Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Cel mai reclamat subiect la Autoritatea din Comunicaţii: relaţiile contractuale cu furnizorii de servicii de comunicaţii electronice

Publicat:

”In anul 2021, pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat 2.886 de reclamatii cu privire la serviciile de comunicatii electronice si servicii postale din Romania. Utilizatorii au reclamat in special aspecte legate de derularea relatiei contractuale cu furnizorii de servicii de comunicatii electronice, precum incetarea contractelor, facturarea serviciilor, nerespectarea prevederilor contractuale sau incheierea contractelor la distanta”, anunta ANCOM. 76% din numarul total al reclamatiilor primite de Autoritate in anul 2021 au vizat serviciile

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

ANCOM: Cresterea masiva a numarului de reclamatii ­vizand serviciile postale, un semnal de alarma

00:05, 29.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Zgonea (ANCOM): Sectorul de posta si curierat ar putea ajunge la o cifra de afaceri de un miliard de euro

13:35, 27.03.2024 - Sectorul de posta si curierat este in plina dezvoltare si ar putea ajunge la o cifra de afaceri de un miliard de euro in 2024 sau in 2025, a declarat, miercuri, Valeriu Stefan Zgonea, presedintele Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), la un eveniment de specialitate.…

Un pas important catre digitalizare. Se lanseaza serviciul online „My ANCOM”

13:06, 25.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) lanseaza in consultare publica proiectul de decizie privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului electronic „My ANCOM”. ”Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii lanseaza…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

Legea prin care ANCOM devine coordonatorul serviciilor digitale, promulgata de catre Klaus Iohannis

12:55, 18.03.2024 - Actul normativ are ca obiect de reglementare transpunerea in legislatia nationala a Regulamentului (UE) 2022/2065 al Parlamentului European si al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o piata unica pentru serviciile digitale si de modificare a Directivei 2000/31/CE, precum si pentru modificarea…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Autoritatea din Comunicatii: Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM cu privire la tipul serviciilor oferite

15:00, 07.03.2024 - ”ANCOM a lansat in consultare publica proiectul de decizie privind procedura de informare pentru furnizorii de servicii intermediare. Proiectul de decizie stabileste anumite aspecte procedurale menite sa contribuie la aplicarea normei nationale elaborate pentru aplicarea Regulamentului privind serviciile…


Ce parere ai despre aceasta stire?