Korea Development Bank - Stiri si informatii despre Korea Development Bank | prima pagina Ultima actualizare: 21:21:51, 05.05.2024
08:27, 13.11.2017
Grupul olandez Damen cumpara un nou santier naval in Romania
Grupul olandez Damen, care detine santierul naval din Galati, a preluat pachetul majoritar de actiuni al santierului naval Daewoo Mangalia Heavy Industries DMHI , liderul pietei constructorilor de nave, relateaza…
08:07, 27.07.2016
Datorii de 1,1 miliarde de euro la cel mai mare șantier naval din România. Ultimul mare constructor de nave poate fi închis
Cel mai mare șantier naval din țară, cel de la Mangalia, are datorii de peste un miliard de euro și riscă să fie închis. Ultimii constructori de nave, din Constanța și Galați, supraviețuiesc ansamblând yachturi…
23:42, 04.07.2016
Santierul naval Daewoo Mangalia si-a dublat afacerile in 2015, la 2 miliarde de lei
Santierul naval Daewoo Mangalia Heavy Industries (DMHI), cel mai mare din Romania, a reusit sa isi reduca pierderile in 2015. Dupa ce, in 2014, compania, controlata de coreenii de la Daewoo Shipbuilding & Marine…
09:59, 08.06.2016
Percheziții la Daewoo Shipbuilding pe fondul suspiciunilor de frauda contabila
Procurorii sud-coreeni au efectuat miercuri o percheziție la birourile constructorului de nave Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., acționarul majoritar de la șantierul naval Daewoo Mangalia, pe fondul…
08:46, 14.03.2016
Daewoo Shipbuilding va emite acțiuni de 507 milioane de dolari, pentru a-și îmbunătăți situația financiară
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, acționarul majoritar de la șantierul naval Daewoo Mangalia, ar urma să emită anul acesta acțiuni noi, în valoare de 600 miliarde de woni (507 milioane de dolari), ca…
14:34, 27.07.2015
Şantierul naval Daewoo Mangalia Heavy Industries, amenințat cu lichidarea din cauza pierderilor uriașe de 2,5 miliarde de dolari
Şantierul naval Daewoo Mangalia Heavy Industries (DMHI), cel mai mare constructor de nave din România, se confruntă în prezent cu o situație dificilă, deoarece este ameninţat cu „lichidarea“ de către Korea Development…
20:39, 26.07.2015
Principalul acţionar al Daewoo Mangalia cere lichidarea şantierului naval
Korea Development Bank (KDB), care deţine o participaţie de 31,46% din acțiunile Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, fiind principalul acționar, a avertizat că ,din cauza problemelor financiare grave…
02:42, 25.07.2015
Bomba pentru economie: Şantierul naval din Mangalia ar putea fi lichidat
Korea Development Bank (KDB), care detine o participatie de 31,46- la Daewoo Shipbuilding&Marine Engineering, considera ca lichidarea celor doua divizii este inevitabila, având în vedere pierderile operationale…
21:24, 24.07.2015
Șantierul naval Daewoo Mangalia, la un pas de lichidare
Korea Development Bank, cel mai mare acţionar al Daewoo Shipbuilding&Marine Engineering, a anunțat că trebuie să lichideze şantierul naval Daewoo Mangalia şi o companie eoliană din SUA, din cauza problemelor financiare…
21:03, 24.07.2015
Şantierului naval din Mangalia, la un pas de ÎNCHIDERE
Din cauza problemelor financiare grave cu care se confruntă, Korea Development Bank (KDB), care deţine o participaţie de 31,46% la Daewoo Shipbuilding&Marine Engineering, consideră…
18:27, 24.07.2015
Șantierul naval de la Mangalia ar putea fi închis din cauza problemelor financiare ale grupului sud-corean Daewoo
Șantierul naval de la Mangalia s-ar putea închide, lăsând 2.600 de oameni fătă loc de muncă, după ce grupul sud-corean care deţine şantierul a înregistrat pierderi de peste 2,5 miliarde de dolari. Potrivit econmica.net,…
15:44, 24.07.2015
Şantierul naval din Mangalia ar putea fi închis
2.600 de oameni ar rămâne fără loc de muncă, șantierul naval din Mangalia ar fi închis. Grupul sud-corean care deţine şantierul are pierderi de peste 2,5 miliarde de dolari. Şantierul Naval Daewoo Mangalia va…
15:27, 24.07.2015
Proprietarul concernului Daewoo cere lichidarea şantierului naval de la Mangalia din cauza pierderilor imense
Korea Development Bank (KDB), care deţine o participaţie de 31,46% la Daewoo Shipbuilding&Marine Engineering, consideră că lichidarea celor două divizii este inevitabilă, având în vedere pierderile operaţionale…
14:24, 24.07.2015
Șantierul naval Mangalia va fi vândut sau lichidat de coreenii de la DMHI!
Şantierul Naval Mangalia va fi vândut sau închis din cauza problemelor financiare grave cu care se confruntă grupul Daewoo Shipbuilding&Marine Engineering, cel mai mare acţionar al şantierului. Korea Development…
14:24, 24.07.2015
Daewoo, obligata sa lichideze Santierul naval de la Mangalia
Daewoo Shipbuildingamp;Marine Engineering trebuie sa lichideze santierul naval Daewoo Mangalia si o companie eoliana din SUA, din cauza problemelor financiare grave cu care se confrunta grupul, avertizeaza Korea…
14:22, 24.07.2015
Şantierul naval Mangalia va fi vândut sau lichidat
Şantierul Naval Daewoo Mangalia va fi vândut sau, dacă nu este posibil, lichidat de către coreeni, din cauza uriaşelor probleme financiare pe care grupul mamă le are, de mai mulţi ani. Într-o încercare disperată…