Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Calitatea serviciilor telecom, în scădere

Publicat:

Autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM) a primit anul trecut 1.684 de plangeri de la utilizatorii de comunicatii, cu 46% mai mult fata de 2013, aproape jumatate vizand aspecte privind derularea contractelor incheiate in scris sau la distanta cu operatorii.

Datele ANCOM arata ca cele mai multe reclamatii formulate de utilizatori s-au referit la serviciile de comunicatii electronice furnizate de RCS&RDS - 18%, Telekom România Mobile Communications (fosta Cosmote România) - 15%, Vodafone România - 13%, Orange România - 12% si Telekom România Communications…

Citeste articolul mai departe pe puterea.ro…  

Sursa articol: puterea.ro


Stiri pe aceeasi tema

In ce condiții se pot incheia contractele la distanța pentru serviciile de comunicații electronice

15:10, 03.04.2024 - Intr-o lume tot mai digitalizata, atat furnizoriide servicii de comunicații electronice, cat și utilizatorii aleg, tot mai des, sa incheiecontractela distanța pentru furnizarea acestor servicii. ANCOM raspunde acestei tendințe cu reglementari riguroase pentru a asigura o relație contractuala corecta…

ANCOM: Cresterea masiva a numarului de reclamatii ­vizand serviciile postale, un semnal de alarma

00:05, 29.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Scandal neașteptat la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave, aparute recent

16:55, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

DSA: Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM cu privire la tipul serviciilor oferite

16:35, 07.03.2024 - ANCOM a lansat in consultare publica proiectul de decizie privind procedura de informare pentru furnizorii de servicii intermediare. Proiectul de decizie stabilește anumite aspecte procedurale menite sa contribuie la aplicarea normei naționale elaborate pentru aplicarea Regulamentului privind serviciile…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Autoritatea din Comunicatii: Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM cu privire la tipul serviciilor oferite

15:00, 07.03.2024 - ”ANCOM a lansat in consultare publica proiectul de decizie privind procedura de informare pentru furnizorii de servicii intermediare. Proiectul de decizie stabileste anumite aspecte procedurale menite sa contribuie la aplicarea normei nationale elaborate pentru aplicarea Regulamentului privind serviciile…


Ce parere ai despre aceasta stire?