sa informeze cumparatorii atunci cand dimensiunea produselor a fost micsorata fara o reducere corespunzatoare a preturilor, in efortul de a combate asa-numita „shrinkflatie”, potrivit Ministerului de Finante, transmite Reuters, citata de News.ro.Shrinkflatia a devenit…

Retailerii online, precum eMAG sau Altex, sunt de acum obligați sa aiba oameni cu care clienții sa poata vorbi

14:11, 15.04.2024 - Clienții care cumpara online vor avea mai multa putere in ceea ce privește comunicarea cu retailerii. Aceștia nu vor mai fi limitați la interacțiunea cu chatbot-ul, ci vor putea contacta direct retailerii și vor putea depune plangeri impotriva magazinelor care nu ofera date de contact clare atat pentru…

ENERGY EXPO 2024, cel mai mare eveniment din piața de energie, organizat in premiera, in luna octombrie, la Hala Laminor din Capitala

14:55, 11.04.2024 - ENERGY EXPO 2024, organizat in premiera de MTR Media Group cu suportul Ministerului Energiei, va avea loc in perioada 10-13 octombrie 2024, la Hala Laminor din București Peste 30.000 mp de spațiu expozițional – interior și exterior, peste 300 de expozanți, cel puțin 12 conferințe cu +100 speakeri naționali…

Cand e vacanța de Paște – destinații ideale pentru vacanța de Paște

10:45, 03.04.2024 - Vacanța de Paște sau vacanța de primavara este una mult așteptata, atat de copii, cat și de adulți. Vremea buna și natura inflorita ne fac pe toți sa ne dorim o evadare, așadar, iata cateva destinații populare pentru vacanța de Paște.Despre vacanța de PaștePaștele marcheaza și sosirea primaverii in…

Jaf la drumul mare la ADS. Nereguli grave descoperite de Curtea de Conturi

07:55, 22.03.2024 - Nereguli grave la Agenția Domeniilor Statului (ADS), descoperite de Curtea de Conturi a Romaniei, de la neconcordanțe mari in cifre, terenuri lucrate abuziv și pana la neactualizarea redevențelor. Potrivit Raportului realizat de Curtea de Conturi la ADS, au fost consemnate numeroase cazuri de terenuri…

Cum eficientizezi interacțiunea cu clienții cu soluții de top precum omnichannel

14:31, 29.02.2024 - In era digitala actuala, gestionarea eficienta a interacțiunilor cu clienții devine cruciala pentru succesul afacerilor. Soluțiile omnichannel, inclusiv softurile de call center, reprezinta opțiuni inovatoare pentru companiile care doresc sa ramana competitive și sa ofere o experiența complexa clienților…


Ce parere ai despre aceasta stire?