Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

09:35, 16.06.2022

STUDIU: Nivelul de satisfacție al clienților din România, la cote alarmant de scăzute

Studiile efectuate în ultimii ani asupra gradului de satisfacție al clienților față de serviciile oferite de către clinicile medicale, farmaciile, benzinăriile, băncile sau magazinele din România indică un nivel…




10:40, 21.05.2020

Saloanele de infrumusetare, pregatite sa-si intampine clientii

87% din angajatii saloanelor de infrumusetare au transmis clientilor increderea ca au luat toate masurile de protectie necesare, dar doar 15% dintre afaceri au afisat  vizibil, pe website, masurile de protectie…




10:55, 15.03.2018

Cum vorbesc medicii cu pacienţii

Un studiu practic despre comunicarea dintre medicii de familie şi pacienţi a fost realizat recent de către Colegiul pacientilor (CP) și „Asociația din grijă pentru Client”, în programul „Empatie sau indiferență?”.…




08:02, 08.04.2017

Un studiu de mystery shopping arata cat de importanta este relatia cu clientii pentru un hypermarket

Nivelul mediul obtinut de lanturile de hypermarketuri in ceea ce priveste serviciile oferite, atentia si amabilitatea personalului, este siutat intre 58 - 74%, conform unui studiu de mystery shopping efectuat de…




13:38, 10.02.2017

Patru clienti din cinci sunt nemultumiti de serviciile oferite in benzinariile din Capitala. 30% din benzinarii nu au preturile afisate la pompa

Doar 20% din clientii sub acoperire se declara multumiti de servicile oferite in benzinariile din Bucuresti, in contextul in care angajatii s-au oferit sa ajute clientii in una din trei situatii, iar 30% dintre…




11:52, 10.02.2017

Studiu "clientul misterios" în benzinării. Cum se poartă angajaţii cu şoferii veniţi să facă plinul

Atitudinea pasivă a angajaţilor din benzinării se observă deseori de la prima interacţiune, potrivit studiului de ”mistery shopping”, efectuat la finele lunii ianuarie. Astfel, doar în una din trei situaţii angajaţii…




23:50, 13.07.2015

Studiu: Calitatea serviciilor in domeniul stomatologic este la nivel mediu/ 47% din pacienti nu sunt pe deplin multumiti

Aproximativ 47% din pacientii celor mai importanti jucatori de pe piata dentara din Romania nu sunt pe deplin satisfacuti de calitatea serviciului oferit, chiar daca actul medical in sine este, de cele mai multe…




12:48, 18.04.2014

Adevarul despre Mistery Shopping, serviciul care iti arata cat de mult te pretuiesc clientii INTERVIU

In SUA sau in vestul Europei, serviciile de Mistery Shopping reprezinta un instrument popular pentru stimularea angajatilor, dar si pentru obtinerea unei perspective realiste despre propria afacere. Totusi, piata…




04:40, 09.04.2013

Supermarket-urile au inregistrat deficiente majore la capitolul amabilitatea personalului

In goana dupa cele mai bune preturi, principalele lanturi de supermarket-uri au inregistrat deficiente majore la capitolul amabilitatea personalului, conform unui studiu de Mystery Shopping efectuat de VBS - Business…




06:26, 29.05.2012

Management for Customer Service Excellence, 14 Iunie Capital Plaza

VBS - Business Solutions va invita sa participati la simpozionul despre excelenta in relatia cu clientii - "Management for Customer Service Excellence" in data de 14 Iunie 2012 intre orele 10:30 - 18:30 la Capital…