La Dorna - Stiri si informatii despre La Dorna | pagina 2 Ultima actualizare: 05:16:14, 21.05.2024
14:06, 03.10.2013
Oferte false la CORA, PROFI și PENNY în Cluj-Napoca. ATENȚIE la REDUCERILE de preț
Inspectorii OPC Cluj au descoperit oferte false, gen cumperi două produse plătești mai puțin, la supermarketurile CORA, PROFI și PENNY din Cluj-NapocaSupermarketul PENNY, administrat de SC REWE ROMANIA SRL, &"expunea…
20:42, 11.09.2013
Cele mai puternice 10 branduri romanesti. Borsec, pe primul loc pentru a 4-a oara
Brandul de ape Borsec se afla pentru al patrulea an consecutiv pe primul loc in topul celor mai puternice branduri romanesti, acesta fiind urmat de Dorna, La Dorna, Gerovital, Plafar, Dero, Napolact, Cris-Tim,…
17:20, 16.05.2013
La Dorna Arini se desfăşoară conferinţa „Medicina Funcţională şi Medicina Integrată. Nutriţie şi Sănătate gastro-intestinală”
În perioada 16-20 Mai 2013, la Complexul Monahal “Acoperamantul Maicii Domnului” din Dorna Arini, in Sala de Conferinta aflata in cadrul Bazei de Odihna si Recuperare se va desfasura “Conferinta Internationala”.…
12:54, 13.09.2012
Top 50 cele mai puternice branduri românești
Borsec conduce "Topul celor mai puternice 50 de branduri românești", ediția 2012, fiind urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cris-Tim, Kandia, Napolact și Fares. citiţi mai departe
03:00, 07.08.2012
Jurnal de la Dorna
Autor: Nicolae TURTUREANUSimt cum ma dezintoxic. Eram rob internetului si televizorului. Aici, fara calculator-televizor-radio, fara stiri si comentarii, in primele zile a fost ca si cum mi-ar fi lipsit tigara…
12:58, 16.03.2012
Valvis: Piata de media si advertising din Romania valoreaza aproape 560 milioane de euro
Industria romaneasca de media si advertising valoreaza in acest moment aproape 560 milioane de euro, a declarat vineri, in cadrul unui forum pe tema IMM-urilor, Jean Valvis, presedintele Valvis Holding si creatorul…
11:42, 16.03.2012
Valvis: Industria media şi de advertising din România valorează 560 milioane de euro
Piaţa românească de media şi advertising valorează, în prezent, aproape 560 milioane de euro, iar 200 de societăţi specializate în crearea de brand îşi desfăşoară activitatea în România, a declarat Jean Valvis,…
11:10, 23.12.2011
Valvis nu uită: Copos? Moş Zgîrciun care nu are cadouri de Sărbători
Unul dintre oamenii care au sperat că pot cumpăra Rapidul a fost omul de afaceri Jean Valvis. Despre ultimul anunţ al lui Copos, Vaslvis spune că este o cacealma, "un flash de imagine pentru un Moş Zgîrciun fără…
16:50, 19.10.2011
Cum arată La Dorna la trei ani de la preluarea de către Lactalis
În trei ani de la preluarea mărcii La Dorna de către grupul francez Lactalis, unul dintre principalii jucători din lume pe piața lactatelor, s-au investit milioane de euro în modernizarea capacităților de procesare…
09:06, 09.09.2011
Pate Sibiu, in topul celor mai puternice branduri romanesti
Borsec este, pentru al doilea an consecutiv, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 50 al celor mai puternice branduri românesti, lansat, joi, de revista Biz împreuna cu Unlock Market Research. Pe locul…
14:08, 08.09.2011
Afla care sunt cele mai puternice branduri romanesti
Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar si Timisoreana sunt marcile care conduc in clasamentul celor mai puternice 50 branduri romanesti in 2011, conform studiului lansat astazi de…
13:40, 08.09.2011
Top 3 cele mai puternice branduri româneşti: Borsec, Poiana, Kandia
Borsec e cel mai puternic brand din România pentru al doilea an consecutiv. Potrivit Topului 50 al celor mai puternice branduri româneşti, lansat joi de revista Biz împreună cu Unlock Market Research, pe locul…
13:32, 08.09.2011
Cele mai puternice brand-uri romanesti
Cele mai puternice brand uri romanesti Borsec se afla pe primul loc in topul celor mai puternice branduri romanesti pentru al doilea an consecutiv, a declarat astazi Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research,…
13:12, 08.09.2011
Cele mai puternice branduri româneşti
Pe locul doi se află Poiana, urmată de Kandia, care a avut cea mai mare creştere în top. Locul patru este ocupat de Gerovital iar pe 5 se află Dorna, care s-a aflat în top şi anul trecut. Următoarele cinci locuri…
12:32, 08.09.2011
Topul celor mai puternice branduri româneşti
Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar şi Timişoreana sunt mărcile care conduc în clasamentul celor mai puternice 50 branduri româneşti în 2011, conform unui studiu realizat de Unlock…
12:08, 08.09.2011
Borsec, cel mai puternic brand românesc
Borsec se află pe primul loc în topul celor mai puternice branduri româneşti pentru al doilea an consecutiv, a declarat joi Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, la a doua ediţie a 'Top 50 cele mai…
17:42, 03.07.2011
Lactalis a mutat în Polonia producţia de brânză Cottage
Grupul francez Lactalis, care a preluat La Dorna, a mutat echipamentele de producţie de brânză Cottage din România în Polonia, unde există o cerere mai mare pentru acest produs, a anunţat duminică grupul. Citește…
11:40, 03.07.2011
De ce fug investitorii din România în Polonia
După trei ani de la intrarea pe piața românească, producătorul mărcii La Dorna, grupul Lactalis, al treilea mare grup de produse lactate din lume, a închis o fabrică în România și a mutat-o în Polonia.
11:34, 03.07.2011
De ce mută Lactalis o fabrică din România în Polonia
După trei ani de la intrarea pe piața românească, producătorul mărcii La Dorna, grupul Lactalis, al treilea mare grup de produse lactate din lume, a închis o fabrică în România și a mutat-o în Polonia.
19:32, 01.07.2011
Producătorul de mezeluri Caroli închide fabrica de la Tulcea
După ce numai ieri La Dorna a anunţat că îşi închide unele linii de producţie, astăzi a venit rândul unui alt mare producător să aducă o veste la fel. Este vorba de Caroli care a anunţat că renunţă la fabrica de…