Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

14:06, 03.10.2013

Oferte false la CORA, PROFI și PENNY în Cluj-Napoca. ATENȚIE la REDUCERILE de preț

Inspectorii OPC Cluj au descoperit oferte false, gen cumperi două produse plătești mai puțin, la supermarketurile CORA, PROFI și PENNY din Cluj-NapocaSupermarketul PENNY, administrat de SC REWE ROMANIA SRL, &"expunea…




20:42, 11.09.2013

Cele mai puternice 10 branduri romanesti. Borsec, pe primul loc pentru a 4-a oara

Brandul de ape Borsec se afla pentru al patrulea an consecutiv pe primul loc in topul celor mai puternice branduri romanesti, acesta fiind urmat de Dorna, La Dorna, Gerovital, Plafar, Dero, Napolact, Cris-Tim,…




17:20, 16.05.2013

La Dorna Arini se desfăşoară conferinţa „Medicina Funcţională şi Medicina Integrată. Nutriţie şi Sănătate gastro-intestinală”

În perioada 16-20 Mai 2013, la Complexul Monahal “Acoperamantul Maicii Domnului” din Dorna Arini, in Sala de Conferinta aflata in cadrul Bazei de Odihna si Recuperare se va desfasura “Conferinta Internationala”.…




12:54, 13.09.2012

Top 50 cele mai puternice branduri românești

Borsec conduce  "Topul celor mai puternice 50 de branduri românești", ediția 2012, fiind urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cris-Tim, Kandia, Napolact și Fares. citiţi mai departe




03:00, 07.08.2012

Jurnal de la Dorna

Autor: Nicolae TURTUREANUSimt cum ma dezintoxic. Eram rob internetului si televizorului. Aici, fara calculator-televizor-radio, fara stiri si comentarii, in primele zile a fost ca si cum mi-ar fi lipsit tigara…




12:58, 16.03.2012

Valvis: Piata de media si advertising din Romania valoreaza aproape 560 milioane de euro

Industria romaneasca de media si advertising valoreaza in acest moment aproape 560 milioane de euro, a declarat vineri, in cadrul unui forum pe tema IMM-urilor, Jean Valvis, presedintele Valvis Holding si creatorul…




11:42, 16.03.2012

Valvis: Industria media şi de advertising din România valorează 560 milioane de euro

Piaţa românească de media şi advertising valorează, în prezent, aproape 560 milioane de euro, iar 200 de societăţi specializate în crearea de brand îşi desfăşoară activitatea în România, a declarat Jean Valvis,…




11:10, 23.12.2011

Valvis nu uită: Copos? Moş Zgîrciun care nu are cadouri de Sărbători

Unul dintre oamenii care au sperat că pot cumpăra Rapidul a fost omul de afaceri Jean Valvis. Despre ultimul anunţ al lui Copos, Vaslvis spune că este o cacealma, "un flash de imagine pentru un Moş Zgîrciun fără…




16:50, 19.10.2011

Cum arată La Dorna la trei ani de la preluarea de către Lactalis

În trei ani de la preluarea mărcii La Dorna de către grupul francez Lactalis, unul dintre principalii jucători din lume pe piața lactatelor, s-au investit milioane de euro în modernizarea capacităților de procesare…




09:06, 09.09.2011

Pate Sibiu, in topul celor mai puternice branduri romanesti

Borsec este, pentru al doilea an consecutiv, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 50 al celor mai puternice branduri românesti, lansat, joi, de revista Biz împreuna cu Unlock Market Research. Pe locul…




14:08, 08.09.2011

Afla care sunt cele mai puternice branduri romanesti

Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar si Timisoreana sunt marcile care conduc in clasamentul celor mai puternice 50 branduri romanesti in 2011, conform studiului lansat astazi de…




13:40, 08.09.2011

Top 3 cele mai puternice branduri româneşti: Borsec, Poiana, Kandia

Borsec e cel mai puternic brand din România pentru al doilea an consecutiv. Potrivit Topului 50 al celor mai puternice branduri româneşti, lansat joi de revista Biz împreună cu Unlock Market Research, pe locul…




13:32, 08.09.2011

Cele mai puternice brand-uri romanesti

Cele mai puternice brand uri romanesti Borsec se afla pe primul loc in topul celor mai puternice branduri romanesti pentru al doilea an consecutiv, a declarat astazi Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research,…




13:12, 08.09.2011

Cele mai puternice branduri româneşti

Pe locul doi se află Poiana, urmată de Kandia, care a avut cea mai mare creştere în top. Locul patru este ocupat de Gerovital iar pe 5 se află Dorna, care s-a aflat în top şi anul trecut. Următoarele cinci locuri…




12:32, 08.09.2011

Topul celor mai puternice branduri româneşti

Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar şi Timişoreana sunt mărcile care conduc în clasamentul celor mai puternice 50 branduri româneşti în 2011, conform unui studiu realizat de Unlock…




12:08, 08.09.2011

Borsec, cel mai puternic brand românesc

Borsec se află pe primul loc în topul celor mai puternice branduri româneşti pentru al doilea an consecutiv, a declarat joi Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, la a doua ediţie a 'Top 50 cele mai…




17:42, 03.07.2011

Lactalis a mutat în Polonia producţia de brânză Cottage

Grupul francez Lactalis, care a preluat La Dorna, a mutat echipamentele de producţie de brânză Cottage din România în Polonia, unde există o cerere mai mare pentru acest produs, a anunţat duminică grupul. Citește…




11:40, 03.07.2011

De ce fug investitorii din România în Polonia

După trei ani de la intrarea pe piața românească, producătorul mărcii La Dorna, grupul Lactalis, al treilea mare grup de produse lactate din lume, a închis o fabrică în România și a mutat-o în Polonia.




11:34, 03.07.2011

De ce mută Lactalis o fabrică din România în Polonia

După trei ani de la intrarea pe piața românească, producătorul mărcii La Dorna, grupul Lactalis, al treilea mare grup de produse lactate din lume, a închis o fabrică în România și a mutat-o în Polonia.




19:32, 01.07.2011

Producătorul de mezeluri Caroli închide fabrica de la Tulcea

După ce numai ieri La Dorna a anunţat că îşi închide unele linii de producţie, astăzi a venit rândul unui alt mare producător să aducă o veste la fel. Este vorba de Caroli care a anunţat că renunţă la fabrica de…