Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

00:04, 02.10.2017

Proiectul „Porţi Deschise“, derulat de Biblioteca Adjud, la final

Ediția I a proiectului „Porți deschise“, derulat în perioada 13-29 septembrie de Biblioteca Municipală Adjud, a ajuns la final. Potrivit celor spuse de directorul instituției de cultură, Tatiana Valea, în cadrul…




15:16, 18.07.2017

Zeci de angajări pentru un call center care va funcţiona în Buzău. Recrutările se fac până la sfârşitul anului

Call center-ul din Buzău, situat în centrul oraşului, are o suprafaţă de 300 de metri pătraţi. Pentru a-l face funcţional, compania va angaja, până la finalul anului în curs, 50 de persoane, care vor oferi servicii…




11:13, 10.11.2016

Blue Point: Salariile pot crește până la de 4 ori mai mult

Într-un domeniu extrem de fluctuant, compania de servicii call center Blue Point și-a câștigat loialitatea angajaților prin multitudinea de beneficii oferite. Blue Point a fost fondată în 2007, cu un capital 100%…




22:44, 21.09.2016

Blue Point angajeaza 80 de oameni in Bucuresti si Slobozia, pana la finalul anului. Ce salarii ofera

Blue Point, una dintre cele mai importante companii romanesti de servicii call center, vrea sa angajeze aproximativ 80 de persoane, in perioada urmatoare, in centrele operationale din Bucuresti si Slobozia. Salariul…




21:42, 06.09.2016

Cum poti sa castigi pana la 3.000 de lei daca stii sa vorbesti corect

Call center-ul este considerat, adesea, locul unde tinerii pot obtine cu usurinta un prim job, care va fi, insa, de scurta durata, cat pentru a pune deoparte bani pentru o vacanta. Si asa este, un job intr-un call…




12:23, 04.08.2016

Blue Point deschide la Slobozia primul său call center din provincie

Blue Point, una dintre cele mai importante companii româneşti de servicii call center, deschide la Slobozia primul său centru operativ din provincie. Extinderea în afara capitalei face parte din strategia…




21:13, 29.09.2015

Blue Point si-a marit cu 60% echipa in ultimul an si mizeaza pe afaceri in crestere cu 20%

BluePoint, unul dintre cei mai importanti jucatori specializati in servicii de call center si outsourcing, si-a marit echipa cu 60% in ultimul an, iar pentru 2015 mizeaza pe o crestere de 20% a business-ului, la…




14:53, 24.09.2015

Te tenteaza un call center ca business? Iata care sunt tendintele

Domeniile care prezinta cel mai mare potential de dezvoltare in urmatorii ani pentru industria de call center sunt telecom, banking si retailerii online, spun specialistii din industrie, care mentioneaza, de asemenea,…




06:32, 01.09.2015

Domeniul in care se pregatesc sute de angajari pana la finalul anului: o sansa uriasa de cariera pentru tinerii in cautare de job

Tinerii care sunt in cautarea unui job sau care isi doresc sa inceapa cu dreptul in cariera trebuie sa stie ca pana la finalul anului marile companii specializate in outsourcing la nivel local pregatesc sute de…




18:30, 25.06.2015

Ecosistemul dezvoltat de mediul online, viitorul pentru industria de call center?

Serviciile de customer service devin un factor puternic de diferentiere pentru toate industriile, iar parteneriatele strategice au un potential mare de crestere, obiectivul acestora fiind optimizarea eficientei,…




22:05, 25.05.2015

Piata locala de call-center, o oportunitate uriasa: Romania isi consolideaza o imagine pozitiva in industria de profil

O data cu cresterea apetitului companiilor straine de a investi in Romania s-a dezvoltat o alta ramura a industriei, cea a externalizarii serviciilor, astfel ca tara noastra a devenit unul dintre principalii angajatori…




20:55, 22.04.2015

O industrie in plina ascensiune: cum poate un call-center sa contribuie la o crestere a economiei locale

Industria locala de IT a crescut puternic in ultimii ani, trasand o axa a excelentei in domeniu intre marile orase din tara. La acest lucru contribuie din plin si segmentul serviciilor de outsourcing, o componenta…




12:40, 23.03.2015

Reduceri de costuri in propriul business? Externalizarea serviciilor prin call center sau cum sa treci de la un centru de cost la unul de profit

Numarul companiilor specializate in servicii de outsourcing, dar mai ales de call center, a crescut exponential in ultimii ani la nivel local, o data cu expansiunea pe piata a companiilor straine, multinationale…




11:45, 27.01.2015

Blue Point Call Center incaseaza 1,7 mil. euro din vorbit la telefon

Blue Point, companie romaneasca de servicii call center, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 30%, la peste 1,7 milioane de euro (7,6 milioane de lei) si o rata a profitului de aproximativ 20%, in anul…




00:06, 19.07.2014

Violeta Rosu: Cum am atins succesul, in 7 pasi

Violeta Rosu a reusit sa transforme un simplu call center intr-un business de succes in doar sapte ani de zile, pe o piata dominata de companii cu fonduri de investitii straine in spate. Pasii nu au fost usori…




00:00, 01.03.2014

Violeta Rosu, despre antreprenoriat ca schimbarea de care ai nevoie

Violeta Rosu a pus in aplicare in propria afacere tot ceea ce a invatat dupa ani de analiza de solutii business pentru Orange. Astazi conduce Blue Point, o firma cu servicii de "call center", a carei cifra de afaceri…




16:32, 18.07.2011

Mamă şi fiică, rănite pe trecerea de pietoni

Tânăra, de 25 de ani, traversa strada regulamentar, alături de fetiţa sa, aflată în cărucior. Accidentul s-a produs ieri, la ora 13.00, pe bulevardul Tineretului, din municipiul Olteniţa.  Violeta Roşu (25…