Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Abonaţii la serviciile telecom trebuie să verifice condiţiile contractuale semnate, înainte de a solicita rezilierea contractului (ANCOM)

Publicat:

Utilizatorii de servicii de telecomunicatii pot solicita rezilierea unui contract incheiat cu un furnizor de servicii de telefonie, internet sau televiziune, insa inainte de a face acest pas trebuie sa verifice conditiile contractuale pentru care si-a dat acordul, informeaza pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM).

Conform unui comunicat al arbitrului telecom, transmis joi AGERPRES, in momentul in care va solicita incetarea contractului incheiat cu un furnizor de servicii de comunicatii electronice, utilizatorul trebuie sa tina cont de cateva…

Citeste articolul mai departe pe agerpres.ro…  

Sursa articol: agerpres.ro


Stiri pe aceeasi tema

Intarirea relațiilor bilaterale intre ANCOM și Emiratele Arabe Unite prin memorandum de colaborare

17:30, 19.04.2024 - In cadrul vizitelor de lucru organizate de Guvernul Romaniei in statele din Golful Persic, Președintele ANCOM, Valeriu ZGONEA, a semnat joi dupa-amiaza cu omologul sau din Emiratele Arabe Unite Memorandumul de Ințelegere privind facilitarea cooperarii și a schimbului de informații in domeniul comunicațiilor…

ANCOM-ul lui Zgonea, acuzat ca face o Militie a Internetului

18:15, 04.04.2024 - Parlamentari USR acuza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de intentia de a crea o Militie a Internetului sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la fel ca restul…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

ANCOM: condițiile și regulile de comunicare prin intermediul noului serviciu electronic „My ANCOM”

13:20, 25.03.2024 - Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații lanseaza astazi in consultare publica proiectul de decizie privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului electronic „My ANCOM”. Noul serviciu dezvoltat de ANCOM pune la dispoziția furnizorilor din domeniul comunicațiilor…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?