Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Accesul la vaccinuri anticovid adânceşte inegalităţile în relansarea economică, trage un semnal de alarmă FMI, în actualizarea previziunilor mondiale; creşterea urmează să încetinească în India şi China

Publicat:

Accesul la vaccinuri a devenit principala linie de ruptura care imparte relansarea mondiala in doua blocuri”, subliniaza FMI in previziunile mondiale actualizate si publicate marti. De o parte se afla majoritatea economiilor avansate, care au acces la vaccinuri anticovid si ”se pot astepta la o normalizare a activitatii anul acesta”, iar de cealalta parte se afla tari care nu au sau au un acces redus la vaccinuri si ”vor continua sa se confrunte cu o reaparitie a infectiilor si o crestere a numarului mortilor din cauza covid-19”. (PIB) ar urma, astfel, sa creasca mai rapid…

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

Carburanții s-au ieftinit astazi

09:20, 16.05.2024 - Carburanții s-au ieftinit astazi! Stația Petrom de pe Șoseaua Virtuții din București, monitorizata de Economica , afișeaza pe data de 16 mai 2024 un preț al benzinei standard de 7,20 lei/litrul, in timp ce prețul motorinei standard este de 7,16 lei/litrul. Astazi. compania petroliera a coborat și prețul…

Au crescut presiunile politice asupra presei. Unde se afla Romania

10:05, 03.05.2024 - Presiunea politica asupra presei este in crestere in intreaga lume, desi jumatate din glob voteaza in acest an, avertizeaza Reporteri fara Frontiere (RSF) in clasamentul pe anul 2024 publicat vineri si citat de AFP. Norvegia ramane in fruntea acestui al 22-lea clasament al libertatii presei, in timp…

Presedintele WEF: ”Nu am vazut acest tip de datorii la nivel global de la razboaiele napoleoniene”

07:55, 29.04.2024 - Vorbind duminica la ”Intalnirea speciala pentru colaborare globala, crestere si energie pentru dezvoltare” a WEF din Riad, Arabia Saudita, el a avertizat ca rapoartele datoriilor globale sunt aproape de niveluri nemaivazute din anii 1820 si ca exista un risc de ”stagflatie” pentru economiile avansate.…

Industria auto se confrunta cu o schimbare de paradigma odata cu apariția și creșterea vanzarilor de mașini electrice

18:20, 11.04.2024 - Analiza Allianz Trade Dupa o redresare puternica inregistrata in 2023, analiștii prognozeaza o scadere a numarului de inmatriculari auto la 1.9% ca urmare a diminuarii cheltuielilor de consum – in special in China și Europa – și a unei creșteri economice globale sub nivelul așteptarilor. Inmatricularile…

Banca Mondiala: Cresterea economica din Asia de Est si Pacific este mai mare decat in restul lumii, dar China o incetineste

07:55, 02.04.2024 - ”Este o regiune care inca depaseste restul lumii, dar are rezultate insuficiente in raport cu propriul potential”, a declarat luni Aaditya Mattoo, economist-sef pentru Asia de Est si Pacific la Banca Mondiala, pentru emisiunea ”Street Signs Asia” de la CNBC. Cresterea economica in regiune este asteptata…

Prețul, prima condiție in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere

15:25, 25.02.2024 - Prețul domina deciziile de achiziție a mașinilor in piețele dezvoltate, cum ar fi Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), conform studiului Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study. In contrast, calitatea produsului primeaza pentru consumatorii din India (65%) și Asia de Sud-Est…

Un european, un american și un asiatic merg sa-și cumpere o mașina. La ce se uita mai atent fiecare dintre ei

13:25, 23.02.2024 - Prețul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru pentru consumatorii de pe piețele din Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est (62%), iar performanța vehiculelor, pentru cumparatorii…

Prețul, primul criteriu in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere in preferințele consumatorilor

12:40, 23.02.2024 - Studiu Deloitte Prețul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru urmatoarea mașina pentru consumatorii de pe piețele dezvoltate, inclusiv Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est…


Ce parere ai despre aceasta stire?