Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Poveste adevărată: "... Am luat rapid cina şi am mers în camera de hotel unde am făcut dragoste ca nebunii" A doua zi...

Publicat:

l-am cunoscut in tren și nu mi-a trecut nicio clipa prin minte ca intre noi s-ar putea infiripa ceva. Eu eram divorțata, el…in prag de desparțire. Pare ciudat, dar, dupa o noapte de amor, a realizat ca nu vrea sa-și piarda familia.

Ma urcasem in ultimul moment ii acceleratul spre Brașov, unde ma duceam intr-o delegație. Ni era aglomerat, așa cum credeam. in compartiment, se afla o singura persoana, un barbat pe al carui chip am citit de 1; inceput o tristețe fara margini. cand ieșea pe culoar ca sa se mai dezmorțeasca. Am intrat in vorba cu el, dii curiozitate, dar și ca sa treaca…

Citeste articolul mai departe pe rtv.net…

Sursa articol: rtv.net

Stiri pe aceeasi tema

Spitalul Orașenesc Victoria iși suspenda activitatea pe durata Sarbatorilor de Paști, din lipsa de medici

22:50, 02.05.2024 - Spitalul din orașul Victoria, județul Brașov, este inchis in perioada 2-6 mai, din cauza ca unitatea medicala nu are medici dispuși sa faca garzi in aceasta perioada. Pacienții care au urgențe vor trebui sa mearga catre alte centre pentru a se trata, precum cele din Fagaraș sau Brașov, potrivit Europa…

Un barbat a platit 200 de dolari pentru o camera la un hotel celebru din New York, apoi a stat acolo gratis timp de 5 ani

11:40, 13.04.2024 - Un barbat a rezervat o noapte de cazare la un hotel din orașul New York, pentru care a platit 200,57 de dolari, dar a locuit acolo timp de 5 ani fara sa plateasca nimic in plus. Totuși, acum a fost arestat pentru frauda și risca sa ajunga la inchisoare, relateaza Business Insider.

Știința vrea Rapidul la picioare și aplauze din tribune

00:20, 04.03.2024 - Universitatea Craiova și Rapid București se intalnesc astazi, de la ora 20.00, pe stadionul „Ion Oblemenco“, intr-o partida care incheie etapa a 29-a, penultima din campionatul regular al Superligii. Confruntarea va fi arbitrata de Marian Barbu (Fagaraș). Acesta va fi ajutat la cele doua linii de Stelian…

„A fost viața și sufletul nostru”. Un copil de 10 ani, electrocutat mortal in camera de hotel, cand era in vacanța cu familia in UK

10:40, 28.02.2024 - Un baiețel de 10 ani a murit tragic, dupa ce s-a electrocutat intr-o camera de hotel din Anglia. Copilul era in vacanța cu familia și s-a stins la patru zile dupa incident, scrie observatornews.ro .

Toți il cunosc pe Florin Busuioc, dar puțini știu cum arata soția lui. Cu ce se ocupa Liliana, de fapt

17:45, 19.02.2024 - Cu toții il cunoaștem pe Florin Busuioc, cel care ne aduce in fiecare zi cele mai recente știri meteo, insa nu mulți cunosc detalii despre viața lui personala. Cum arata soția lui și cu ce se ocupa, aflați in randurile urmatoare. Cine este soția lui Florin Busuioc Florin Busuioc, unul dintre cei mai…

Prefectul Catalin Vasii: Parinții trebuie ajutați sa conștientizeze ca preventia consumului de droguri in randul copiilor incepe in familie

11:00, 10.02.2024 - Prefectul Catalin Vasii a vorbit despre acțiunile de prevenire, informare și conștientizare a riscurilor asociate consumului de droguri in randul copiilor si tinerilor, la nivelul judetului Brasov. Prefectul județului Brașov, Mihai Catalin Vasii, a prezidat vineri o intalnire de lucru cu reprezentanti…

SURSE Nicio zi fara...Salam - Manelistul este chemat la poliție pentru audieri in cazul presupusei violențe din camera de hotel

10:05, 09.02.2024 - Cantarețul de manele Florin Stoian zis și Florin Salam ar fi fost citat de anchetatorii de la secția 1 de Poliție din Capitala in legatura cu dosarul deschis la inceputul acestui an la sesizarea unei  parți vatamate feminine care a acuzat ca ar fi fost agresata fizic de catre acesta intr-o camera de…

Ce parere ai despre aceasta stire?