Studiul Gfk - Stiri si informatii despre Studiul Gfk | prima pagina Ultima actualizare: 00:36:06, 04.05.2024
15:31, 12.11.2020
Județul Mureș rămâne sub media națională la puterea de cumpărare
Studiul GfK Purchasing Power pentru România şi Europa arată că țara noastră se clasează pe locul 31 în clasamentul european al puterii de cumpărare, cu aproximativ 60% sub media europeană. Datele centralizate în…
11:42, 16.10.2019
GfK: Opiniile online contează cel mai mult pentru cumpărători înainte de a achiziţiona electrocasnice mari
Cercetarea, realizată în 35 de ţări, a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile şi comportamentele oamenilor faţă de cumpărături online şi offline, pe categorii de produse şi pe categorii de vârste/…
11:25, 17.07.2019
Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influenţa tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare
Studiul GfK FutureBuy 2018 realizat în 35 de țări a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de produse și pe categorii…
13:15, 08.07.2019
Review-urile consumatorilor, un criteriu important la cumparaturi
Studiul GfK FutureBuy 2018 realizat in 35 de tari a analizat modul in care digitalul a schimbat atitudinile si comportamentele oamenilor fata de cumparaturi online si offline, pe categorii de produse si pe categorii…
09:37, 10.11.2017
Studiu: Romanii, printre cei mai selectivi in privinta alimentelor pe care le consuma
Romanii sunt printre cei mai selectivi consumatori in ceea ce priveste alimentatia, in conditiile in care peste 55% dintre acestia sunt atenti atunci cand citesc etichetele despre continutul produselor pe care…
13:13, 04.10.2017
GfK: Ce fac oamenii pentru a se mentine sanatosi?
Cand vine vorba de activitatile pe care oamenii le fac in mod regulat pentru a-si mentine sanatatea fizica, nu este deloc de mirare faptul ca aproape doua treimi din populatia online din 17 tari include somnul…
09:58, 06.09.2016
De ce îşi riscă românii banii la jocurile de noroc. Portretul jucătorului, la limita dintre distracţie şi dependenţă - INFOGRAFIE
Din totalul populaţiei, 15% a jucat cel puţin o dată în ultimul an jocuri de noroc de tip loto, pariuri sportive offline, jocuri de tip slot machines, jocuri online sau jocuri de cărţi, arată un studiu realizat…
08:32, 14.07.2016
Studiu: Romanii se asteapta la scaderea somajului si la majorarea veniturilor, dar nu isi pot permite achizitii scumpe
Romanii se asteapta la scaderea somajului si la majorarea veniturilor, ca urmare a cresterii economice, dar nu isi pot permite bunuri de valoare si achizitii scumpe, conform unui studiu realizat de o companie de…
20:14, 13.07.2016
ROMANII nu economisesc si nu isi permit sa cumpere bunuri scumpe – STUDIU
Romanii se asteapta la scaderea somajului si la majorarea veniturilor, ca urmare a cresterii economice, dar nu isi pot permite bunuri de valoare si achizitii scumpe, arata datele studiului studiului GfK “Climatul…
23:42, 04.07.2016
Studiu GfK: Ofertele la bilete de avion sunt cele mai cautate online de turistii romani
Romanii interesati sa calatoreasca cauta cel mai mult oline oferte la bilete de avion, urmate de pachete de tip city break, rezervari de camere de hotel si consultanta turistica prin call center sau live chat,…
19:22, 04.07.2016
STUDIU Ofertele la bilete de avion, cele mai căutate în online de turiştii români
Studiul GfK a fost efectuat în luna mai a acestui an pe un eşantion reprezentativ din mediul urban şi a urmărit să identifice diferite comportamente ale turiştilor din România, precum şi să compare agenţiile care…
13:24, 01.06.2016
Un sfert dintre români beau alcool într-o zi obişnuită
De-a lungul anului, numărul celor care consumă alcool variază, vârful fiind înregistrat în sezonul cald, adică din aprilie până în septembrie. Preferatele românilor sunt berea şi vinul făcut în casă, a căror importanţă…
19:15, 15.09.2014
Romanii, tepuiti mai greu de comercianti pe net
Analistii de shopping (pentru ca exista si astfel de experti) sustin ca a aparut o noua tipologie de cumparator la nivel global: Xtreme Shoppers. Este vorba de cei care verifica pe internet bunurile pe care le…
13:48, 15.09.2014
Numarul romanilor care cumpara pe baza informatiilor de pe Internet a crescut cu o treime
Numarul celor care cumpara produse fiind influentati de informatiile gasite pe Internet a crescut in Romania cu peste o treime in 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit rezultatelor studiului GfK FutureBuy…
11:03, 15.09.2014
Xtreme Shoppers, românii și comportamentul lor de cumpărare online
Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui…
13:15, 22.08.2014
Informare online, cumpărare offline. Comportamentul românilor atunci când vor un GADGET
Cei mai mulţi cumpărători de smartphone-uri caută informaţii online, dar cifrele diferă de la o ţară la alta: 77% în România, 95% în Rusia, 92% în Belgia, 86% în Marea Britanie, se arată într-un studiu GfK, derulat…
10:30, 22.08.2014
Românii, mari cumpărători online de smartphone și tabletă
Cum se informează cumpărătorii din diferite piețe atunci când vine vorba despre o achiziție majoră cum ar fi un smartphone sau tabletă? Cum diferă comportamentul lor de la o cultură la alta? Aceasta a fost întrebarea…
14:18, 21.08.2014
Piaţa bicicletelor, în creştere. Tot mai mulţi români pedalează
În ultimii ani, tot mai mulţi români şi-au cumpărat biciclete, astfel că vânzătorii vehiculelor pe două roţi au, anual, încasări de zeci de milioane de euro. În 2012, de exemplu, vânzările de biciclete s-au ridicat…
11:18, 24.04.2014
Cancerele de san, de plamani, de prostata si colo-rectal, cele mai des intalnite afectiuni oncologice in Romania
Afecţiunile oncologice cel mai frecvent întâlnite în România sunt cancerul de sân, de plămâni, de prostată şi colo-rectal, iar cele mai rare sunt cancerul de vezică biliară,…
17:33, 23.04.2014
Care sunt cele mai dese cancere din Romania
Afectiunile oncologice cel mai frecvent intalnite in Romania sunt cancerul de san, de plamani, de prostata si colo-rectal, iar cele mai rare sunt cancerul de vezica biliara, tiroidian si testicular, arata studiul…
14:12, 23.04.2014
Cancerele de sân, de plămâni, de prostată, printre cele mai des întâlnite afecţiuni oncologice în România
Potrivit studiului, în medie, un medic specialist oncolog român consultă pe lună peste 40 de paciente cu cancer de sân, peste 20 pacienţi cu cancer de plămâni, peste 20 pacienţi cu cancer de prostată, 7 pacienţi…
14:03, 10.12.2013
TOPUL mărcilor în care românii au cea mai mare încredere
Poziţiile a patra şi a cincea sunt ocupate de Granini şi de Bel Vita. Studiul GfK Naţional Brands & Private Labels Drivers analizează cinci piloni în funcţie de care consumatorii români cumpără produse de larg…
13:30, 10.12.2013
În ce mărci au încredere românii.
Heidi detine prima pozitie printre marcile de bunuri de larg consum in a caror calitate romanii au cea mai mare incredere, conform studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers. A doua marca din clasament…
14:00, 26.08.2013
STUDIU Şapte din zece români consultă Internetul înainte de a cumpăra un produs
„Accesarea site-urilor de comparare a preţurilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor şi a recenziilor altor cumpărători, schimbul de informaţii din reţelele sociale, toate acestea sunt activităţi…
12:30, 26.08.2013
Şapte din zece români folosesc Internetul în decizia de a cumpăra un produs
"Accesarea site-urilor de comparare a preţurilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor şi a recenziilor altor cumpărători, schimbul de informaţii din reţelele sociale, toate acestea sunt activităţi…
11:03, 26.08.2013
GfK România: Internetul a ajuns, în aprilie, la o acoperire naţională de 53%
Acoperirea Internetului la nivel naţional a ajuns, în aprilie 2013, la 53%, în timp ce, la nivel urban, aceasta a atins 63% în rândul persoanelor cu vârsta de peste 15 ani, arată rezultatele studiului FutureBuy,…
10:54, 26.08.2013
Gfk: Retelele sociale si smartphone-urile devin tot mai importante in deciziile luate de cumparatori
Evolutia internetului, a smartphone-urilor si a retelelor sociale a schimbat masiv comportamentul cumparatorilor, foarte multi consultand recenzii, comparand preturi si scanand coduri de bare cu telefonul, arata…
13:34, 29.11.2012
GfK: Aproape jumătate dintre românii tineri deţin o asigurare (studiu)
Aproape jumătate (45%) dintre tinerii români cu vârsta până în 30 de ani deţineau în anul 2011 o asigurare, fie generală, personală sau de pensie privată, relevă un studiu GfK realizat în 12 ţări din Europa Centrală…
22:00, 03.05.2012
Chiar daca increderea in economie a crescut, romanii sunt mai prudenti cu cheltuielile
Nivelul increderii romanilor in imbunatatirea situatiei economiei nationale a inregistrat o usoara crestere in primul trimestru, comparativ cu ultimele trei luni ale anului trecut, dar populatia a devenit mai prudenta…
12:22, 03.05.2012
Românii sunt mai prudenţi cu cheltuielile, dar încrederea în economie a crescut în acest an
Studiul GfK "Climatul de consum Europa" a urmărit evoluţia aşteptărilor privind starea economică, veniturile şi dorinţa de cumpărare în rândul consumatorilor din Austria, Bulgaria, Franţa, Germania, Grecia, Italia,…