Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Teamshare: Clienţii magazinelor de fashion, cei mai mulţumiţi consumatori din online

Publicat:

Magazinele de fashion au cea mai buna rata de atragere si retentie a traficului online, dar si de conversie a vizitatorilor în clienti. Principalele metode care ajuta retailerii de moda sa multumeasca si sa loializeze consumatorii sunt atât stocul si diversitatea produselor, suficient de mari pentru a permite campanii promotionale constante, dar si campaniile de remarketing bine implementate, spun specialistii Teamshare, cea mai mare platforma de e-commerce 100% integrata din România.

Potrivit informatiilor Teamshare, marketing-ul joaca un rol esential în mentinerea…

Citeste articolul mai departe pe agora.ro…  

Sursa articol: agora.ro


Stiri pe aceeasi tema

Magazinele PPC Energie din Alexandria, Craiova, Pitești și Slatina vor fi inchise in data de 1 Mai și in perioada Paștelui

09:26, 30.04.2024 - Magazinele PPC Energie din Alexandria, Craiova, Pitești și Slatina vor fi inchise miercuri, 1 Mai 2024, respectiv in intervalul 3-6 mai, in perioada Paștelui, zile libere legale. Serviciul de call center va fi disponibil in acest interval numai pentru informații in sistem automat, precum transmiterea…

Magazinele online din China, Temu si Shein, verificate de ANPC. Avertismentul autoritatilor pentru consumatori

17:10, 23.04.2024 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a anuntat, marti, ca verifica site-urile de cumparaturi Temu si Shein, iar comisarii institutiei ii sfatuiesc pe consumatori sa se informeze cu atentie inainte de achizitia unui produs, relateaza News.ro.ANPC precizeaza, intr-un comunicat…

Impactul economic al investițiilor din industria cazinourilor

16:36, 08.04.2024 - In ceea ce privește industria de gambling, Romania este considerata de mult drept un exemplu. Aici, jocurile online au fost legalizate abia in 2010, iar piața de jocuri de noroc a fost reglementata corespunzator in 2013. Acesta este și anul in care ONJN (Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc) apare…

ANALIZA: Magazinele online din Romania pierd aproximativ 30% din vanzari, in lipsa automatizarii proceselor operationale

11:55, 02.04.2024 - ”Magazinele online din Romania pierd aproximativ 30% din vanzari, in lipsa automatizarii proceselor operationale, potrivit unei analize a TARA Interactive, companie romaneasca de dezvoltare de software. Mai mult, doar aproximativ 5% dintre magazinele online romanesti apeleaza la automatizari de procese,…

Magazinele online din Romania pierd circa 30% din vanzari din cauza lipsei automatizarilor

09:41, 02.04.2024 - Magazinele online din Romania pierd aproximativ 30% din vanzari, in lipsa automatizarii proceselor operaționale, potrivit unei analize a TARA Interactive, companie romaneasca de dezvoltare de software

Carrefour a decis sa inchida definitiv jumatate din magazinele preluate de la Cora. Anunțul pe care trebuie sa-l știe clienții

15:56, 22.03.2024 - Nu cu mult timp in urma, Carrefour a cumparat magazinele Cora din Romania și au intrat intr-un proces de rebranding, care urmeaza sa fie finalizat la sfarșitul anului. Cu toate acestea, retailerul francez a decis sa inchida jumatate din magazinele Cora preluate. Carrefour inchide jumatate din magazinele…

Procentul magazinelor online care iși externalizeaza serviciile de logistica, in creștere continua

03:46, 21.03.2024 - Fulfill.ro, divizia de logistica de e-commerce a Mediapost Hit Mail, a inregistrat o creștere de 37% a cifrei de afaceri in 2023 – Fulfill.ro, divizia de logistica de e-commerce a Mediapost Hit Mail, cel mai mare integrator de servicii de marketing direct din Romania, a inregistrat in 2023 o creștere…

Balkan eCommerce Summit: Principalele provocari ale magazinelor online din CEE legate de vanzarile internaționale sunt livrarea (33%), managementul operațional (18%) și traducerile (12%)

03:40, 21.03.2024 - Principalele provocari pentru magazinele online din CEE legate de vanzarile internaționale sunt gestionarea livrarilor (33%), managementul operațional (18%) și traducerea și localizarea (12%), conform unui studiu co-dezvoltat de Mediapost Hit Mail Bulgaria alaturi de partenerii eCommerce Academy, organizatori…


Ce parere ai despre aceasta stire?