Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Honda Motor va creşte cheltuielile pentru cercetare şi dezvoltare în actualul an financiar cu aproape un sfert

Publicat:
Honda Motor va creşte cheltuielile pentru cercetare şi dezvoltare în actualul an financiar cu aproape un sfert

Al doilea cel mai mare producator de automobile din Japonia a anuntat o rascumparare de actiuni in valoare de pana la 300 de miliarde de yeni (1,93 miliarde de dolari), dupa ce a depasit estimarile analistilor privind castigurile din trimestrul patru, ajutat de cresterea puternica a vanzarilor in , care a compensat scaderea . Un yen japonez mai slab si vanzarile solide de modele hibride au contribuit, de asemenea, la profitul Honda. Compania estimeaza ca profitul operational pe intregul an va creste la 1.420 miliarde de yeni, comparativ cu o estimare medie a profitului de…

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol si foto: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

Toyota si Nissan s-au asociat cu Tencent, respectiv cu Baidu pentru cursa inarmarilor in inteligenta artificiala din China

07:55, 26.04.2024 - Anunturile separate facute joi de doi dintre cei mai mari producatori auto din Japonia, la Salonul auto de la Beijing, au subliniat si incercarea producatorilor japonezi de a face fata schimbarilor tehnologice masive care le-au perturbat pozitiile candva de invidiat pe piata chineza. Cu doar cativa…

Moderna a obtinut o finantare de 750 de milioane de dolari pentru dezvoltarea de vaccinuri pentru gripa

08:55, 28.03.2024 - Compania dezvolta mai multe vaccinuri noi, inclusiv pentru cancer si virusul sincitial respirator (RSV), ceea ce duce la cheltuieli mari pentru cercetare si dezvoltare. Finantarea va reduce cheltuielile de cercetare si dezvoltare, desi Moderna a spus ca inca intentioneaza sa cheltuie aproximativ 4,5…

Nissan va investi in unitatea de vehicule electrice Ampere a grupului Renault, chiar daca aceasta nu va mai fi listata la bursa

07:55, 28.03.2024 - ”Vrem sa fim un producator global de vehicule electrice in lume”, a declarat CEO-ul Nissan, Makoto Uchida, miercuri, in timpul unei conferinte de presa in orasul Chennai, din sudul Indiei, adaugand ca compania doreste sa-si aprofundeze parteneriatul cu Renault si, prin asta, prezenta in Europa. „Prin…

Tim Cook spune ca Apple Vision Pro se va lansa in acest an și in afara Statelor Unite

12:05, 25.03.2024 - Apple Vision Pro se gasește momentan (oficial) doar in Statele Unite, insa acest lucru se va schimba curand, pentru ca Apple a promis ca va aduce setul sau de realitate mixta și in alte piețe pana la sfarșitul lui 2024. Intr-o vizita in China efectuata in aceasta saptamana, Tim Cook, CEO-ul companiei…

Romania are 3 miliarde de euro pentru producatorii de energie

20:11, 06.03.2024 - Romania are la dispoziție 3 miliarde de euro (15,22 miliarde lei), care vor fi alocați prin intermediul unor masuri de sprijin in vederea susținerii instalatiilor care produc energie eoliana onshore si solara fotovoltaica. Se are in vedere astfel promovarea tranzitiei catre o economie „zero net”, in…

Obuziere de aproape 1 miliarde de Euro contractate de Romania in Coreea de Sud

09:35, 29.02.2024 - Acesta ar fi un al șaselea acord al principalei companii sud-coreene de aparare, in Europa, in timp ce urmarește un alt acord cu Marea Britanie pentru 2025. Hanwha Aerospace Co., principalul dezvoltator de sisteme aerospațiale și de aparare din Coreea de Sud, urmeaza sa semneze un contract de 1 trilion…

Moda mașinilor electrice franeaza brusc - Mașinile cu motoare pe combustie interna revin pe creștere (studiu Deloitte)

00:10, 24.02.2024 - Consumatorii de pe pietele dezvoltate, atat din Europa, cat si de peste Ocean, se uita la pret atunci cand isi aleg o masina noua, iar performanta vehiculelor este pe primul loc in optiunile cumparatorilor din China si Coreea de Sud, timp in care masinile cu motoare pe combustie interna revin pe crestere…

Un european, un american și un asiatic merg sa-și cumpere o mașina. La ce se uita mai atent fiecare dintre ei

13:25, 23.02.2024 - Prețul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru pentru consumatorii de pe piețele din Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est (62%), iar performanța vehiculelor, pentru cumparatorii…


Ce parere ai despre aceasta stire?