Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

10:56, 28.11.2023

Ce cadouri preferă să achiziționeze românii de Crăciun?

Un sondaj realizat de Klarna, rețeaua globală de plăți și destinație de cumpărături bazată pe inteligență artificială (IA), dezvăluie obiceiurile de cumpărare ale românilor în perioada Sărbătorilor. Potrivit sondajului,…




14:45, 23.11.2023

De la Gen Z la Baby Boomers. Ce contează pentru fiecare generație când vine vorba de locul de muncă

Raport CBRE România CBRE, lider global și național în servicii și investiții imobiliare comerciale, a lansat studiul „Return to Office 2023 – Generations Choose Destinations 2023”, un raport special care sintetizează…




00:10, 22.11.2023

Transportul public, facilitatea cea mai importantă pentru cei care merg la locul de muncă (studiu)

Transportul public rămâne în continuare facilitatea cea mai importantă indiferent de generaţie, 70% dintre respondenţii studiului rezonând cu această idee, conform studiului „Return to Office 2023 – Generations…




12:01, 21.11.2023

Ce așteptări au angajații români când vine vorba de locul de muncă, în funcție de generație: Z, Y, X și Baby Boomers (studiu 2023)

Aproape jumătate dintre angajații români, indiferent de generația din care fac parte, vor să nu meargă la birou în zilele de vineri, iar o treime în zilele de luni, potrivit unui studiu care arată ce contează cel…




10:40, 21.11.2023

STUDIU: Transportul public, facilitatea cea mai importantă pentru cei care merg la locul de muncă

STUDIU: Transportul public, facilitatea cea mai importantă pentru cei care merg la locul de muncăTransportul public rămâne în continuare facilitatea cea mai importantă indiferent de generaţie, 70% dintre respondenţii…




08:30, 21.11.2023

Ce i-ar determina pe români să se întoarcă la birou: cât de mult contează distracția de după program

Preferințele la locul de muncă și modul de lucru ale Generațiilor Z, Y, X și Baby Boomers, au fost sintetizate recent de CBRE în studiul „Return to Office 2023 – Generations Choose Destinations 2023”.




17:10, 19.07.2023

​Cum să lucrezi pentru un idiot. Ce iubesc și ce urăsc 4 generații de angajați la liderii lor

Patru generații de angajați se ciocnesc în echipele care muncesc în diverse organizații: de la aproape pensionarii Baby Boomers, la Generația X (cei trecuți de 40 de ani), până la Generația Y sau „millennials”…




18:41, 27.06.2023

Doar 9% dintre români se identifică drept LGBT+

Potrivit unui sondaj Ipsos efectuat recent în 30 de state, la nivel global, dar şi în România, 9 persoane adulte din 100 de se identifică ca LGBT+. Procentul adulților care se identifică LGBT+ variază în funcție…




15:15, 27.03.2023

Principalele motive de îngrijorare ale românilor în 2023

Am asistat cu toții la schimbări majore în anul 2022, atât la nivel organizațional, cât și în viața de zi cu zi. Antreprenorii și persoanele de decizie din companii cu care am interacționat pe parcursul anului…




17:11, 17.02.2023

SONDAJ: 69% dintre consumatorii la nivel global şi-au redus cheltuielile neesenţiale, pe măsură ce scumpirile au atins niveluri record peste tot în lume

”Peste două treimi (69%) dintre consumatorii de la nivel global şi-au redus cheltuielile neesenţiale şi majoritatea (96%) au adoptat comportamente de economisire, în contextul în care scumpirile au atins niveluri…




14:25, 13.02.2023

În criza costurilor de trai, românii sunt cei mai dispuși să împartă bunurile cu partenerul

Studiu HMD Global Bunurile pe care suntem cei mai dispuși să le împărțim cu un partener de viață sunt mâncarea și tehnologia În comparație cu alte generații, cei din generația „Millennials” sunt mai predispuși…




13:05, 12.12.2022

STUDIU: Inflaţia, invadarea Ucrainei şi accesibilitatea serviciilor medicale sunt principalele motive de îngrijorare ale românilor. 30% dintre consumatori…

”Inflaţia este principala îngrijorare pentru două treimi dintre consumatorii din România, aceasta fiind urmată de invazia din Ucraina şi costul serviciilor medicale”, potrivit studiului “Consumer Sentiment Survey”…




02:11, 09.11.2022

Care este vârsta exactă la care oamenii îmbătrânesc - Semnele ascunse pe care puțini le recunosc

Primele semnale percepute de oameni ca „indicatori ai îmbătrânirii” apar după vârsta de 40 de ani. Asta indică un sondaj realizat în SUA.A fost identificată vârsta exactă la care oamenii simt că încep să îmbătrânească:…




00:30, 08.09.2022

7 din 10 români alocă maximum 25 de euro pe lună pentru educaţie

Aproape 70% dintre români cheltuiesc pentru educaţie cel mult 25 de euro pe lună, în timp ce 7% preferă să utilizeze resurse de învăţare gratuite, arată un studiu realizat de platformă de educaţie online dedicată…




14:35, 07.09.2022

Câți bani dau românii pe educație. Sondaj: 7% folosesc resurse gratuite de învățare

Aproape 70% dintre romani cheltuiesc pentru educatie cel mult 25 de euro pe luna, in timp ce 7% prefera sa utilizeze resurse de invatare gratuite, arata un studiu realizat de platforma de educatie online dedicata…




11:10, 27.08.2022

Industria destinată animalelor de companie arată rezistență la recesiune

Pentru investitori, industria destinată animalelor de companie ar putea fi un sector care merită urmărit în aceste vremuri tulburi. Piața produselor și serviciilor legate de animalele de companie a crescut constant…




07:50, 08.08.2022

CNBC: George Clooney a produs tequila, Ryan Reynolds gin, în timp ce vedetele feminine preferă vinul

”De obicei îmă foloseam de asctorie pentru a-mi plăti chiria”, a spus Clooney pentru The Sunday Times, după acordul de vânzare a companiei Casamigos. Acest lucru a declanşat o goană după aur a unor antreprenori…




14:10, 04.08.2022

Vizionarea programelor TV și a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru majoritatea consumatorilor

Studiu Deloitte Vizionarea programelor TV și a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru consumatorii de toate vârstele, potrivit celei mai recente ediții a raportului Deloitte Digital…




11:36, 04.08.2022

Studiu: Tinerii din generația Z preferă jocurile video, în locul vizionării programelor TV și a filmelor

Aproape un sfert dintre reprezentanții Generației Z (24%) pun jocurile video pe primul loc, ca activitate favorită de divertisment, comparativ cu doar 16%, care aleg să se uite la televizor și la filme acasă, potrivit…




07:05, 03.12.2021

Baby Boomers, Generația X, Millennials și Generația Mobilă. Cum se comportă fiecare la locul de muncă

Spune-mi din ce generație ești, ca să-ți spun cum muncești. Fie că vorbim de Baby Boomers, sau X,Y și Z, cele 4 generații active de pe piața muncii, fiecare dintre ele este caracterizată de valori, ambiții și stiluri…




06:30, 02.12.2021

Spune-mi din ce generație ești ca să-ți spun cum muncești. O analiză a comportamentului profesional a celor 4 generații: Baby- Boomers, generația X, Y…

Patru generații diferite sunt active pe piața muncii: Baby- Boomers, Generația X, Generația Y (Millennials) și cea mai tânără generație, Generația Z, fiecare dintre ele fiind caracterizată de valori, ambiții…




19:45, 20.10.2021

5 elemente de bază de luat în considerare înainte de a înființa o afacere de comerț electronic

Cu siguranță pandemia a adus numeroase schimbări în viața noastră și ne-a obligat să ne schimbăm comportamentele sociale sau legate de cumpărături, astfel încât să ne simțim în siguranță. La rândul lor antreprenorii…




12:00, 28.01.2021

Consumatorii din generația X se vor întorce la obiceiurile de cumpărare pre-pandemie - studiu

​Generațiile X și Baby Boomers sunt mai predispuse să abandoneze unele dintre noile comportamente referitoare la shopping-ul online și să se întoarcă vechile obiceiuri, comparativ cu cei mai tineri, arată…




10:11, 20.10.2020

Studiu: Tinerii, dezamăgiți de sistemul democratic din cauza inegalităților economice

Tinerii sunt mai puţin satisfăcuţi de democraţie şi mai dezamăgiţi în prezent decât în orice altă perioadă a ultimului secol, mai ales în Europa, America de Nord, Africa şi Australia, relevă un studiu realizat…




10:10, 20.10.2020

Satisfacţia tinerilor faţă de democraţie, în declin la nivel global din cauza inegalităţilor (studiu)

Tinerii sunt mai puţin satisfăcuţi de democraţie şi mai dezamăgiţi în prezent decât în orice altă perioadă a ultimului secol, mai ales în Europa, America de Nord, Africa şi Australia, relevă un studiu realizat…




18:25, 20.12.2019

Industria de lux investește în marketing digital

Companiile producătoare de bunuri de lux investesc puternic în marketing digital, inclusiv în platformele de socializare, și se concentrează pe inteligența artificială și big data pentru a-și consolida relația…




12:38, 20.12.2019

Deloitte: companiile de bunuri de lux investesc puternic în marketing digital și folosesc inteligența artificială și big data

Companiile de bunuri de lux investesc puternic în marketing digital, inclusiv în platformele de socializare, și se concentrează pe inteligența artificială și big data pentru a-și consolida relația cu clienții,…




17:15, 16.10.2019

Raport: 65% dintre angajaţi sunt încântaţi şi recunoscători pentru faptul că au colegi de muncă roboţi

Rezultatele sondajului citat arată, totodată, că 50% dintre oameni ar apela la un robot în loc să-şi consulte managerul, pentru sfaturi, iar 82% dintre cei chestionaţi consideră că roboţii pot face lucrurile mai…




15:12, 24.09.2019

Vitacom Electronics, companie fondata in 1991, face analiza mediului de business pentru tinerii antreprenori romani

Vitacom Electronics, companie romaneasca fondata in 1991, organizeaza anual conferinta Consumer Electronics & Accessories Resellers (CEARC). In urma celei mai noi editii, derulata pe 17 septembrie 2019, compania…




13:03, 22.08.2019

Tinerii români de până în 40 de ani au rezervat cu 12% mai multe vacanţe prin agenţii, în ultimul an

Astfel, conform J'Info Tours, aproximativ 80% dintre tineri din această categorie preferă circuitele pe continentul american, Statele Unite ale Americii fiind una dintre destinaţiile pe care se observă o creştere…