Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Edenred România lansează unul dintre cele mai mari programe naționale de susținere a restaurantelor, oferind 20.000 de mese gratuite

Publicat:

Odata cu redeschiderea tuturor restaurantelor, Edenred Romania lanseaza  programul „More than Ever”, prin care sprijina restaurantele, cantinele, firmele de catering și cafenelele sa iși reia mai ușor activitatea obișnuita, dupa o perioada in care tot sectorul HORECA a fost blocat, in contextul pandemiei de COVID-19. In cadrul campaniei, Edenred iși propune sa susțina aceasta industrie și sa invite cat mai mulți beneficiari de carduri de masa in restaurante, oferind contravaloarea a 20.000 de mese gratuite, de care angajații romani se pot bucura in rețeaua de comercianți parteneri din program,…

Citeste articolul mai departe pe amosnews.ro…  

Sursa articol: amosnews.ro


Stiri pe aceeasi tema

PPC blue este noua marca a PPC pentru segmentul mobilitații electrice in Romania

15:50, 12.04.2024 - Compania de mobilitate electrica din cadrul grupului de companii PPC din Romania adopta o noua identitate de brand – PPC blue. Noua marca este simbolizata prin litera „e” care incorporeaza calitațile brandului PPC blue – mobilitate, viteza, tehnologie, inovație, eficiența. „Mobilitatea electrica este…

IPJ Argeș și Asociația EDUXANIMA lanseaza o campanie impotriva abuzului asupra animalelor

08:35, 09.04.2024 - Organizatia Eduxanima și Inspectoratul de Politie Judetean Arges se unesc pentru a lansa o campanie cruciala, pentru reducerea abuzului fața de animale si pentru conștientizarea importantei protejarii acestora – prima campanie din Romania derulata in acest scop in cadrul unui parteneriat public- privat.…

MAE lanseaza campania Born in NATO la Colegiul National Sfantul Sava“ din Bucuresti

19:15, 28.03.2024 - Ministerul Afacerilor Externe a lansat, joi 28 martie, campania "Born in NATO", cu ocazia implinirii a 20 de ani de la aderarea Romaniei la Alianta Nord Atlantica si a 75 de ani de la fondarea NATO. Evenimentul de lansare a fost gazduit de Colegiul National "Sfantul Savaldquo; din Bucuresti si s a desfasurat…

Precedent interesant și pentru Romania: cum au rezolvat alții procesele pentru achiziția de vaccinuri Covid-19

09:56, 23.02.2024 - Romania este data in judecata de compania Pfizer pentru ca refuza sa mai plateasca doze de vaccin impotriva Covid-19. Situația nu este una singulara, in plan internațional existand mai multe procese de acest tip, informeaza News.ro. Spre exemplu, compania Novavax și ONG-ul Gavi au avut o disputa…

Romania, in proces cu Pfizer: Compania cere plata pentru 29 de milioane de doze de vaccin anti-COVID

08:30, 21.02.2024 - A fost stabilit un calendar al procesului dintre Pfizer si Romania, initiat pe tema vaccinurilor anti-COVID, iar in urmatoarele patru luni se vor putea depune documente. In cadrul procedurii, compania farmaceutica solicita plata pentru aproape 29 de milioane de doze de vaccin. ”In contextul in care…

Procesul statului roman cu Pfizer. Rafila: S-a finalizat procedura de selectie a companiei care sa reprezinte Romania la Bruxelles

22:36, 15.02.2024 - ”Guvernul Romaniei a aprobat ca Ministerul Finantelor sa reprezinte statul roman in acest litigiu commercial si in alte litigii. Din cate stiu, s-a finalizat procedura de alegere de selectie a companiei care sa reprezinte statul roman la Bruxelles, in acest proces, asa ca suntem pe drumul cel bun. Important…

Inșelatorie in numele Hidroelectrica

18:05, 09.02.2024 - Producatorul de energie Hidroelectrica avertizeaza ca au aparut in mediul online clipuri video contrafacute, folosind tehnologia „deepfake”. ”Hidroelectrica informeaza publicul cu privire la aparitia in mediul online a unor clipuri video contrafacute, folosind tehnologia „deepfake”. Acestea includ persoane…

Hidroelectrica avertizeaza cu privire la cresterea tentativelor de frauda online, care utilizeaza clipuri video „deepfake”

17:55, 09.02.2024 - ”Hidroelectrica informeaza publicul cu privire la aparitia in mediul online a unor clipuri video contrafacute, folosind tehnologia „deepfake”. Acestea includ persoane publice, artisti si vedete TV, promovand in mod fals tranzactionarea actiunilor companiei Hidroelectrica. Subliniem cu fermitate ca aceste…


Ce parere ai despre aceasta stire?