Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

ANCOM propune desemnarea CNPR ca furnizor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale

Publicat:

ANCOM lanseaza in consultare publica proiectul de decizie privind desemnarea Companiei Nationale Posta Romana (CNPR) ca furnizor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale, pentru perioada 1 ianuarie 2020 – 31 decembrie 2024, in vederea furnizarii de catre aceasta a tuturor serviciilor din sfera serviciului universal, pe intregul teritoriu national. Procedura de desemnare a furnizorului de serviciu universal Conform prevederilor legale in vigoare, ANCOM are obligatia de a desemna, pana la data de 31 decembrie 2019, unul sau mai multi furnizori de serviciu universal pentru a asigura…

Citeste articolul mai departe pe amosnews.ro…  

Sursa articol: amosnews.ro


Stiri pe aceeasi tema

Cumparari directe: Primaria Constanta cumpara servicii postale (DOCUMENT)

10:30, 23.03.2024 - Primaria Municipiului Constanta a atribuit un contract prin cumparare directa privind achizitionarea serviciilor postale. Primaria Municipiului Constanta a atribuit un contract prin cumparare directa privind achizitionarea serviciilor postale. Conform site ului LicitatiaPublica.ro, valoarea totala este…

VIDEO. Cel puțin 40 de morți și 100 de raniți la Moscova. Kievul: „O provocare conștienta a serviciilor speciale rusești”

21:30, 22.03.2024 - Cel puțin 40 persoane au fost ucise și 100 ranite in incidentul armat care a avut loc, vineri, la sala de concerte Crocus City Hall din apropierea Moscovei, relateaza agenția rusa de presa de stat TASS. Kievul denunța „o provocare conștienta a serviciilor speciale rusești”. „Evenimentele de la Moscova…

Amenzi si confiscari in domeniul silvic. Rezultatele actiunii de la Constanta (FOTO)

16:25, 22.03.2024 - Politistii din cadrul Serviciului de Investigare a Infractiunilor de Mediu, in colaborare cu specialisti din cadrul Directiei Silvice Constanta, au efectuat o actiune de verificare a respectarii prevederilor legale in domeniul silvic.In urma activitatilor desfasurate, s a constatat ca, in cazul unuia…

Afacerea Detergentul: percheziții masive in Romania și Ungaria dupa o descoperire surprinzatoare la Tg. Mureș

16:10, 22.02.2024 - 41 de percheziții au loc in Romania și Ungaria, intr-o ancheta privind vanzarea ilegala de detergenți contrafacuți, in valoare de 856.000 de lei. Intr-un efort concertat intre autoritațile judiciare romane și cele maghiare, sub coordonarea Eurojust, a fost demarata o ampla investigație pentru documentarea…

Micropigmentarea sprancenelor: Ghid complet pentru incepatori

10:40, 02.02.2024 - Sprancenele joaca un rol esențial in definirea expresiei faciale și a frumuseții individuale. Pentru cele care cauta o soluție durabila și ușor de intreținut pentru a obține sprancene perfect conturate, micropigmentarea reprezinta o opțiune populara. Așadar, daca te pasioneaza sprancenele și te gandești…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…

Peste 3.800 de reclamații in piața telecom anul trecut. Topul operatorilor cu cele mai multe plangeri la ANCOM

18:40, 31.01.2024 - Autoritatea de reglementare in comunicații (ANCOM) a primit și soluționat anul trecut 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor poștale.

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?