Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

15:25, 25.02.2024

Prețul, prima condiție în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere

Prețul, prima condiție în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere

Prețul domină deciziile de achiziție a mașinilor în piețele dezvoltate, cum ar fi Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), conform studiului Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study. În contrast,…




16:41, 17.08.2022

Noul an școlar vine cu scumpiri majore. Părinții îi suspectează pe comercianți că au mărit artificial prețurile la rechizite

Peste o treime (37%) dintre părinţi se aşteaptă să cheltuiască mai mult anul acesta decât în urmă cu un an pe produse destinate şcolii, în special din cauza scumpirii acestora, se arată în studiul Deloitte back-to-school…




18:10, 18.04.2022

Câți mai încăpem pe șosele? Mașina personală rămâne mijlocul de transport preferat

Studiul Deloitte 2022 Global Automotive Consumer arată că mașina personală continuă să fie mijlocul de transport zilnic preferat de 40% dintre români. Conform Deloitte 2022 Global Automotive Consumer Study, 40%…




12:20, 31.01.2022

STUDIU INCREDIBIL: În timp ce munca de acasă câștigă tot mai mult teren, liderii de business SE PLÂNG de schimbările climatice

Opt din zece lideri globali de business (79%) consideră că planeta se află într-un punct critic şi are nevoie de soluţii pentru a combate efectele schimbărilor climatice, comparativ cu o pondere de 59% consemnată…




12:06, 31.01.2022

Opt din zece lideri globali de business consideră că planeta e într-un punct critic şi are nevoie de soluţii pentru a combate efectele schimbărilor climatice

Opt din zece lideri globali de business (79%) consideră că planeta se află într-un punct critic şi are nevoie de soluţii pentru a combate efectele schimbărilor climatice, comparativ cu o pondere de 59% consemnată…




11:55, 19.07.2021

România, pe locul 4 în Europa în funcţie de preţurile de vânzare ale apartamentelor noi (Deloitte)

Preţurile apartamentelor noi vândute pe piaţa din România au crescut cu 3,1%, în 2020 faţă de anul anterior, până la o medie de 1.322 de euro/mp, în acest context ţara noastră ocupând locul 4 din 24 de state analizate…




12:16, 28.01.2021

Studiu: Problemele legate de plata ratelor se vor amplifica în următorii doi ani

La nivelul Europei Centrale și de Est, estimările Deloitte arată că rata de neperformante pe segmentul de credite acordate persoanelor fizice va crește cu aproximativ 3% în următoarele 12-24 de luni.Segmentul de…




13:15, 19.01.2021

Deloitte: Companiile plănuiesc să recalifice peste o treime din angajați, ca urmare a automatizării. Cea mai răspândită tehnologie

Deloitte: Companiile plănuiesc să recalifice peste o treime din angajați, ca urmare a automatizării. Cea mai răspândită tehnologie Companiile plănuiesc să recalifice peste o treime (34%) din forţa de muncă, în…




13:45, 27.08.2020

Studiul Deloitte: companiile cheltuiesc mai puțin de 5% din venituri pe tehnologie

Companiile din întreaga lume cheltuiesc mai puțin de 5% din venituri pe tehnologie, inclusiv așa-numitele organizații avangardiste în domeniul tehnologiei, care au o viziune și o strategie bine definite și un departament…




12:33, 15.07.2020

Deloitte: 'Nouă migranți Mai mult de jumătate dintre consumatorii europeni intenționează să amâne cumpărarea unui vehicul'

Mai mult de jumătate dintre consumatorii europeni intenționează să amâne cumpărarea unui vehicul nou și îl vor păstra pe cel actual mai mult decât era prevăzut inițial, conform unui studiu Deloitte. Polonezii sunt…




12:05, 10.03.2020

Previziunile Deloitte în tehnologie pentru 2020: smartphone-uri cu procesor AI

Peste 750 de milioane de cipuri AI (inteligență artificială) încorporate în dispozitive mobile, cum ar fi smartphone-urile premium, vor fi vândute în acest an, conform previziunilor Deloitte în tehnologie, media…




14:08, 04.03.2020

Studiu Deloitte: Pregatirea angajatilor pentru Industria 4.0 ramane o provocare, iar schimbarile climatice urca in topul ingrijorarilor liderilor de business

Adaptarea competentelor angajatilor pentru Cea de-a patra revolutie industriala ramane o provocare pentru organizatiile din toata lumea, deoarece liderii inca nu inteleg pe deplin ce abilitati sunt necesare pentru…




12:35, 04.03.2020

Deloitte: Pregătirea angajaților pentru Industria 4.0 rămâne o provocare

iar schimbările climatice urcă în topul îngrijorărilor liderilor de business Adaptarea competențelor angajaților pentru Cea de-a patra revoluție industrială rămâne o provocare pentru organizațiile din toată lumea,…




14:30, 18.12.2019

Studiu: Generaţiile Millennials şi Z sunt nesigure şi pesimiste. Ce își doresc cu adevărat tinerii

Tinerii din generațiile Millennials și Z se confruntă cu stări de nesiguranță și pesimism cu privire la evoluția societății, cariera și viitorul lor, potrivit celui mai recent studiu Deloitte Global Millennial…




14:09, 26.02.2019

Companiile petroliere: OUG 114 va avea efecte negative asupra intregii economii din Romania si va afecta consumatorii

Asociatia Romana a Companiilor de Explorare si Productie Petroliera (ROPEPCA) a anuntat, marti, ca OUG 114 va afecta intreaga economie a Romaniei, va duce la scaderea contributiilor la bugetul de stat si nu-i va…




13:54, 26.02.2019

Studiu privind efectele OUG 114 pe piața gazelor: Pierd producătorii romni și bugetul de stat, cștigă rușii de la Gazprom și marii furnizori

​Bugetul de stat va pierde peste 2,2 miliarde de lei, ceea ce înseamnă valoarea unor ajutoare de stat esențiale acordate într-un an. Producătorii români de gaze, în special cei mai mici,…




13:59, 22.10.2018

Cât contează vârsta în decizia de cumpărare? Opt mituri despre generații și patru profiluri ale consumatorilor

În ciuda percepției, nu vârsta definește profilul consumatorilor, constată raportul Deloitte despre profilurile consumatorilor „Millennial-ii și dincolo de ei. Creșterea brandului printr-o abordare transgenerațională…




07:06, 18.05.2018

Cum se poate deschide ROBINETUL de bani pentru buget

Tema este importantă pentru că avem o certitudine: în perimetrul românesc din Marea Neagră există zăcăminte de gaze naturale. Pe lângă această certitudine, avem și o serie de teme de dezbatere sensibile, precum…




17:45, 06.02.2018

De ce nu exista si in restul tarilor UE split TVA, ca la noi? Pentru ca le-ar creste costurile cu 70%!

Decizia Parlamentului Romaniei de a amenda actul normativ care prevede mecanismul de plata defalcata a TVA a fost benefica, considera Vlad Boeriu, partener Deloitte. "Colaborarea dintre legiutori si mediul privat…




12:33, 06.02.2018

Studiu Deloitte: Costurile aplicării split TVA în UE depășesc beneficiile

Aplicarea generalizată a mecanismului de plată defalcată a TVA în Uniunea Europeană ar reprezenta un instrument neatractiv de politică fiscală, dată fiind creșterea semnificativă a costurilor pentru afaceri și…




22:57, 28.05.2017

Afacerile de familie - in pragul unei noi etape de dezvoltare

Urmatoarea generatie de antreprenori este mai constienta de semnificatia si impactul schimbarilor de pe piata si este mai pregatita pentru a le intampina decat generatia anterioara, conform studiului Deloitte NextGen…




19:40, 01.12.2014

Managerii, preocupaţi de criză şi strategie, şi nu de talente

Mai mult de jumătate dintre directorii consiliilor administrative ale companiilor din România (58%) pun accent pe strategie şi performanţă, dar nu sunt preocupaţi de talente, planificarea succesiunii la conducerea…




16:50, 28.11.2014

Managerii romani, interesati doar de salarii, strategii si performanta

Majoritatea managerilor din Romania pun accent pe strategie si performanta si ii preocupa nivelul remuneratiilor, cat si criza financiara globala, dar subiecte precum promovarea talentelor, succesiunea la conducerea…




13:25, 29.10.2014

Studiu Deloitte: Piata de marketing si publicitate, estimata la 0,5 miliarde de euro, are impact asupra unei treimi din economie

Piata romaneasca de produse si servicii de consum, evaluata la 50 de miliarde de euro - echivalentul a aproximativ 33% din PIB - este sub impactul direct sau indirect ai industriei de marketing si publicitate,…