Primaria Comunei Grindu, Judetul Tulcea angajeaza asistent medical comunitar. Cine poate participa la concurs
Publicat:Primaria Comunei Grindu, Judetul Tulcea, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale, de executie, vacante, de asistent medical comunitar.Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt: nivelul studiilor ndash; studii medii superioare; vechime in specialitatea studiilor necesara ocuparii postului ndash; nu se solicita.Concursul se va organiza conform calendarului urmator: 03 noiembri ...
Citeste articolul mai departe pe ziuaconstanta.ro…
Sursa articol: ziuaconstanta.ro
Stiri pe aceeasi tema
Spitalul Municipal Mangalia, judetul Constanta angajeaza asistent medical pentru Sectia Obstetrica ginecologie
21:46, 18.04.2024 - Spitalul Municipal Mangalia, judetul Constanta scoate la concurs un post vacant de asistent medical, specialitatea medicina generala PL , norma intreaga ndash; Sectia Obstetrica ginecologie.Conditii specifice pentru ocuparea postului :a diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta sau diploma…
Angajari Constanta: Spitalul Municipal Medgidia angajeaza! Detalii
15:50, 02.04.2024 - Spitalul Municipal Medgidia cu sediul in municipiul Medgidia, Str. Ion Creanga nr.18, organizeaza concurs conform H.G. nr.1336 2022 cu modificarile si completarile ulterioare, respectand prevederile O.U.G. nr.115 2023, pentru urmatoarele posturi vacante:ndash; 1 post vacant de asistent medical principal…
Centrul Regional de Transfuzii Sanguine Constanta angajeaza biolog. Cine poate participa la concurs
07:11, 29.03.2024 - Centrul Regional de Transfuzii Sanguine Constanta cu sediul in Constanta str. Nicolae Iorga nr. 85 organizeaza concurs examen pentru ocuparea unui post vacant de biolog S perioada nedeterminata, cu durata timpului de lucru de 7 ore zi, 35 ore pe saptamana, corespunzator functiei contractuale de executie…
Concurența acerba la SJU Vaslui: zece candidați pe loc, la concursul de angajare pentru asistent medical debutant
23:40, 20.03.2024 - BATALIE… Concurența pentru obținerea unui post in Spitalul Județean de Urgența Vaslui (SJU) este una acerba. Cea mai mare batalie, de 10 candidați/loc, s-a inregistrat pentru posturile de asistent medical debutant, unde pentru 5 posturi s-au inscris 51 de candidați. Pentru a evita orice fel de discuții,…
Primaria Comunei Crucea, judetul Constanta angajeaza. Ce post este scos la concurs
14:31, 12.03.2024 - Primaria Comunei Crucea, judetul Constanta a scos la concurs un post vacant de consilier debutant la compartimentul Urbanism si programe de dezvoltare. Postul este pe perioada determinata 01.04.2024 ndash; 16.01.2026.Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei…
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sfantul Apostol Andrei, Constanta angajeaza. Ce post este scos la concurs
11:01, 05.03.2024 - Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sfantul Apostol Andrei", Constanta scoate la concurs un post vacant de asistent medical generalist PL ndash; UPU SMURDConditii specifice de participare:ndash; diploma de scoala sanitara postliceala sau prin echivalare conform HG 797 1997;Concursul se va desfasura…
Primaria Orasului Harsova, judetul Constanta face angajari! Ce post este scos la concurs
12:20, 02.03.2024 - Primaria Oras Harsova, judetul Constanta scoate la concurs un post de asistent medical, gradul profesional debutant.Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:bull; studii postliceale superioare de asistent medical generalist absolvite cu…
Angajari Constanta: Posturi vacante la Spitalul Clinic de Boli Infectioase Constanta. Vezi daca indeplinesti cerintele
08:45, 17.02.2024 - Spitalul Clinic de Boli Infectioase Constanta organizeaza concurs la sediul unitatii din Constanta, Bld.Ferdinand nr.100, pentru ocuparea functiilor contractuale de executie vacante, perioada nedeterminata in baza H.G. nr.1336 2022 cu modificarile si completarile ulterioare, respectand prevederile O.U.G.…