Csala - Stiri si informatii despre Csala | pagina 2 Ultima actualizare: 23:56:14, 05.05.2024
13:41, 11.07.2023
Împăcările dintre consumatori și bănci, cu 30% mai multe față de anul trecut
Conciliatorii CSALB explică cele mai importante cazuri de anul acesta În primele șase luni din 2023 băncile au acceptat spre negociere 420 cereri trimise de consumatorii de servicii financiare către Centrul de…
12:50, 11.07.2023
A crescut numărul împăcărilor cu băncile
În primele șase luni din 2023 băncile au acceptat spre negociere 420 cereri trimise de consumatorii de servicii financiare către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Apetitul…
14:20, 19.05.2023
Ce spun bancherii despre lecțiile crizelor prin care trecem | Comunicat CSALB
„Să dozăm bine optimismul, chiar și când vom asista la scăderea inflației și a dobânzilor” - Dana Dima, vicepreședinte BCR Lecțiile crizelor financiare și economice prin care românii au trecut în ultimii 15 ani…
16:55, 24.04.2023
Consumatorii pot pune întrebări LIVE despre bănci, rate și IFN-uri, specialiștilor CSALB
Consumatorii care au credite, întâmpină probleme în plata ratelor sau au nemulțumiri în relație cu băncile și IFN-urile, pot intra lunar în dialog cu conciliatorii CSALB, în cadrul live-urilor difuzate pe paginile…
11:55, 21.04.2023
Păunescu (CSALB): Sunt o mie de cereri de conciliere pe care le-am primit. Pe rolul instanţelor în ultimii ani au fost puţine dosare
Alexandru Păunescu, membru în Colegiul de Coordonare al Centrului Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), a afirmat că sunt o mie de cereri de conciliere primite la CSALB, iar pe rolul…
05:55, 20.04.2023
Conform unui comunicat al CSALB, numărul cazurilor de litigii între consumatori și bănci rezolvate pe cale amiabilă este în creștere
Tot mai multe procese dintre consumatori și bănci, purtate în instanță, ajung să se rezolve amiabil, se arată într-un comunicat al Centrului de soluționare alternativă a litigiilor din domeniul bancar (CSALB),…
13:20, 19.04.2023
Cum te poți împăca cu banca? O soluție
De la începutul anului au fost soluționate, prin negociere în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), 73 de litigii aflate pe rolul instanțelor din 18 județe ale României.…
13:15, 19.04.2023
CSALB: Tot mai multe procese dintre consumatori şi bănci purtate în instanţă ajung să se rezolve amiabil
Tot mai multe procese dintre consumatori şi bănci purtate în instanţă ajung să se rezolve amiabil, în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Potrivit Centrului, instanţele…
12:20, 19.04.2023
Peste 280 de procese dintre consumatori şi bănci stinse în instanţă şi soluţionate de CSALB
De la începutul anului au fost soluționate, prin negociere în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), 73 de litigii aflate pe rolul instanțelor din 18 județe ale României.…
12:15, 19.04.2023
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar: Tot mai multe procese dintre consumatori şi bănci purtate în instanţă ajung să se…
”De la începutul anului au fost soluţionate, prin negociere în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), 73 de litigii aflate pe rolul instanţelor din 18 judeţe ale României.…
09:25, 18.03.2023
FOTBAL| CSU Alba Iulia a ratat orice șansă la play-off-ul Ligii a III-a
CSU Alba Iulia a ratat orice șansă la calificarea în play-off-ul Ligii a III-a, după înfrângerea din deplasarea cu ACS Tg. Mureș, 1-3. Golurile au fost marcate de Gliga (3), Csala (34, 54), respectiv Vasinc (57).…
13:50, 28.02.2023
O bancă din România a acceptat să șteargă peste 90.000 de euro din datoria unui client
O bancă din România a acceptat să șteargă 90.000 de euro din datoria unui client, după ce acesta a cerut consilierea Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Negocierile dintre…
12:50, 28.02.2023
O banca sterge peste 90 mii Euro din datoria unui consumator | Comunicat de presa CSALB Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar
Consumatorii și băncile se împacă în doar 25 de zile, de două ori mai repede decât în 2020 | Peste 90.000 Euro șterși din datoria unui consumator 28 februarie, București. Negocierile dintre consumatori și bănci…
11:01, 28.02.2023
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Consumatorii şi băncile se împacă în doar 25 de zile, de două ori mai repede decât…
”Negocierile dintre consumatori şi bănci s-au rezolvat în doar 25 de zile în anul 2022, fiind cea mai bună medie de la înfiinţarea Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Acest…
10:35, 28.02.2023
O bancă a șters peste 90 mii de euro din datoria unui consumator
Dacă ai un credit mare și simți că nu poți să-l mai plătești, există o soluție ca să îți îmbunătățești situația financiară: negocierea cu banca prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor…
10:25, 02.02.2023
COMUNICAT - Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB)
S-a dublat numărul proceselor înlocuite cu negocieri Băncile resping fără motiv doar 4,5% din cererile trimise de consumatori către CSALB 1 februarie, București. 2022 este cel mai eficient anîn relația dintre…
13:25, 01.02.2023
Băncile resping fără motiv doar 4,5% din cererile trimise de consumatori către CSALB
4,5% dintre cererile de negociere trimise de consumatori către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) sunt respinse fără motive justificate de către bănci. Este cel mai mic procent…
13:10, 01.02.2023
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Băncile resping fără motiv doar 4,5% din cererile consumatorilor către CSALB / 2022,…
”2022 este cel mai eficient an în relaţia dintre consumatori, bănci şi IFN-uri, în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Au vut loc cele mai multe negocieri încheiate…
10:45, 01.02.2023
Băncile resping fără motiv 4,5% din cererile trimise către CSALB / Principalele motive: existența unui dosar în instanță, inițierea executării silite…
Peste 2600 de cereri a primit CSALB în anul 2022 de la consumatorii care au solicitat băncilor (1.712 cereri) și IFN-urilor (915 cereri) intrarea într-o negociere în cadrul Centrului. În cei 7 ani de activitate…
10:45, 01.02.2023
Băncile resping fără motiv o mică parte din cererile trimise de consumatori către CSALB
Băncile resping fără motiv doar 4,5% din cererile trimise de consumatori Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), precizând că s-a dublat numărul de negocieri.
07:10, 16.12.2022
Atentie la tentativele de fraudare a conturilor bancare! S-au înmultit cererile cu acest obiect în cadrul CSALB
Anul acesta Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a primit 46 de cereri pe tema fraudarii conturilor, observandu-se un trend crescator al numarului de cereri în luna decembrie,…
13:56, 14.12.2022
Atenție la tentativele de fraudare a conturilor bancare!
S-au înmulțit cererile cu acest obiect în cadrul CSALB Anul acesta Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a primit 46 de cereri pe tema fraudării conturilor, observându-se un…
13:25, 22.11.2022
Procesele în care sunt implicați consumatorii și băncile au scăzut de trei ori față de perioada 2015-2016
Dacă la momentul înființării și debutului activității CSALB (2015-2016), numărul de procese dintre bănci și consumatori era de aproximativ 40.000, în prezent, numărul litigiilor din instanțe a scăzut de trei ori,…
11:01, 22.11.2022
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Numărul proceselor în care sunt implicaţi consumatorii şi băncile a scăzut de trei…
”Dacă la momentul înfiinţării şi debutului activităţii CSALB (2015-2016), numărul de procese dintre bănci şi consumatori era de aproximativ 40.000, în prezent, numărul litigiilor din instanţe a scăzut de trei ori,…
16:06, 19.10.2022
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Băncile şi-au crescut apetitul de negociere: numărul împăcărilor cu consumatorii a…
”Presiunea pusă de creşterea generalizată a preţurilor şi de majorarea dobânzilor bancare a determinat băncile să accepte din ce în ce mai multe din cererile de negociere trimise de consumatori către Centrul de…
13:36, 19.10.2022
Băncile și-au crescut apetitul de negociere: numărul împăcărilor cu consumatorii a crescut cu 85% în cadrul CSALB
Presiunea pusă de creșterea generalizată a prețurilor și de majorarea dobânzilor bancare a determinat băncile să accepte din ce în ce mai multe din cererile de negociere trimise de consumatori către Centrul de…
10:06, 19.10.2022
O bancă a șters 10.000 lei din datoria unei persoane fizice în urma negocierilor prin CSALB
Presiunea pusă de creșterea a prețurilor și de majorarea dobânzilor bancare a determinat băncile să accepte din ce în ce mai multe din cererile de negociere trimise de consumatori către CSALB.
11:35, 24.08.2022
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Românii caută soluţii pentru reducerea ratelor. Beneficiile obţinute în urma negocierilor…
”De la începutul anului peste 1.700 de consumatori au formulat solicitări în raport cu băncile şi IFN-urile prin intermediul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Majoritatea…
12:15, 28.07.2022
Ziua meșteșugarilor, în 30 iulie, la Tonciu!
Se anunță sărbătoare mare sâmbătă, 30 iulie, în Tonciu! Aici se va desfășura Ziua meșteșugarilor, iar programul cuprinde un spectacol folcloric și un bal. Organizatori sunt Consiliul Județean Bistrița-Năsăud, Centrul…
16:40, 20.07.2022
CSALB | Numărul de negocieri dintre consumatori și bănci a crescut
În prima jumtate a anului numrul de negocieri dintre consumatori i bnci a crescut cu aproximativ 40% fa de aceeai perioad a anului trecut în cadrul Centrului de Soluionare Alternativ a Litigiilor în…