Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

14:16, 11.08.2022

Experiență nouă în interacțiunea clienților cu Banca Transilvania: Call Center Vizual

Banca Transilvania  și  FICX  (CallVU), companie specializată în customer experience cu sediul în San Francisco, lansează o premieră pe piața românească, Call Center Vizual, un mod nou de interacțiune a clienților…




15:06, 06.06.2022

Integrarea Idea::Bank în Grupul Banca Transilvania a intrat în linie dreaptă. Ce trebuie să știe clienții Idea::Bank despre perioada 10 – 14 iunie

Integrarea Idea::Bank în Grupul Financiar BT a intrat în etapa finală, așa încât până luni, 13 iunie a.c., va fi finalizată cesiunea către Banca Transilvania a unei părți din contractele încheiate între Idea::Bank…




14:45, 10.06.2021

Număr dedicat de Call Center pentru clienţii BT din străinătate. Care sunt soluţiile de banking la distanţă  

Clienţii din străinătate care au nevoie de informaţii sau asistenţă BT au la dispoziţie un număr de telefon dedicat. Românii care trăiesc în alte ţări au opţiuni de banking la distanţă pentru cele mai folosite…




11:35, 14.09.2020

Aplicatia BT Visual Help a crescut într-o lună cât într-un an, cu peste 80.000 de accesări în august

Clientii Bancii Transilvania folosesc tot mai mult BT Visual Help pentru banking prin telefon:  aproape 500.000 de sesiuni online au fost realizate in primele opt luni ale anului pentru gestionarea banilor, dintre…




15:42, 06.05.2020

Clienţii Băncii Transilvania pot solicita deschiderea unui cont de PFA prin BT Visual Help

Opţiunile noi din BT Visual Help ajută clienţii să aplice pentru facilităţi care îi ajută să gestioneze provocările acestei perioade, cum ar fi amânarea plăţii ratelor sau deschiderea unui cont de PFA (persoană…




15:22, 06.05.2020

Clienții Băncii Transilvania pot solicita amânarea ratelor și deschiderea unui cont de PFA prin BT Visual Help

Aplicatia BT Visual Help vine cu noutati care completeaza solutiile de banking online ale Bancii Transilvania. Optiunile noi din BT Visual Help ajuta clientii sa aplice pentru facilitati care ii ajuta sa gestioneze…




09:25, 26.03.2020

BT: Circa 12.000 de persoane și 1500 de firme au aplicat pentru facilitățile de criză pe care le oferim. ATM-urile functionează normal si la capacitate…

Aproximativ 12.000 clienti persoane fizice au apelat la Banca Transilvania, prin Call Center, pentru a aplica pentru facilitatea oferita de banca, pentru amanarea ratelor la credite. In ceea ce priveste IMM-urile…




11:52, 16.03.2020

Ce măsuri iau bancherii în sprijinul clienților, în contextul răspândirii coronavirusului. Unele bănci amână plata ratelor și recomandă evitarea folosirii…

Ce măsuri iau bancherii în sprijinul clienților, în contextul răspândirii coronavirusului. Unele bănci amână plata ratelor și recomandă evitarea folosirii numerarului Băncile vin sprijinul clienților a căror viață…




17:05, 09.07.2019

Maxime istorice în activitatea de Call Center, susținute de investiții în digital, în parteneriate cu fintech-uri şi în echipă

Clienții BT văd tot mai mult în Call Center un mod de colaborare cu banca: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții au avut loc în prima jumătate a anului.  “Clienții iau legătura cu echipa Call Center fie pentru…




17:06, 13.06.2019

Banking prin telefon: Banca Transilvania şi CallVU, parteneriat pentru noi experiențe digitale pentru clienți

Banca Transilvania , cea mai mare bancă din România, şi CallVU , companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin…