Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

15:31, 12.11.2020

Județul Mureș rămâne sub media națională la puterea de cumpărare

Studiul GfK Purchasing Power pentru România şi Europa arată că țara noastră se clasează pe locul 31 în clasamentul european al puterii de cumpărare, cu aproximativ 60% sub media europeană. Datele centralizate în…




11:42, 16.10.2019

GfK: Opiniile online contează cel mai mult pentru cumpărători înainte de a achiziţiona electrocasnice mari

Cercetarea, realizată în 35 de ţări, a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile şi comportamentele oamenilor faţă de cumpărături online şi offline, pe categorii de produse şi pe categorii de vârste/…




11:25, 17.07.2019

Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influenţa tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare

Studiul GfK FutureBuy 2018 realizat în 35 de țări a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de produse și pe categorii…




13:15, 08.07.2019

Review-urile consumatorilor, un criteriu important la cumparaturi

Studiul GfK FutureBuy 2018 realizat in 35 de tari a analizat modul in care digitalul a schimbat atitudinile si comportamentele oamenilor fata de cumparaturi online si offline, pe categorii de produse si pe categorii…




09:37, 10.11.2017

Studiu: Romanii, printre cei mai selectivi in privinta alimentelor pe care le consuma

Romanii sunt printre cei mai selectivi consumatori in ceea ce priveste alimentatia, in conditiile in care peste 55% dintre acestia sunt atenti atunci cand citesc etichetele despre continutul produselor pe care…




13:13, 04.10.2017

GfK: Ce fac oamenii pentru a se mentine sanatosi?

Cand vine vorba de activitatile pe care oamenii le fac in mod regulat pentru a-si mentine sanatatea fizica, nu este deloc de mirare faptul ca aproape doua treimi din populatia online din 17 tari include somnul…




09:58, 06.09.2016

De ce îşi riscă românii banii la jocurile de noroc. Portretul jucătorului, la limita dintre distracţie şi dependenţă - INFOGRAFIE

Din totalul populaţiei, 15% a jucat cel puţin o dată în ultimul an jocuri de noroc de tip loto, pariuri sportive offline, jocuri de tip slot machines, jocuri online sau jocuri de cărţi, arată un studiu realizat…




08:32, 14.07.2016

Studiu: Romanii se asteapta la scaderea somajului si la majorarea veniturilor, dar nu isi pot permite achizitii scumpe

Romanii se asteapta la scaderea somajului si la majorarea veniturilor, ca urmare a cresterii economice, dar nu isi pot permite bunuri de valoare si achizitii scumpe, conform unui studiu realizat de o companie de…




20:14, 13.07.2016

ROMANII nu economisesc si nu isi permit sa cumpere bunuri scumpe – STUDIU

Romanii se asteapta la scaderea somajului si la majorarea veniturilor, ca urmare a cresterii economice, dar nu isi pot permite bunuri de valoare si achizitii scumpe, arata datele studiului studiului GfK “Climatul…




23:42, 04.07.2016

Studiu GfK: Ofertele la bilete de avion sunt cele mai cautate online de turistii romani

Romanii interesati sa calatoreasca cauta cel mai mult oline oferte la bilete de avion, urmate de pachete de tip city break, rezervari de camere de hotel si consultanta turistica prin call center sau live chat,…




19:22, 04.07.2016

STUDIU Ofertele la bilete de avion, cele mai căutate în online de turiştii români

Studiul GfK a fost efectuat în luna mai a acestui an pe un eşantion reprezentativ din mediul urban şi a urmărit să identifice diferite comportamente ale turiştilor din România, precum şi să compare agenţiile care…




13:24, 01.06.2016

Un sfert dintre români beau alcool într-o zi obişnuită

De-a lungul anului, numărul celor care consumă alcool variază, vârful fiind înregistrat în sezonul cald, adică din aprilie până în septembrie. Preferatele românilor sunt berea şi vinul făcut în casă, a căror importanţă…




19:15, 15.09.2014

Romanii, tepuiti mai greu de comercianti pe net

Analistii de shopping (pentru ca exista si astfel de experti) sustin ca a aparut o noua tipologie de cumparator la nivel global: Xtreme Shoppers. Este vorba de cei care verifica pe internet bunurile pe care le…




13:48, 15.09.2014

Numarul romanilor care cumpara pe baza informatiilor de pe Internet a crescut cu o treime

Numarul celor care cumpara produse fiind influentati de informatiile gasite pe Internet a crescut in Romania cu peste o treime in 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit rezultatelor studiului GfK FutureBuy…




11:03, 15.09.2014

Xtreme Shoppers, românii și comportamentul lor de cumpărare online

Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui…




13:15, 22.08.2014

Informare online, cumpărare offline. Comportamentul românilor atunci când vor un GADGET

Cei mai mulţi cumpărători de smartphone-uri caută informaţii online, dar cifrele diferă de la o ţară la alta: 77% în România, 95% în Rusia, 92% în Belgia, 86% în Marea Britanie, se arată într-un studiu GfK, derulat…




10:30, 22.08.2014

Românii, mari cumpărători online de smartphone și tabletă

Cum se informează cumpărătorii din diferite piețe atunci când vine vorba despre o achiziție majoră cum ar fi un smartphone sau tabletă? Cum diferă comportamentul lor de la o cultură la alta? Aceasta a fost întrebarea…




14:18, 21.08.2014

Piaţa bicicletelor, în creştere. Tot mai mulţi români pedalează

În ultimii ani, tot mai mulţi români şi-au cumpărat biciclete, astfel că vânzătorii vehiculelor pe două roţi au, anual, încasări de zeci de milioane de euro. În 2012, de exemplu, vânzările de biciclete s-au ridicat…




11:18, 24.04.2014

Cancerele de san, de plamani, de prostata si colo-rectal, cele mai des intalnite afectiuni oncologice in Romania

Afecţiunile oncologice cel mai frecvent întâlnite în România sunt cancerul de sân, de plămâni, de prostată şi colo-rectal, iar cele mai rare sunt cancerul de vezică biliară,…




17:33, 23.04.2014

Care sunt cele mai dese cancere din Romania

Afectiunile oncologice cel mai frecvent intalnite in Romania sunt cancerul de san, de plamani, de prostata si colo-rectal, iar cele mai rare sunt cancerul de vezica biliara, tiroidian si testicular, arata studiul…




14:12, 23.04.2014

Cancerele de sân, de plămâni, de prostată, printre cele mai des întâlnite afecţiuni oncologice în România

Potrivit studiului, în medie, un medic specialist oncolog român consultă pe lună peste 40 de paciente cu cancer de sân, peste 20 pacienţi cu cancer de plămâni, peste 20 pacienţi cu cancer de prostată, 7 pacienţi…




14:03, 10.12.2013

TOPUL mărcilor în care românii au cea mai mare încredere

Poziţiile a patra şi a cincea sunt ocupate de Granini şi de Bel Vita. Studiul GfK Naţional Brands & Private Labels Drivers analizează cinci piloni în funcţie de care consumatorii români cumpără produse de larg…




13:30, 10.12.2013

În ce mărci au încredere românii.

Heidi detine prima pozitie printre marcile de bunuri de larg consum in a caror calitate romanii au cea mai mare incredere, conform studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers. A doua marca din clasament…




14:00, 26.08.2013

STUDIU Şapte din zece români consultă Internetul înainte de a cumpăra un produs

„Accesarea site-urilor de comparare a preţurilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor şi a recenziilor altor cumpărători, schimbul de informaţii din reţelele sociale, toate acestea sunt activităţi…




12:30, 26.08.2013

Şapte din zece români folosesc Internetul în decizia de a cumpăra un produs

"Accesarea site-urilor de comparare a preţurilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor şi a recenziilor altor cumpărători, schimbul de informaţii din reţelele sociale, toate acestea sunt activităţi…




11:03, 26.08.2013

GfK România: Internetul a ajuns, în aprilie, la o acoperire naţională de 53%

Acoperirea Internetului la nivel naţional a ajuns, în aprilie 2013, la 53%, în timp ce, la nivel urban, aceasta a atins 63% în rândul persoanelor cu vârsta de peste 15 ani, arată rezultatele studiului FutureBuy,…




10:54, 26.08.2013

Gfk: Retelele sociale si smartphone-urile devin tot mai importante in deciziile luate de cumparatori

Evolutia internetului, a smartphone-urilor si a retelelor sociale a schimbat masiv comportamentul cumparatorilor, foarte multi consultand recenzii, comparand preturi si scanand coduri de bare cu telefonul, arata…




13:34, 29.11.2012

GfK: Aproape jumătate dintre românii tineri deţin o asigurare (studiu)

Aproape jumătate (45%) dintre tinerii români cu vârsta până în 30 de ani deţineau în anul 2011 o asigurare, fie generală, personală sau de pensie privată, relevă un studiu GfK realizat în 12 ţări din Europa Centrală…




22:00, 03.05.2012

Chiar daca increderea in economie a crescut, romanii sunt mai prudenti cu cheltuielile

Nivelul increderii romanilor in imbunatatirea situatiei economiei nationale a inregistrat o usoara crestere in primul trimestru, comparativ cu ultimele trei luni ale anului trecut, dar populatia a devenit mai prudenta…




12:22, 03.05.2012

Românii sunt mai prudenţi cu cheltuielile, dar încrederea în economie a crescut în acest an

Studiul GfK "Climatul de consum Europa" a urmărit evoluţia aşteptărilor privind starea economică, veniturile şi dorinţa de cumpărare în rândul consumatorilor din Austria, Bulgaria, Franţa, Germania, Grecia, Italia,…