Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

00:06, 22.01.2024

FOTO: Spulber. Săteni disperați din cauza deranjamentelor la rețeaua de electricitate

Electrica pregătește o investiție de amploare în zona Dosul Țipăului din comuna Spulber, pentru a rezolva problema deranjamentelor dese semnalate de localnici. Locuitorii din această zonă au sezizat problemele…




12:10, 22.07.2023

CFR Călători: Trenuri cu întârzieri de 440 de minute, ca urmare a deranjamentelor înregistrate la rețeaua feroviară

CFR Călători: Trenuri cu întârzieri de 440 de minute, ca urmare a deranjamentelor înregistrate la rețeaua feroviară CFR Călători informează că, în cursul nopţii de 21 spre 22 iulie, din cauza condiţiilor meteorologice…




11:06, 05.07.2023

Chat live și înregistrarea deranjamentelor prin SMS, noi modalități de comunicare pentru ...

Chat live și înregistrarea deranjamentelor prin SMS sunt cele două noi modalități de comunicare pentru clienții Delgaz Grid. Sucevenii pot discuta direct cu unul dintre agenții Delgaz Grid utilizând opțiunea Chat…




10:25, 05.07.2023

Noi modalități de comunicare pentru clienții Delgaz Grid: Chat live și înregistrarea deranjamentelor prin SMS

Clienții pot discuta direct cu unul dintre agenții Delgaz Grid utilizând opțiunea Chat live de pe site-ul delgaz.ro ;Înregistrarea unui deranjament privind alimentarea cu energie electrică se poate face simplu,…




10:57, 28.06.2019

Peste 41.000 de bihoreni, din 116 localităţi, au rămas fără curent electric în urma furtunii de cod roşu

Peste 41.000 de bihoreni, din 116 localităţi, au rămas joi fără curent electric în urma furtunii de cod roşu, în şase localităţi, cu circa 800 de consumatori, fiind încă în lucru, vineri dimineaţa, remedierea deranjamentelor,…




09:24, 01.05.2019

Furtuna violentă a lăsat zeci de localităţi în beznă. Echipele Enel, în teren pentru remedierea deranjamentelor

Furtuna violentă care a spulberat Bărăganul a lăsat fără energie electrică mai multe localităţi.  Echipele E-Distribuţie Dobrogea şi ale contractorilor societăţii au intervin încă de marţi seară pentru remedierea…




13:05, 22.12.2018

Rețelele defecte de tensiune medie din întreg județul Arad au fost reparate. Echipele E-nel continuă remedierea tuturor deranjamentelor individuale

Comunicat. În urma intervențiilor echipelor E-Distribuție și ale contractorilor societății, defectele produse de condițiile meteo severe în rețelele de medie tensiune din județele Arad, Caraș Severin...




09:27, 17.12.2018

CFR anunţă intervenţii pe două secţii pentru tăierea copacilor căzuţi şi remedierea deranjamentelor

Între staţiile Valea Mărului şi Câineni, personalul feroviar intervine pentru tăierea copacilor căzuţi în gabarit şi eliberarea liniei. În acest moment, trenul IR 1722, care circulă pe relaţia Sibiu - Caracal,…




09:16, 17.12.2018

Vremea rea face în continuare probleme - Personalul feroviar intervine pe două secţii pentru tăierea copacilor căzuţi şi remedierea deranjamentelor

Personalul feroviar intervine, luni dimineaţa, pe secţiile Valea Mărului - Câineni şi Valea Sadului - Livezeni pentru tăierea copacilor căzuţi în gabarit şi pentru remedierea deranjamentelor la linia de contact…




14:33, 16.12.2018

12 trenuri sunt blocate din cauza rețelelor de alimentare rupte de vijelie

CFR SA anunţă că duminică, la ora 11:00, 11 trenuri de călători staţionau în staţiile de pe traseu şi un tren pe linia curentă (IR 1822), până la remedierea deranjamentelor şi repunerea sub tensiune a liniei de…




23:10, 17.09.2017

UPDATE CFR Infrastructură: 174 de salariați intervin la această oră pe patru regionale de cale ferată pentru remedierea deranjamentelor

174 de salariați și 17 drezine pantograf acționau duminică seara pe raza a patru regionale: Timișoara, Cluj, Iași și Brașov. Până la ora 22.00, din cele 40 de zone feroviare afectate de furtunile violente, în 16…




10:08, 12.01.2017

Toate localitățile din Constanța, realimentate cu energie; drumurile blocate întârzie remedierea deranjamentelor individuale

Toate cele 33 de localități din județul Constanța care au rămas fără energie electrică în urma viscolului de marți spre miercuri au fost realimentate, potrivit unui comunicat al E-Distribuție Dobrogea, remis, joi,…




23:34, 21.10.2016

CEZ Distribuţie: Patru noi canale de transmitere a deranjamentelor

Utilizatorii de energie electrica din aria de operare a CEZ Distribuţie, din ţjudetele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman, Vâlcea, au la îndemână patru numere de telefon la care pot transmite deranjamentele.…




11:57, 17.08.2016

ANCOM: internetul mobil a câştigat competiţia cu cel fix

Durata de remediere a deranjamentelor la internet mobil a scăzut cu şapte ore anul trecut, însă timpul de remediere a deranjamentelor la internet fix a fost mai mare cu 14 ore, se arată în Raportul...




00:04, 17.08.2016

Actualitate - Durata de remediere a deranjamentelor la internet mobil, in scadere cu peste 30%

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare în Comunicatii (ANCOM) a publicat astazi Raportul privind calitatea serviciului de acces la internet pentru anul 2015 - parametri administrativi. Potrivit…




20:43, 16.08.2016

Durata medie de remediere a deranjamentelor la internet fix a crescut - ANCOM

Durata de remediere a deranjamentelor la internet fix a crescut cu 14 ore, de la o medie de 25 de ore in 2014, la o medie de 39 de ore anul trecut, potrivit unui raport publicat de Autoritatea Nationala pentru…




18:53, 16.08.2016

Remediere mai rapidă a deranjamentelor în cazul internetului mobil, în dauna celui fix (Social)

Durata de remediere a deranjamentelor la internet mobil a scăzut cu 7 ore anul trecut, însă timpul de remediere a deranjamentelor la internet fix a fost mai mare cu 14 ore, se arată în Raportul privind calitatea…




18:32, 16.08.2016

S-a scurtat perioada de remediere a defecţiunilor la internet mobil

Durata de remediere a deranjamentelor la internet mobil a scăzut cu 7 ore anul trecut, însă timpul de remediere a deranjamentelor la internet fix a fost mai mare cu 14 ore, se arată în Raportul privind calitatea…




17:42, 16.08.2016

ANCOM a publicat raportul privind calitatea serviciului de acces la Internet pentru anul 2015

Durata de remediere a deranjamentelor la Internet mobil a scazut cu sapte ore, anul trecut, insa timpul de remediere a deranjamentelor la Internet fix a fost mai mare cu 14 ore, se arata in Raportul privind calitatea…




16:53, 16.08.2016

Durata de remediere a deranjamentelor la internet mobil a scăzut la 14 ore, anul trecut

Durata de remediere a deranjamentelor la internet mobil a scăzut cu 7 ore anul trecut, însă timpul de remediere a deranjamentelor la internet fix a fost mai mare cu 14 ore, se arată în Raportul privind calitatea…




15:04, 16.08.2016

Durata de remediere a deranjamentelor la internet mobil, în scădere cu peste 30%

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a publicat astăzi Raportul privind calitatea serviciului de acces la internet pentru anul 2015 – parametri administrativi. Potrivit…




13:12, 16.08.2016

În scădere: durata de remediere a deranjamentelor la internet mobil a atins anul trecut un interval mediu de 14 ore, cu 7 ore mai puțin decât în 2014

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a publicat astăzi Raportul privind calitatea serviciului de acces la internet pentru anul 201 5 – parametri administrativi. Potrivit…




13:32, 21.01.2016

0800 800 929, numărul unic gratuit pentru sesizarea deranjamentelor la reţeaua de energie ...

 E.ON Distribuţie România anunţă că orice persoană care observă tablourile electrice, posturile de transformare sau firidele neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la…




19:58, 23.07.2015

Cum poți face o reclamație la operatorul tău de telefonie, internet sau televiziune?

Atunci când un utilizator întâmpină probleme cu un serviciu de comunicații, prima sesizare ar trebui adresată furnizorului respectivului serviciu. Furnizorii de servicii de telefonie, internet…




18:48, 20.08.2013

Cat de rapid au fost remediate deranjamentele la serviciile de internet in 2012 - raport ANCOM

Termenele de remediere a deranjamentelor in cazul serviciilor de internet fix si mobil depasesc in destule situatii valoarea asumata de furnizori in contractele incheiate cu clientii, se arata intr-un raport al…




12:56, 27.07.2012

De la 1 august, număr unic gratuit pentru sesizarea deranjamentelor de energie: 0800 800 929

E.ON Moldova Distribuţie a pus la dispoziţia consumatorilor din Moldova, serviciul Telverde, un număr unic de telefon pentru transmiterea sesizărilor privind deranjamentele în alimentarea cu energie electrică.…




12:42, 27.07.2012

Număr unic gratuit pentru sesizarea deranjamentelor de energie: 0800 800 929

E.ON Moldova Distribuţie a pus la dispoziţia consumatorilor din Moldova, serviciul Telverde, un număr unic de telefon pentru transmiterea sesizărilor privind deranjamentele în alimentarea cu energie electrică.…