Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Veste bună de la ANCOM, scad tarifele convorbirilor telefonice de la 1 ianuarie 2020

Publicat:

pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) propune reducerea cu 10% a tarifelor pentru convorbirile pe mobil, pana la cel mult 0,76 eurocenti/minut, incepand cu 1 ianuarie 2020, ca masura tranzitorie pana la adoptarea unui tarif de terminare a apelurilor la puncte mobile unic la nivel european preconizata a avea loc pana la finalul anului 2020, a anuntat vineri reglementatorul, intr-un comunicat.

"ANCOM a propus, ca masura tranzitorie, pana la adoptarea unui tarif de terminare a apelurilor la puncte mobile unic la nivel european preconizata a avea…

Citeste articolul mai departe pe rtv.net…  

Sursa articol: rtv.net


Stiri pe aceeasi tema

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

Legea prin care ANCOM devine coordonatorul serviciilor digitale, promulgata de catre Klaus Iohannis

12:55, 18.03.2024 - Actul normativ are ca obiect de reglementare transpunerea in legislatia nationala a Regulamentului (UE) 2022/2065 al Parlamentului European si al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o piata unica pentru serviciile digitale si de modificare a Directivei 2000/31/CE, precum si pentru modificarea…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Utilizatorii de servicii de comunicatii electronice au dreptul de a fi informati cu privire la atingerea unei limite de consum suplimentare valorii lunare a abonamentului

16:35, 29.02.2024 -  Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) informeaza utilizatorii de servicii de telefonie si de acces la internet din Romania despre obligatia furnizorilor de a oferi posibilitatea monitorizarii, in timp util, a nivelului consumului acestor servicii, respectiv…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…

Autoritatea din Comunicatii a primit in 2023 peste 3.800 de reclamatii vizand servicii de comunicatii electronice si de servicii postale. 70% au vizat serviciile de comunicatii electronice. Vodafone, furnizorul cel mai frecvent reclamat

18:56, 31.01.2024 - ”In cursul anului 2023, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?