Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

16:43, 22.11.2018

Milenialii petrec pe internet, în medie, aproape patru ore

Studiul, care a fost realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel urban, cu 989 respondenți, utilizatori de internet, 18-32 ani, nivel de educație mediu și ridicat, mai arată că aplicațiile disponibile pe telefonul…




12:47, 22.11.2018

STUDIU cantitativ EXACT Business Solutions: Milenialii își petrec aproape 4 ore pe zi navigând pe Internet

94% dintre Mileniali navighează pe Internet mai mult de 30 de minute pe zi, media zilnică a timpului petrecut pe Internet fiind de 3,7 ore. Studiul cantitativ realizat în luna iulie 2018 de EXACT Business Solutions,…




12:04, 24.10.2018

Sudiu: Milenialii nu sunt dispuşi să renunţe la timpul personal în favoarea carierei

Conform studiului cantitativ realizat în luna iulie 2018 de EXACT Business Solutions, (eșantion reprezentativ la nivel urban,  989 respondenți, utilizatori de internet, 18-32 ani, nivel de educație mediu și ridicat),…




12:03, 24.10.2018

Milenialii au timp pentru ei: Se bucura de plimbari in parc, citesc si merg la shopping (Studiu)

Milenialii nu sunt dispusi sa renunte la timpul personal in favoarea carierei, conform studiului cantitativ realizat in luna iulie 2018 de EXACT Business Solutions, (esantion reprezentativ la nivel urban, 989 respondenti,…




09:53, 21.08.2018

Milenialii caută "eticheta curată" și preferă "puțin și bun"

Milenialii optează pentru mâncarea realizată din ingrediente a căror proveniență este cunoascută, arată studiul calitativ desfășurat pe o perioadă de 2 ani în interiorul comunității online create, moderate și coordonate…




13:18, 20.08.2018

Milenialii caută "eticheta curată". Mediul rural este perceput ca principalul furnizor de alimente sănătoase - Studiu

În viziunea milenialilor, mâncarea sănătoasă este cea în care ştii exact ce pui şi cum o prepari. Astfel, consumul de mâncare gătită a fost menţionat de fiecare dată când s-a discutat despre alimentaţia sănătoasă,…




11:13, 31.10.2017

Antreprenorii creativi sunt nemultumiti de contextul economic si cadrul legislativ, dar multi dintre ei vor sa-si extinda afacerile

UniCredit Bank a realizat, impreuna cu Exact Cercetare si Consultanta, primul studiu din Romania care isi propune sa faca o radiografie a antreprenoriatului in industriile creative. "Cu sustinerea potrivita, antreprenoriatul…




10:52, 10.07.2016

Income Magazine. O realitate românească: absolvenţi de şcoli profesionale cu calificări inutile

Este o lipsă acută de meseriaşi în România. Toată lumea se înghesuie la poziţii de top management. Cu alte cuvinte, toţi vrem să fim şefi. Companiile avertizează asupra acestei probleme grave…




18:18, 11.06.2016

Studiu: care este principala formă de comunicare pentru tinerii de 14-24 de ani

Textul reprezintă principala formă de comunicare pentru tinerii între 14 și 24 de ani, în timp ce exprimarea emoțiilor se face, în mare măsură, prin intermediul emoticoanelor. Potrivit concluziilor cercetării,…




17:12, 11.06.2016

Emoticon-ul, cel mai utilizat în exprimarea emoţiilor

Potrivit concluziilor cercetării, Generația Z este cea mai avansată din punct de vedere tehnologic datorită smartphone-urilor, tabletelor și conexiunilor Wi-Fi. "Încă de la vârste foarte fragede, membrii acestei…




23:33, 22.05.2016

Cum vor arăta locurile de muncă ale generației Z

Cum vor arăta locurile de muncă ale generației Z acum 3 ore 56m .sharrreContainer > .sharrreme{ float: left; } .sharrreContainer > .sharrreme .button{ float: left; display: inline-block; margin: 0 5px; } .sharrreContainer…




19:42, 22.05.2016

Cum vor arăta viitoarele locuri de muncă 

Să fie „fun”, flexibil şi cu acces la „social connection”. Nu vorbim despre vreun gadget, ci despre cum vor adolescenţii să arate viitoarele locuri de muncă. Sociologii spun că atunci când elevii şi studenţii incluşi…




18:57, 12.05.2016

STUDIU Creatorii de conţinut digital sunt principalii factori care influenţează decizia de cumpărare a românilor

„Adolescenţii de astăzi sunt principalii influenţatori atunci când vine vorba de deciziile pe care părinţii lor le iau“, afirmă Lăcrămioara Loghin, coordonatorul studiului. Adulţii se bazează pe opiniile tinerilor…




12:34, 04.04.2016

Pedagogi de școală veche pentru generațiile viitorului. Ce îşi doresc elevii de la profesori

Şcoala nu îi mai stimulează pe elevi. Pe de o parte, puştii spun despre unii profesori că sunt plictisitori, autoritari şi nu includ tehnologia în lumea şcolară. Pe de alta parte, părinţii le cer cadrelor didactice…




13:14, 21.03.2016

STUDIU Nemulţumirile tinerilor faţă de sistemul de învăţământ din România

Cei mai mulţi dintre adolescenţi simt că şcoala nu îi stimulează suficient, arată un studiu calitativ realizat de Exact Cercetare şi Consultanţă la finalul anului 2015.   ”Pentru cei mai mulţi, nu există momente…




13:08, 21.03.2016

Elevii romani se plictisesc in timpul orelor de curs: rezultatele studiului

Adolescentii romani pun la indoiala necesitatea studierii anumitor discipline considerate ca fiind putin relevante pentru viata lor de zi cu zi. "Educatia formala nu este perceputa ca o premisa a succesului in…




15:15, 24.02.2015

Postul de administrator public al judeţului Suceava a rămas vacant

Funcţia de administrator pubic al judeţului Suceava a rămas vacantă, după ce Lăcrămioara Loghin şi-a dat demisia. Ea i-a cerut preşedintelui PSD al Consiliului Judeţean, Cătălin Nechifor, încetarea contractului…




14:48, 26.06.2013

Cercetarea de piata: Spender sau Saver?

In contextul eficientizarii bugetelor in business, intrebarea "Cercetarea de piata: Spender sau Saver?", a reprezentat tema principala de dezbatere in cadrul celei de a treia editii a ESOMAR MEETUP ROMANIA, eveniment…




16:15, 13.10.2011

Ce cauta internautii romani pe retelele de socializare

Internautele romance intra mai des pe retelele de socializare si petrec mai mult timp schimband impresii sau dand “like&" brandurilor preferate decat barbatii, care au conturi insa pe mai multe retele de…