Csala - Stiri si informatii despre Csala | prima pagina Ultima actualizare: 14:36:20, 24.04.2024
Înainte de executarea silită, băncile trebuie să-și ajute clienții să depășească situațiile care au generat neplata. Rolul CSALB va crește
Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează întârzieri la plată mai mari de 90 de zile. Măsurile de restructurare trebuie să…
09:35, 16.03.2024
”Nu pot plăti rata de 2.000 de lei la bancă! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat
Până la jumătatea lunii martie, băncile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate băncilor). De la începutul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din…
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Până la jumătatea lunii martie, băncile au acceptat 175 cereri de negociere din 420…
”Ziua mondială a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcată în fiecare an pe data de 15 martie. Această zi promovează drepturile şi nevoile consumatorilor din toată lumea. De la începutul…
Ce solicită și ce obțin consumatorii de la bănci în 2024
Mâine e Ziua mondială a drepturilor consumatorilor. Această zi promovează drepturile şi nevoile consumatorilor din toată lumea. De la începutul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare…
Conflictele dintre bănci și consumatori au fost tranșate în 2023 mai degrabă în favoarea oamenilor
”Consumatorii de servicii şi produse financiare au obţinut beneficii mai mari din negocierile cu băncile şi IFN-urile desfăşurate anul trecut în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul…
CSALB: Băncile au negociat mai mult și s-au împăcat mai des cu consumatorii în 2023
Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu băncile s-au dublat în 4 ani Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu băncile și IFN-urile desfășurate…
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Băncile au negociat mai mult şi s-au împăcat mai des cu consumatorii în 2023. Beneficiile…
”Consumatorii de servicii şi produse financiare au obţinut beneficii mai mari din negocierile cu băncile şi IFN-urile desfăşurate anul trecut în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul…
Cazuri concrete ale oamenilor care, nemulțumiți de relația cu banca, s-au adresat CSALB / Cât durează negocierile și cu ce te alegi concret la final
„În 2007 am achiziționat un apartament în valoare de 60.000 Euro, creditul fiind în franci elvețieni. Rata pe care o plătesc este 547 CHF, în jur de 2.700 lei. Am cerut băncii să-mi reducă rata, dar nu am primit…
11:51, 06.02.2024
Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu băncile s-au dublat în 4 ani
În 2023 s-au adresat CSALB cei mai mulți consumatori din ultimii 7 ani, iar băncile au acceptat cu 15% mai multe cereri de negociere decât în 2022. Peste 11,3 milioane de euro reprezintă suma totală a beneficiilor…
Un consumator care s-a adresat Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar a obţinut anul trecut, în medie, beneficii de aproape…
”Ultimii doi ani au adus modificări importante în profilul consumatorului care se adresează Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Analiza celor 5.560 de cereri de negociere…
Beneficiile obţinute în 2023 de clienţii băncilor în urma negocierilor au fost, în medie, de aproape 5.000 de euro
Beneficiile obţinute anul trecut în urma negocierilor de consumatorul care s-a adresat Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) au fost, în medie, de 4.980 de euro, în creştere…
Ce au cerut românii băncilor și ce au obținut?
Ultimii doi ani au adus modificări importante în profilul consumatorului care se adresează Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Analiza celor 5.560 de cereri de negociere…
13:00, 12.12.2023
O nouă paradigmă în negocierile consumatori-bănci: Inițiativa de rezolvare amiabilă vine din partea băncilor
În acest an, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creștere de aproape 200% față de anul 2022), în care băncile au inițiat procesul de negociere…
12:15, 12.12.2023
Clienții sfătuiți de bănci să apeleze la conciliere
În acest an, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creștere de aproape 200% față de anul 2022), în care băncile au inițiat procesul de negociere…
12:00, 12.12.2023
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar anunţă un nou trend: Băncile sunt cele care iniţiază negocierile cu consumatorii care…
”În acest an, Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creştere de aproape 200% faţă de anul 2022), în care băncile au iniţiat procesul de…
11:05, 12.12.2023
Trei bănci își sfătuiesc clienții să apeleze la conciliere
În acest an, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creștere de aproape 200% față de anul 2022), în care băncile au inițiat procesul de negociere…
11:00, 12.12.2023
Inițiativa de rezolvare amiabilă, din partea băncilor
În acest an, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creștere de aproape 200% față de anul 2022), în care băncile au inițiat procesul de negociere…
16:06, 26.11.2023
ACS Târgu Mureș 1898, serie fabuloasă în Liga a III-a. CS Unirea Ungheni 2018, scorul etapei
ACS Târgu Mureș 1898, formație care activează în Seria a 9-a a Ligii a III-a de fotbal, a bifat vineri, 24 noiembrie, cea de-a cincea victorie consecutivă, câștigând partida din deplasarea de la Avântul Reghin,…
15:30, 23.11.2023
Record de cereri și negocieri desfășurate în ultimii 7 ani în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB)
Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare găsită de consumatori și bănci în urma negocierilor desfășurate în acest an în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB).…
20:00, 21.11.2023
Sute de români cu probleme la plata ratelor și-au renegociat creditul prin CSALB
Sute de români cu probleme la plata ratelor și-au renegociat creditul prin CSALB. Aproape 700 de români care au credite bancare și au avut dificultăți la plata ratelor au reușit să renegocieze condițiile de creditare…
16:01, 21.11.2023
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: Peste 2.640 de consumatori au solicitat de la începutul anului o negociere cu băncile…
”Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare găsită de consumatori şi bănci în urma negocierilor desfăşurate în acest an în cadrul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar…
21:15, 13.11.2023
Ai întrebări pentru Banca Transilvania și conciliatorul CSALB? Pune-le în direct, pe 14 noiembrie de la ora 16.00!
Creșterea costului vieții și, implicit, a dobânzilor la credite au afectat veniturile multor familii începând cu anul 2022. Una dintre soluțiile pe care le au clienții băncilor este solicitarea unei negocieri cu…
18:01, 04.11.2023
Iosif Petschovschi este din nou acasă, în fața stadionului pe care joacă echipa sa mult-iubită
Astăzi a avut loc festivitatea de dezvelire a statuii marelui Iosif Petschovschi, cel considerat drept cel mai valoros fotbalist din istoria clubului UTA, în fașa Srenei Francisc Neuman. Statuia, amplasată la inițiativa…
16:15, 27.10.2023
SOLUȚIONARE LITIGII ÎN DOMENIUL BANCAR Consumatorii au găsit soluţia negocierii cu banca sau IFN-ul, prin intermediul CSALB
În ceea ce priveşte modul în care respondenţii la un sondaj CURS, care au avut probleme în relaţia cu banca sau IFN-ul (instituții financiare nebancare) în perioada 2022-2023, şi-au rezolvat aceste probleme, 33%…
08:40, 21.10.2023
DE BINE – Scade numărul proceselor dintre consumatori și bănci, crește cel al împăcărilor
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a anunțat recent că a scăzut numărul proceselor dintre consumatori și bănci. Potrivit CSALB, dacă în perioada 2015 – 2016 erau aproximativ…
13:35, 18.10.2023
Numărul proceselor dintre consumatori și bănci s-a redus cu 1.000 în ultimul an
Negocierile încheiate cu împăcarea părților în cadrul CSALB au crescut cu 20% Numărul proceselor dintre consumatori și bănci este la cel mai scăzut nivel din 2015, anul înființării Centrului de Soluționare Alternativă…
17:45, 26.09.2023
Ai întrebări pentru banca ta? Intră în direct cu CSALB!
Creșterea costului vieții și, implicit, a dobânzilor la credite au afectat veniturile multor familii începând cu anul 2022. Una dintre soluțiile găsite de clienții băncilor a fost solicitarea unei negocieri cu…
19:30, 08.09.2023
Românii nu fac față prețurilor - Costul vieții, uriaș, renunță la mâncare și vacanțe ca să aibă cu ce trăi - Date alarmante | Sondaj CURS
Creșterea costului vieții, în special din cauza scumpirii utilităților și a alimentelor, a afectat majoritatea consumatorilor români, potrivit sondajului CURS realizat la nivel național, în luna iulie, la cererea…
16:10, 07.09.2023
Românii nu fac față prețurilor - Costul vieții, uriaș, renunță la mâncare și vacanțe ca să aibă cu ce trăi - Sondaj CURS - Date alarmante
Creșterea costului vieții, în special din cauza scumpirii utilităților și a alimentelor, a afectat majoritatea consumatorilor români, potrivit sondajului CURS realizat la nivel național, în luna iulie, la cererea…
18:10, 11.07.2023
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar: În primele şase luni din 2023 băncile au acceptat spre negociere 420 cereri trimise…
”În primele şase luni din 2023 băncile au acceptat spre negociere 420 cereri trimise de consumatorii de servicii financiare către Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Apetitul…